Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tapas fra gilde. Er testkanin, for et produkt de kommer med. Skeptisk... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fersk torsk-kjøpt på tilbud hos coop.

Sammen med hakket chili, hvitløk, hakket ingefær, saften av en halv sitron, olje, salt og pepper, og med en dæsj flytende akasie-honning! -Ris til.

(en riktig anti-forkjølelsesbombe)

Skrevet

Jeg skal spise hotte kyllingvinger med salat og bakt potet til. Inspirert av Arkana i dag.

Skrevet
Tapas fra gilde. Er testkanin, for et produkt de kommer med. Skeptisk... :ler:

Skal vi få tapas? (Jobber hos den berømmelige bedriften for tiden) Hva har de i den pakken?

Skrevet

Jeg får venninnebesøk, og skal lage kyllingfilet fylt med pepperoni og oliven, i en kjempegod saus. Med ris og sukkererter til.

Skrevet
Skal vi få tapas? (Jobber hos den berømmelige bedriften for tiden) Hva har de i den pakken?

Det er ute på forbrukertest nå, er flere forskjellige typer pølser og kjøttboller.

Skrevet
Det er ute på forbrukertest nå, er flere forskjellige typer pølser og kjøttboller.

Hm, ok. Spennende. Håper maten er ok da. :) Den kommer sikkert ikke før jul, for nå begynner nemlig julerushet og "det eneste" butikkene vil ha er julemat. :ler: *ser for meg at det blir mer og mer overtid frem mot julaften*

Gjest Anerikke
Skrevet

Kyllingsalat med nøtter og rosiner nå. Og i kveld blir det no gryterett med kjøttdeig og ris.

Skrevet

I dag\kveld blir det hummer og krabber. Er så heldig at jeg har teiner selv og får låne båt av pappa. Fikk 8 krabber og 7 hummere i dag...... Kanskje lager jeg hummersuppe også, om jeg finner en god oppskrift. Nam-nam...

Skrevet

Ytrefilet, fløtegratinerte poteter, bernaisesaus, sopp. :)

Skrevet
Gresskar- og ingefærsuppe med godt brød til.

Det hørtes godt ut!

Sjøl er jeg aleine denne helga så det blir brødskriver ... variasjon og å slippe og bruke mye tid med grytene er godt det også :sjarmor:

Skrevet

Lasagne her. Med hvitløksbaguetter. Gubbelars hadde så lyst på hvitløksbaggiser med noko attåt. :ler:

Skrevet

Entrecote, fløtegratinerte poteter, bearnaisesaus og stekte tomater.

Skrevet

Spiste ute så det ble boulebaisse til forrett og torsk med selleripurre, røstipoteter og sjalottløk-rødvinsaktig sjy til hovedrett. Kjempegodt!

Skrevet

I dag blir det fajitas med kylling og det vi har lyst på av tilbehør. Ris, ost og salat til 16-åringen, løk, paprika, jalapenos og salsa til heksa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...