Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Grønnsaksuppe med sossiser (rydding i fryseren fortsatt ja...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fullkornspasta av bokhvete i saus av tomat, hvitløk, chili, kalamataoliven og frisk spinat. Med revet parmesan.

Skrevet

I dag blir det spinat/fetaost-fylte kyllingfileter med greskbakte poteter og ovnsbakte grønnsaker til.

Gjest gjest1
Skrevet

Vi skal i utgangspunktet grille, men det øspøser ute så det blir nok en ovnsrett med kylling og rønnsaker, kanskje med potetmos til.

Gjest gjest1
Skrevet

Bakte poteter med tilbehør, og grillede kyllingvinger

Skrevet

I går: Rester fra lørdag

Idag: Klubb og duppe med bacon og sirup

Gjest gjest1
Skrevet

Idag blir det sjømatpasta eventuelt sjømatrisott. Kjøpte ferdig ferdigblanding med skjell, reker og blekksprut idag og er spent på om den er god. Butikken lager selv, så jeg har forhåninger om at den er snadder. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Mannen fikk stekt flesk og kålrotstuing, jeg spiste tomatsuppe.

Skrevet

Improvisert resteomelett med bacon, purre, brokkoli, parmesan og gorgonzola. Grove rundstykker og tomatsalat med rødløk, ruccola og pinjekjerner.

Skrevet

I går var det stekt makrell og hjemmelaget potetmos med masse friske urter i, og agurk og tomat til.

I dag ble det skinkebiff, stekt i ovnen på grønnsaksseng (paprika, squash, aubergine, løk, purre og hvitløk) servert med en salat av avocado, tomat og mozarella.

Gjest gjesta
Skrevet

Lørdagspizza med rømmedressing.. Litt oppskrytt synes nå jeg, men dressingen var god :)

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Torsk i sursøt saus.

Siden jeg har glemt å ta torsk uta v frysen blir det pøler og potetmos i stedet.

Tar kortere tid å tine pølser enn fisk

Endret av pulverheksa
Skrevet

Marinerte grillede lammeskiver, hjemmelaget potetmosgrateng, aspargesbønner og gulrøtter. Italiensk sitronsorbet til dessert.

Skrevet

Ovnsbakt ørretfilet, matyoghurt og en salat av lettkokte aspargesbønner, klasetomater, kalamataoliven og sitron/olivenoljedressing med rå hvitløk, frisk basilikum og middelhavsansjos.

Og om en stund blir det jordbær og vaniljekesam til dessert. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...