Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag blir det pizzaboller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kyllingfilét (1/2 fra "hjemmeavlet" liveche) med gode ovnsstekte grønnsaker, mandelpoteter og kremet kyllingsaus.

Skrevet
Kyllingfilét (1/2 fra "hjemmeavlet" liveche) med gode ovnsstekte grønnsaker, mandelpoteter og kremet kyllingsaus.

... og ripsgele... mulig det er helt feil, men jeg fikk for meg at jeg savnet noe friskt til...

Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet
Egentlig ikke, for jeg laget den bare etter eget forgodbefinnende. :)

Tusen takk. Jeg elsker selleri, så nå må jeg prøve noe liknende. :)

Skrevet

Hummus-inspirerte kikertkaker, tsatsiki og ovnsbakte potetbåter.

Skrevet

I dag blir det hjemmelaget pizza, med små kjøttboller og oliven til mannen min og løkpizza til meg.

Skrevet

Kalkunbryst med ovnsbakte potetbåter, brokkoli, gulrøtter og fløtesaus.

Skrevet

Hjemmelagede maistortillas med bønnestuing (røde bønner, tomat, paprika, chipotle, spisskummen, koriander), pico de gallo og guacamole.

Skrevet

Svinestek med hjemmelaget potetmos og diverse grønnsaker til.

Skrevet

Lammestek med hasselbackpoteter, rødvinsaus og ovnsbakte grønnsaker. Appelsinsjokoladekake til dessert.

Skrevet

Tror det blir hjemmelagde kjøttboller med tomatsaus, men er usikker på tilbehøret ellers. Har ikke så lyst på pasta. Hmmm... kanskje chili con carne i stedet?

Skrevet

I dag blir det dansk and med rødkål og brunet løk.

Skrevet
Tror det blir hjemmelagde kjøttboller med tomatsaus, men er usikker på tilbehøret ellers. Har ikke så lyst på pasta. Hmmm... kanskje chili con carne i stedet?

Det ble skikkelig god chili con carne ca etter Jamie Olivers oppskrift, med sorte og røde bønner (og vanlig kjøttdeig, så den har fortsatt forbedringspotensiale!). Salat, hjemmelagd guacamole og nachochips til.

Skrevet

Stekte fiskeboller med fennikel, saus og kokte poteter.

Skrevet

Hjemmelaget pizza med ost, løk, skinke og pepperoni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...