Gjest Frosk Skrevet 6. april 2009 #23061 Del Skrevet 6. april 2009 Kikertsuppe med spisskummen, koriander, cayennepepper... Brød til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 7. april 2009 #23062 Del Skrevet 7. april 2009 I går hadde vi lasagne med squash og ricotta. I dag skal vi ha gratinert gnocchi med tomatsaus, paprika og mozzarella. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. april 2009 #23063 Del Skrevet 7. april 2009 Foliebakt torskefilet med poteter, grønnsaker og aïoli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 7. april 2009 #23064 Del Skrevet 7. april 2009 I går hadde vi spagetti med bolognesesaus. I dag prøvde vi å spise opp saker og ting fra kjøleskapet, så det ble en salig blanding av diverse småplukk, blant annet gåsepaté, røkelaks og quesedillas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. april 2009 #23065 Del Skrevet 7. april 2009 Eggepizza med olivenpate, mozarella, oliven, chorizo og champignon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. april 2009 #23066 Del Skrevet 8. april 2009 Spaghetti Carbonara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Blaise Skrevet 8. april 2009 #23067 Del Skrevet 8. april 2009 Biffgryte=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 8. april 2009 #23068 Del Skrevet 8. april 2009 Molee - indisk fiskegryte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 8. april 2009 #23069 Del Skrevet 8. april 2009 Først selleristangsuppe, deretter lammesadel med rosmarin, potetstappe med hvitløk og timian, balsamicoglaserte røde småløk, squash- og auberginegrateng med litt rød paprika, og saus av kalvekraft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 8. april 2009 #23070 Del Skrevet 8. april 2009 Først selleristangsuppe, deretter lammesadel med rosmarin, potetstappe med hvitløk og timian, balsamicoglaserte røde småløk, squash- og auberginegrateng med litt rød paprika, og saus av kalvekraft. Har du en oppskrift på selleristangsuppen? På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 8. april 2009 #23071 Del Skrevet 8. april 2009 Har du en oppskrift på selleristangsuppen? På forhånd takk for hjelpen Egentlig ikke, for jeg laget den bare etter eget forgodbefinnende. Jeg freste en finhakket halv løk i smør til den ble myk, tilsatte 4-5 store selleristenger i skiver, og en god del kyllingkraft. Jeg lot det så koke til sellerien ble helt mør, og så brukte jeg stavmikser for å få en helt glatt masse. Det passer godt å tilsette friske urter (f.eks. persille eller kjørvel), og/eller ha veldig god olivenolje på toppen ved servering. Røkt skinke i små biter passer også bra. Hvis den blir for tykk, er det selvfølgelig bare å tilsette mer kyllingkraft, eller vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 8. april 2009 #23072 Del Skrevet 8. april 2009 Suppe med røkt svineknoke og rotgrønnsaker. Kom på nå at jeg skulle jo hatt brød til, men det glemte jeg helt Til dessert var det appelsinfileter og resterende saft av 4 appelsiner blandet med en boks kremfløte som var pisket til ganske stiv krem med vaniljesukker oppi. Veldig viktig å bruke skikkelig vaniljesukker til sånt, og ikke den kjipe vanlige vanillinguffa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 9. april 2009 #23073 Del Skrevet 9. april 2009 I går hadde jeg brownies til middag, i dag blir det pølse og makaroni-grateng med tomatsaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. april 2009 #23074 Del Skrevet 9. april 2009 Kylling- og søtpotetpai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosk Skrevet 9. april 2009 #23075 Del Skrevet 9. april 2009 I går lagde jeg salat med blant annet byggris, granateple og valnøtter til lunsj / tidlig middag - og til sein middag / kvelds ble det gourmetbullar med ertestuing, gulrot, brokkoli, kokte poteter og brun saus. I dag blir det pitabrød med hummus, tomater og grønt - på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. april 2009 #23076 Del Skrevet 9. april 2009 Vi skal ha ytrefilet av rein, hasselbackpoteter, blåbærsaus, dampet brokkoli og soppostekake. Bakte epler med toscaglasur til dessert. Amarone og portvin til drikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 9. april 2009 #23077 Del Skrevet 9. april 2009 I dag ble det stekte grønnsaker med couscous. :nam: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 9. april 2009 #23078 Del Skrevet 9. april 2009 I dag blir det fransk løksuppe gratinert i ovn med sprøstekt loff og revet gulost på toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Markjordbær Skrevet 9. april 2009 #23079 Del Skrevet 9. april 2009 I går hadde vi hvit kyllingchili Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. april 2009 #23080 Del Skrevet 10. april 2009 Fajitas med biffstrimler stekt med paprika, løk og hvitløk, servert med guacamole, salsa, rømme, salat og revet ost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå