Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag blw det kylling fillet i sterk sursøt saus med ris til! NAM!

Gjest Sativa
Skrevet

Hjemmelagede kjøttkaker med nykål, poteter og brun saus.

Gubben sitt ønske :-)

Skrevet

Fiskepinner, coleslaw og pitabrød.

Gjest gjest1
Skrevet

I går ble det spaghetti med kjøttsaus

I dag ble det hjemmelagde karbonader, ovnstekte potetbåter, viltsaus og salat (kriseløsning på grønnsaksfronten som fungerte ok ;) )

Skrevet

Pasta med hvitløk og urtesaus.

Skrevet

Stekt makrell, sitronbåter, kokte nypoteter, smørdampet sommerkål og kald saus av matyoghurt, revet agurk og ramsløk.

Gjest gjest1
Skrevet

I går spiste jeg kinesisk wok med kvernet svinekjøtt, chili, hvitløk, ingefær og masse grønnsaker. Ris som tilbehør.

Idag tror jeg det blir thailands wok med kalkunkjøtt, kokosmelk og grønn karripasta. Masse grønnsaker og koriander, og ris selvfølgelig.

Skrevet

Middagen i dag blir hjemmelagede karbonader med stekt løk, kålstuing, poteter, aspargesbønner og brun saus.

Skrevet

Grillet entrecote med fløtegratinerte poteter, grønnsaker og herregårdssmør.

Gjest Gjesta
Skrevet

I dag har jeg spist wok med tunfisk, sukkererter, babymais, bønnespirer og rød paprika. Eggnudler som tilbehør. For meg er det viktig at maten er fargerik. :)

Gjest gjest1
Skrevet

Marokkansk kyllinggryte og ris, sjokolademousse med daimkuler til dessert :)

Skrevet

Hjemmelaget pizza med overflod av bøffelmozarella :sikle:

Skrevet

I dag tror jeg det blir en slags ovnsbakt fiskegryte med squash, aubergine, løk, hvitløk, purre og ørret eller laks, heller hermetiske tomater over og serverer med spaghetti.

Skrevet

Taco til middag, og jordbær til dessert.

Skrevet

Fullkornsspaghetti i sterk tomatsaus med grillet aubergine, middelhavsansjos og frisk basilikum. Og et godt dryss revet parmesan.

Vurderer dessuten å ha en rest av hjemmelaget cappuccino-is til dessert... :)

Gjest Gjesta
Skrevet

I dag er det endelig grillvær! Men gjør det enkelt.. -Grillet kyllingfile med pesto og bacon, en god salat, og mail kolbe.. Kjapt, trygt å billig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...