Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Svinefilet fylt med Norzola og surret med bacon. Ved siden av skal jeg ha ovnsbakte potetbåter, ovnstørkede tomater ala piaf og voksbønner.

Endret av Yamaha
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fiskesuppe

Skrevet

Gratinert blomkål og brokkoli med gorgonzola og dijonsennep i ostesausen, og valnøtter på toppen. Tilbehør blir olivenloff og blandet grønn salat med klasetomater. Og en god Côtes du Rhône.

Dessuten skal vi ha dessert i dag: Hjemmelaget cappucino-is (dvs. smaksatt med instant espresso, vaniljestang, hel kanel og kardemomme). :)

Gjest gjest1
Skrevet

Stekt middagspølse med hjemmelaget potetmos og salat til.

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

I dag tror jeg vi skal kjøpe kinesisk mat.

Skrevet

Koteletter i fløtesaus med poteter og grønnsaker. Hjemmelaget rullekake fylt med krem og jordbær til dessert.

Skrevet

Grillet kyllingfilèt med gratinerte grønnsaker og røstipoteter

Skrevet

I går ble det spekemat med eggerøre, asparges, honningmelon, rømme, jægergele og skjenning.

Idag blir det rester fra lørdagsmiddagen.

Gjest LilSweetie
Skrevet (endret)

I går ble det grillmat, kjempegodt!

I dag tror jeg det blir spaghetti med grønnsakssaus, fikk det for meg at jeg skulle begynne å spise litt sunnere :erter:

Endret av LilSweetie
Skrevet

Grov speltspaghetti med tunfisk, middelhavsansjos, kalamataoliven, grillet paprika og div. andre grønnsaker.

Skrevet (endret)

Marinerte grillede kyllingfileter med grillede grønnsaker og hjemmelaget potetsalat.

Og hjemmelaget jordbærsorbet til dessert.

Endret av Arkana
Skrevet

Chicken Tandoori tror jeg.

Skrevet

Grillede krydderpølser med hjemmelaget hvitløk/urte-potetmos og grillede grønnsaksspyd.

Skrevet

Sommermiddag i det fine været:

Ferske reker, loff, hjemmelaget aïoli (med litt frisk basilikum?), blandet grønn salat og kald Chablis.

Burde vel hatt jordbær til dessert, med det spiste vi så mye av i går... :sjenert:

Har imidlertid kjøpt en Moscatel Setùbal etter tips fra Nilma i denne tråden, så det blir kanskje et glass av den etter maten - spent på å smake (med en bit gorgonzola? eller 70 % Lindt sjokolade? Vi får se. :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...