Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fullkornsspaghetti med tomat, ruccola, kalamataoliven og chèvre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Vi er egentlig innvitert på grillfest, men det regner, så jeg vet ikke helt hva det blir.

Men jeg har gruelig lyst på tunfiskpasta, med speltpasta, tunfisk, kapers, pinjekjerner og parmesan. :)

Skrevet

Spagetti med kjøttsaus. Bløtekake til dessert på avslutning.

Skrevet

Pasta med ricotta, asparges, squash og sitron.

Skrevet
Mariner dem i godt med krydder, brun dem og etterstek i ovn. Server med hjemmelaget hvitløkspotetmos og ovnsbakte grønnsaker.

Inspirert av mitt eget forslag til Fakse er det nettopp dette vi skal ha til middag i dag.

Gjest gjest1
Skrevet

Pasta med rømme,broccoli, gulrøtter og stekt bacon. Godt med nykvernet pepper på og parmesan.

Skrevet

Stekt steinbitfilet, sitronbåter, ovnsbakte nypotetbåter og ertepuré med ramsløk.

Skrevet

Endring i planene, jeg spiser alene, så det blir bakt potet med hjemmelaget kryddersmør, rømme, hakket løk, maiskorn og stekt bacon.

Skrevet (endret)

Buffèmiddag på Color Festival. Vi skal på ferie i dag!!! :):hoppe:

Endret av Annie
Skrevet

Vi får besøk av en kamerat av samboeren min i dag, så jeg har lovet å lage manne-fotball-VM-mat: Stekt kylling (med hjemmelaget BBQ-saus/-marinade), ovnsstekte potetbåter, blåmuggostdip og "grillede" maiskolber. Heftige saker, jeg tror nesten jeg må lage litt salat i tillegg. ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Fisken vi skulle hatt på søndag. Har blitt snudd helt opp ned på menyen denne uka.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er for en gangs skyld flink til å bruke rester, så det blir omelett med skiver av nypoteter pluss smakstomater. :)

Gjest gjest1
Skrevet

Idag blir det kinesiskinspirert wok med kvernet svinekjøtt, shiitake, østersopp, spinat, chili, hvitløk og koriander. jasminris til. Nam, gleder meg. :)

Skrevet

I dag blir det kyllingsalat, med hjemmelaget rømmedressing, hvitløksbaguetter og litt peanøtter til... Gleder meg

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Chillimarinert kylling, tomatsalat og hvitløksbaguette. Kanskje melon og spekeskinke til forrett.

Endret av Caro
Skrevet

Asiatiskinspirerte laksekaker og nudler. Salat med bl.a. grapefrukt, gresskarkjerner og sesamdressing.

Skrevet

Bakt potet med stekt kjøttdeig og løk, og salat ved siden av.

Skrevet

Pai med purre, chèvre og valnøtter, og bunn med kesam og grov spelt. Tilbehør blir blandet grønn salat med cherrytomater og sennepsvinaigrette + et glass Côtes du Rhône. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...