Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Reinsdyrkoteletter, potet- og selleristappe, tyttebærsaus og dampet brokkoli.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gryte med benfritt lammekjøtt, hermetiske og soltørkede tomater, hvitvin, hvitløk, urter (?) og Snøfrisk. Tilbehør blir ovnsbakte mandelpotetbåter, aspargesbønner med ramsløk og (enda ;) ) et glass Côtes du Rhône.

Dessuten fant jeg et gjenglemt stykke marsipankake i fryseren i går, noe jeg skal feire med å spise det til dessert i dag. :mrgreen:

Skrevet

I dag blir det fårikål hos svigers

Skrevet

Svigers på middag hos oss. Menyen blir kyllingfilet med basilikumchilifløtesaus, freste rotgrønnsaker og potetstappe. Og så har jeg laget sjokolademousse til dessert. Gleder meg spesielt til desserten. :hoppe:

Skrevet (endret)

Stekte middagspølser med kokt potet, snittebønnestuing, og løk/buljong saus

Endret av Yamaha
Skrevet

Pasta med (hjemmelaget) bolognesesaus fra fryseren.

Skrevet

Pasta med steinsopp, og erter og kanskje litt bacon hvis jeg har.

Skrevet

Planen var noe i retning av fiskepinner, men jeg fikk mail fra min kjære (som ikke hadde lyst på fiskepinner?) at i anledning av at jeg er blitt "en noe merkverdig form for "tante" " skal vi ha biff. (Altså, jeg er "liksomtante" fordi Linn3c har fått baby)

Skrevet

Dampet lyr/stekt sei, dampete grønnsaker (fenikkel, gulrot, vårløk og broccoli) og pasta med Castello-saus.

Skrevet

Stekte røkte pølser, kålrabistappe og kokte poteter.

Skrevet

Kapteinens fylte rødspette med gulrøtter, poteter og brokkoli. Og smør til sambo ;)

Skrevet

Fullkornsspaghetti med kjøttsaus (kyllingskjøttdeig, mais, babymais, brekkbønner, gulerøtter og erter i dolmio pastasaus)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...