Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kyllingfilet med serranoskinke og couscous.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Laksefilet stekt i folie med... ting.. som jeg måtte finne i kjøleskapet :tunge1:

Og så kokte poteter da :)

Gjest Gjest
Skrevet

Skinkestek og medisterkaker med surkål,tyttebær,kokte poteter og brun saus.

Dessert: Sjokoladepudding med vaniljesaus.

Skrevet

I dag ble det hjemmelagede pizzaer.

Skrevet

Stekte koteletter, ovnsbakte grønnsaker, rosépeppersaus og hjemmelaget hvitløkspotetmos.

Skrevet

I dag vil vi grille.

Skrevet

Det blir nok noe taco-lignende greier tenker jeg :)

Skrevet

Hjemmelaget marokkansk lammegryte med div. grønnsaker og couscous. :)

Gjest gjest1
Skrevet

Sommerkoteletter, hjemmelaget potetsalat, grønn salat og stekt squash.

Skrevet

Grillet, marinert svinefilet og potetbåter

Skrevet

I dag grillet vi. Spyd med marinerte scampi, paprika og maiskolbe, couscoussalat og tsatziki til.

Skrevet

I dag ble det pølsegrateng, og nå skal jeg spise rester!

Skrevet

I dag hadde vi burgere med tilbehør.

Skrevet

Var i konfirmasjon og fikk kremet skogsoppsuppe til forrett. Reinsdyrstek til hovedrett og karamellpudding til dessert.

Fantastisk mat!!!

Skrevet

I dag blir det pitabrød fylt med krydret kylling, salat og diverse grønnsaker og hjemmelaget karridressing.

Skrevet
I dag blir det pitabrød fylt med krydret kylling, salat og diverse grønnsaker og hjemmelaget karridressing.

mmm, hørtes godt ut! åssen gjør du dette? åssen kylling? altså vanlig hel kylling som du river opp, eller kylling filetèr du steker? åssen krydder? og åssen lager du karridressingen??

Skrevet
mmm, hørtes godt ut! åssen gjør du dette? åssen kylling? altså vanlig hel kylling som du river opp, eller kylling filetèr du steker? åssen krydder? og åssen lager du karridressingen??

Jeg bruker kyllingfilet som jeg deler i biter og marinerer (bruker vel olje, litt sitronsaft, pepper, presset hvitløk, cajun spice mix laget av paprikapulver, cayennepepper, løkpulver, hvitløkspulver og sort pepper, og ellers hva jeg har lyst på). Steker bitene i panne. Du kan godt bruke ferdiggrillet kylling hvis du vil det.

Karridressing lager jeg med rømme, litt majones (Helmanns), presset sitronsaft, salt/pepper, finhakket vårløk/purre/gressløk, så mye karri man liker, litt sukker og en god sennep.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...