Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Gjest hockeyfrue
Skrevet

I går hadde vi pitabrød fylt med cherrytomater, rødløk, spinat, agurk og sitron- og honningmarinert kylling, toppet med hjemmelaget tzatziki. 

I dag er samboeren i Stavanger for å spille kamp, og jeg skal nyte en kveld alene med hjemmelaget blomkål- og brokkolisuppe med hvitløkskrutonger og sprøstekt bacon. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag blir det ovnsbakt bolognesesaus med masse oliven og skivede poteter på toppen.

I går hadde jeg calzone laget på peppes glutenfrie pizzadeig, men ble litt skuffet over den altså, så tror ikke jeg kjøper den flere ganger :sukk: 

Skrevet
13 minutter siden, Rumle skrev:

I dag blir det ovnsbakt bolognesesaus med masse oliven og skivede poteter på toppen.

I går hadde jeg calzone laget på peppes glutenfrie pizzadeig, men ble litt skuffet over den altså, så tror ikke jeg kjøper den flere ganger :sukk: 

nam.. ovnsbakt bolognesesaus! Det hørtes veldig godt ut, har du en oppskrift? :)

Anonymkode: 75867...c0a

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nam.. ovnsbakt bolognesesaus! Det hørtes veldig godt ut, har du en oppskrift? :)

Anonymkode: 75867...c0a

Hmm har ikke oppskrift, tar bare det jeg har, men det er bare en helt enkel vanlig bolognese :jepp: Sausen lagde jeg i går, så den blir bare bakt ekstra i dag sammen med ett lag poteter på toppen. Ikke noe fancy altså, men jeg liker det godt :) 

Skrevet

Signatur-retten min: Det jeg finner i panne.

I dag fant jeg en kyllingfilet (siste forbruksdag), en rød chilipepper, gul og grønn paprika, en liten boks mais, litt blomkål, noen cherrytomater og litt quinoa/brun ris (blanding).

Gjest hockeyfrue
Skrevet

I dag skal vi ha fiskegrateng med torsk, makaroni og vårløk, servert med raspet gulrot, brokkoli, poterer og litt rømme. 

Skrevet

Curry. Jeg var i "ta det du har" humør og endte opp med å putte kikerter, gresskarbiter, vannkastanjer, løk og steinbit oppi. Skulle hatt litt vårløk, ellers god curry.

• Liker 1
Skrevet

Jeg rydda ut av veska mi og fant matpakka fra jobb (som jeg ikke rakk å spise av forskjellige årsaker). Det ble to skiver med saltpøse til middag. Fy, så kjedelig, men jeg kan spise is til dessert. :)

Skrevet

Ovnsbakt blomkål, sjalottløk og poteter med hvitløkskjøttboller.

• Liker 1
Skrevet

Grønt og rått. En stor, fargerik bollemed salat. Ruccola, rødkål, gul paprika, tomat, litt avokado, reddiker, salatost, tunfisk og litt kokt skinke. Litt wasabidressing på toppen.

• Liker 1
Skrevet

Chicken tinga. Helt ok. :)  I morgen blir det elgbiff med løkstuing og råstekte poteter og gulrøtter. 

Skrevet

Svinstrimler marinert i lime, soya & øystersaus, chili og hvitløk med wok av paprika, gul og rød løk samt ris!

Skrevet

Rydde ut av skap/ kjøleskap da vi reiser på ferie i morgen.

Det ble loffskiver med tomatpuré, krydder, ulike skinkerester, grønnsaker og revne osteskalker. En slags blanding av pizza og ostesmørbrød. 

Skrevet

Andebryst servert med pastinakkpuré, eple & rødløkskompott og appelsinsaus. Fruktsalat med mager vaniljekesam til dessert. Feirer boligkjøp :vin:

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, Crizpo skrev:

Andebryst servert med pastinakkpuré, eple & rødløkskompott og appelsinsaus. Fruktsalat med mager vaniljekesam til dessert. Feirer boligkjøp :vin:

Gratulerer med ny bolig :blomst: Pastinakkpure høres spennende ut, hvordan lager du den? :) 

• Liker 2
Skrevet

Vi hadde pai igår, idag blir det pølser stekt på bål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...