Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Middagsplanen i dag er blandet grønn salat med parmaskinke, parmesan, ristede pinjekjerner og foliebakte rødbeter med balsamico.

Grovt surdeigsbrød ved siden av. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelaget pastagrateng med kylling.

Skrevet

Salat med bl.a. tomater, fetaost og grønne epler. Fullkornspasta med tomat- og grønnsakssaus.

Skrevet
Hjemmelaget pastagrateng med kylling.

Det er så varmt, jeg gidder ikke lage eller spise noen ovnsrett i dag. Så det blir marinert grillet kyllingfilet med grillede maiskolber og hjemmelaget kremet pastasalat istedet.

Skrevet

I dag blir det en salat, med spekeskinke og fetaost, gresk dressing og baguetter.

Skrevet

Stekte fiskekaker, kokte poteter, salatblader, rømme blandet med sitron og ketchup.

Gjest gjest1
Skrevet

Oj, glemt å skrive noen dager...

Lørdag: Reker, loff, majones og sitron

Søndag: Grillet kylling, pommes strips, salat

I dag: Pasta med svinekjøttdeig,løk og et glass med Dolmio

Skrevet

I går så laget jeg kjøttkaker til hele svigerfamilien.

I dag har vi grillet svin og grillribbe. Grillet sopp og bakte poteter som tilbehør. Det var herlig med noe skikkelig god grillmat. har ikke spist det tidligere i år.

Skrevet

Torskeform (torsk, tomat, purre og en saus av cottage cheese og rømme) med kokte poteter.

Skrevet

Endelig stekt makrell! Med sitronbåter, kokte nypoteter, smørdampet sommerkål og yoghurtdressing med agurk og ramsløk. :)

Skrevet

Grønnsakslasagne med bl.a. asparges, vårløk og sukkererter. Det er faktisk første gang jeg lager lasagne uten tomatsaus, så det kan bli litt spennende. :)

Gjest gjest1
Skrevet

I går spiste jeg pastasalat, som jeg har lagt ut oppskrift på fordi den ble så god :)

I dag, tenkte jeg å gjøre det kjapt og lage en tomatsuppe, med resten av brødet fra i går til.

Skrevet

Bytter litt om på dagene siden det skal bli kjøligere i morgen, så i dag blir det hjemmelagede hamburgere (i hjemmelagede hamburgerbrød) med salat, dressing, løk og annet godt på. Muligens lager jeg noen ovnsbakte potetbåter eller noe sånt til, men hamburgeren er veldig mettende i seg selv.

Skrevet

Grillet marinert kalkunbryst med ris , salat og kantarellsaus.

Skrevet

Spiste en nektarin, tror ikke det blir mer mat i dag. Komfyren er ødelagt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...