Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag skal vi ha pastaform med skinke, squash, gulrot, sopp, pastarør og ostesaus...

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Usikker på hva det blir i dag, men i går hadde vi wok med gul og rød paprika, sukkererter, ananas, løk og sesamfrø. I tillegg renskåret svinekjøtt til samboeren og sei til meg. Sweet chilisaus til.

Skrevet

I dag ble det pytt i panne med soyapølser og økologiske grønnsaker. :-D

Skrevet

Om litt setter jeg igang med Vesterålens fiskeboller, hvitsaus, poteter, kokte gulrøtter og litt bacon! Ukas fiskemiddag :klappe: (huff, er alt for dårlig på å lage fisk - men prøver å få gjort det en gang i uka...!)...

God ettermiddag!

Skrevet

Rask middag i dag, så det blir pytt-i-panne med speilegg, rødbeter og grovt brød.

Gjest Deception
Skrevet

Speltpannekaker (med en blanding av siktet og sammalt spelt), med cottage cheese og syltetøy.

Skrevet

Kjæresten min hadde laget deilig Chili con Carne til jeg kom hjem fra jobb i dag. Mmmmm, det var så godt!

Skrevet

Mandag:

Fiske- Cordon Bleu (? :) ) med poteter og grønsaksblanding

Tirsdag:

Biff Stroganoff med potetmos og rosenkål

Onsdag:

Burger på gatekjøkken (sambo jobbet sent)

I dag:

Spaghetti Bolognese

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Idag har vi hatt kyllinggryte med kokosmelk og karri, og i går hadde vi selvkomponert gryte med seifilet.

Skrevet

Pannekaker med blåbærsyltetøy.

Skrevet

De nye kjøttpølsene til Gilde med krydder og

potetmos med ost.

Skrevet

Ovnsbakt laks i en deilig marinade

Nypoteter

Pepperrotsaus

Frisk salat og agurk med ristede pinjekjerner

Skrevet

Fkkk et veldig bra tips her på KG for noen dager siden om 'pittabrød-pizza'. Det har ungene og jeg testet ut i dag og det var veldig vellykket!! :)

Alle laget sin egen 'pizza'. Jeg hadde litt hjemmelaget tomatsaus i frysern som jeg endelig fikk bruk for, hadde så på kjøttdeig,ost, tomat, løk etc.

Veldig lettvint på en travel dag. :)

(Selv har jeg gomlet opp en kald en som ble til overs mens jeg så 24 i kveld. Nam det!)

Skrevet

Idag blir det kjøttfondue med tre forskjellige sauser og baguetter til.

Skrevet

Samboeren min koser seg i Riga i helgen så jeg spiser alene. I dag blir det bakt potet med stekt bacon, mais, rødløk, rømme og hjemmelaget kryddersmør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...