Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går ble det en god gammeldags "fredagspizza".  

I dag ble det en suppe av det jeg fant i fryser, kjøleskap og kjøkkenskap; bl.a kylling, brokkoli, paprika, fullkornnudler, ingefær og chili. 

Vi er sinnsykt dårlige på å bruke opp ting, så det er noe jeg forsøker å forandre på. 

Skrevet

Søtpotet og gulrotsuppe. 

Gjest Raindrops
Skrevet

Store planer om å prøve meg på gulrot- og ingefærsuppe i dag, om jeg gidder å renske alle grønnsakene.

Gjest hockeyfrue
Skrevet

I går samlet hele venninnegjengen seg på Bølgen & Moi, så da ble det en nyyydelig femretters og (litt for mye) vin. Det var hyggelig på en grå tirsdag! 

I dag har jeg fri, så da tenkte jeg å lage pai med champignon, brokkoli, paprika og bacon. Lager også en salat til å ha ved siden av,  av det jeg har i kjøleskapet. 

Skrevet

Skinkestek i leirgryte. Med gulrot , løk, sellerirot og hvitløk. Poteter ved siden av. 

Skrevet

Skinkestek i leirgryte. Med gulrot , løk, sellerirot og hvitløk. Poteter ved siden av. 

Skrevet

I dag blir det nakkekoteletter med ovnsbakte grønnsaker og poteter.

Skrevet

Jeg skal lage sunn kyllinggryte. Fant oppskrift på matprat.no :D

Skrevet

For meg et det ikke middag uten poteter 

Skrevet

I går : wokket rester av skinkestek , kål , brokkoli, løk , gulrot, ingefær. Chilisaus og soya til . Aaaaltfor lat til og lage ris , så dobbelt opp med grønt .

i dag : bolognese my style med ekstra grønnsaker. 

Skrevet (endret)

Langtidsstekt kalkunbryst med hvitvinsaus. Tilbehøret blir ovnsbakt søtpotet og gulrot, og rødløkskompott.

Endret av Crizpo
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kyllingfajitas med kålrabi, søtpotet og gulrot. 

Gjest hockeyfrue
Skrevet

I dag har vi hatt entrecôte med stekte poteter, smørdampet asparges, stekt sopp og hjemmelaget rødvinsaus. 

Skrevet

Blomkålsuppe og rundstykker 

Skrevet

Hjemmelaget burgder med sjampinjong og båtpoteter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...