Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag skal vi lage fiskewok med fersk ryggfilet av brosme, pak choi, vårløk, gurkemeie, risnudler og friske urter - fritt etter denne oppskriften.

Videoannonse
Annonse
Gjest bamsemums
Skrevet

Indrefilet av storfe med stekte poteter i ovnen, grønnsaker og en eller annen saus.

Skrevet

I dag skal jeg lage gratinerte pølser med aubergine. Har aldri lagd denne retten før (fant oppskrift på matprat.no), så det blir spennende å se om den blir bra. ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

I dag skal jeg gi pizzasteinen en ny sjanse. :) Jeg skal lage pizza med spinat, chevre, gorgonzola, Jarlsberg og cheddar, pluss tomat, spekeskinke og oliven.

Skrevet

I dag er jeg litt sliten etter en litt ehem 'kraftig' sankthans feiring på svensk vis, så det blir en fantastisk mekrikansk gryte 'made by toro' i dag. Kanskje med rundstykker og salat til.

Skrevet

Nei nei, ikke mekrikansk gryte..men meksikansk gryte. :ler:

Skrevet

I dag skal vi ha biff med fløtegratinerte poteter, champignonstuing, brokkoli, gulrøtter og løkringer. Sjokolademousse til dessert.

Skrevet

I dag laget jeg makaroniform, noe som jeg faktisk lærte i heimkunnskapen på ungdomsskolen. Skikkelig godt var det..

Skrevet

I dag blir middagen hjemmelaget lasagne med salat og rundstykker til. Sjokolademousse til dessert.

Skrevet

Orker ikke lage middag i dag så det blir en big one senere...

Skrevet

Navarin printanier - fransk lammegryte med tomater, gulrøtter, neper, grønne bønner og erter.

Kokte nypoteter ved siden av.

Skrevet

Tror det blir svenske kjøttboller.

Gjest gjest1
Skrevet

Stekte koteletter, ris, kokte grønnsaker og jukse-bernaise.

Skrevet

Ovnsrett med poteter, gulrøtter, pølser og løk i biter, med en liten skvett fløte. Salat av hjertesalat, tomat og mais til, og litt rømme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...