Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Stekt makrell med ravioli med ost, og stekt fenikkel, sopp og tomater.. En skvett fløtesaus kanskje?

Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet

I går lagde jeg ovnsbakt laks og grønnsaker, poteter og tzatsiki. Det ble kjempegodt! Veldig stolt over at jeg greide å lage god tzatsiki :smilbla:

Skrevet

Tykk fiskesuppe med laks, fersk og røkt torsk, poteter, mais og purre.

Skrevet

I dag blir det marinerte grillede lammeskiver med ovnsbakte potetbåter og gresk salat.

Skrevet

I dag blir det meksikansk tomatsuppe med cashews nøtter,mais,ost og rømme! :sikle:

Skrevet

Salat med skinke, oliven, jalapenos, soltørket tomat, agurk, cherrytomater, ulike salatblader, mais, sukkererter, rødløk, gulrøtter, pinjekjerner og brødkrutonger. Hjemmelaget hvitløksdressing og balsamico på. Dansk rugbrød med pesto til.

Skrevet

Idag blir det bakt potet med bacon og ost.. nammenam :)

Skrevet

I dag vet jeg ikke hva jeg får, for jeg skal på fest :)

Skrevet

Hjemmelaget minestrone (kokt på røkt svineknoke) med sommerkål, grønnkål, rotgrønnsaker, fullkornspasta, frisk basilikum og revet parmesan.

Fersk olivenloff ved siden av.

Skrevet

I dag blir det hjemmelagede kyllingnuggets med ristet hvitløksdip, maiskolber og bakt potet fylt med kryddersmør, rømme, mais og løk.

Gjest gjest1
Skrevet

Kongekrabbe, med toamtsalsa og grønnssalat. + dugelig med hvitvin, og hjemmelagd hvitløkmajones og bagetter.

Gjest Gjest
Skrevet
Kongekrabbe, med toamtsalsa og grønnssalat. + dugelig med hvitvin, og hjemmelagd hvitløkmajones og bagetter.

Høres avsindig godt ut! :)

Har familiebesøk, så vi har planer om "skikkelig" middag i kveld.

Forrett: Hakket røkelaks, creme fraiche, pepperrot og gressløk, fylt i agurkringer. Gewürztraminer?

Hovedrett: Lammegryte laget i ovn. Potet- og selleristappe til hvis jeg finner mandelpoteter, hvis ikke blir det kokte poteter. Grønnsaker av noe slag. Vin fra Rioja.

Dessert: Heftig sjokoladekake, krem og vanilje- og limemarinerte jordbær.

Skrevet
Høres avsindig godt ut!  :)

Har familiebesøk, så vi har planer om "skikkelig" middag i kveld.

Forrett: Hakket røkelaks, creme fraiche, pepperrot og gressløk, fylt i agurkringer. Gewürztraminer?

Hovedrett: Lammegryte laget i ovn. Potet- og selleristappe til hvis jeg finner mandelpoteter, hvis ikke blir det kokte poteter. Grønnsaker av noe slag. Vin fra Rioja.

Glemte å logge inn.
Gjest gjest1
Skrevet
Høres avsindig godt ut!  :)

Og portvin? :) Eller kanskje heller en søt sherry?

Skrevet
Og portvin? :) Eller kanskje heller en søt sherry?

Det ville absolutt vært mitt valg, ja. :) (Evt. utrolig god!)

Dessverre har jeg en mistanke om at jeg er den eneste i selskapet som setter pris på den slags, så det ender nok opp med kaffe og konjakk eller likør av noe slag. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...