Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

En liten rest med kjøttkaker, poteter og ertestuing fra i går tidligere i dag. Nå er det snart tid for pasta med kjøttsaus, som egentlig er middag til i morra :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag ble det lever i fløtesaus. Prøvde meg på en variant i dag, og tok opp i litt hvitløk, sammen med vanlig løk, og så tok jeg noen dråper rødvin i. Det ble kjempebra!!!! ;)

Skrevet

Lettsaltet torsk og grønnsakslapskaus, dvs poteter, rotgrønnsaker, litt smør og masse hakket persille.

Skrevet

Fersk hysefilet i hvit saus smakt til med appelsin og frisk timian - en oppskrift fra Nilma. :)

Tilbehør blir kokte poteter og brokkoli.

Skrevet
Fersk hysefilet i hvit saus smakt til med appelsin og frisk timian - en oppskrift fra Nilma. :) 

Håper du liker det! :)

Fiskemiddag her også i dag; stekt uer med colcannon og appelsinkokte gulrøtter.

Gjest Fruktfat
Skrevet

idag har jeg bursdag så da skal vi kose oss med ost og vin istedet for middag :)

Skrevet
Kjøttdeig og ris.

hmm hørtes rart ut..... er det alt som skla til? ingenting annet`?

litt spennende på en måte,,,,,,,,,,,,,

hørtes gøyalt ut men kanskje litt tørt?

Skrevet

Kjøttkaker i brun saus med poteter, gulrøtter, blomkål og tyttebær

Skrevet

Innbakt steinbitfilè med en saus av hvitvin, fløte og sjalottløk samt gulerot, purre, cherrytomater, persille og gressløk. Dette pakkes inn i matpapir og stekes i ovnen. Som tilbehør er det kokte poteter og jeg har hvitvin til.

Akkurat passe til middag for en :klappe:

Skrevet
hmm hørtes rart ut..... er det alt som skla til? ingenting annet`?

litt spennende på en måte,,,,,,,,,,,,,

hørtes gøyalt ut men kanskje litt tørt?

Jeg er vant til å ha kjøttdeig og ris, og synes det er knallgodt. Faren min lager en kjøttdeig som er knallgod, lurer på om han kanskje har oppi noe sukker (den har en litt søtlig smak), men kan fint være et annet krydder han bruker og. Det kan virke litt tørt, men med ketchup så er det knall! Og gjerne salat til :)

Her i huset blir det forøvrig kylling med potetsalat og loff til middag i dag.

Skrevet

I da skal vi ha wok med svinekjøtt og sweet chilli-saus.

Skrevet

I dag har vi spist rødvinsmarinert indrefilet av okse med fløtegratinerte poteter, skysaus, wokede aspargesbønner, champignon og fersk rødløk. Også har vi drukket rødvin. På en helt vanlig torsdag.. Deilig! :)

Skrevet

Curry med laks og tomater - en Madhur Jaffrey-oppskrift. Tilbehør blir basmatiris, raïta og en grønnsaksrett med squash, grønn paprika, spisskummen, koriander og sennepsfrø.

Skrevet

Indrrefilet av svin med fløtegratinerte poteter og salat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...