Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stekt laksefilet med poteter, grønnsaker og rømme m/sitron og urter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går: Quinoa med røkelaks, brokkoli, små tomater, løk, soltørket tomat.

I dag: Vet ikke helt ennå, men jeg har en artisjokk jeg må bruke. Fristende å bare dampe den, og spise den med sitronsmør og salat ved siden av.

Skrevet

Rester i dag. Lammestek i brun saus med poteter, erter og tyttebærsyltetøy fra helga. Til dessert blåbær med soyafløte.

Skrevet

Nystekte fiskekaker med potet og gulrot

Skrevet

Kylling-vårruller, ris, wokede grønnsaker (paprika, squash, fennikel, gulrot, hvitløk og kinakål) og søt chilisaus

Skrevet

I dag skal vi ha ovnsbakt laks, marinert i lime/soyasaus/honningblanding, med ris, salat, kesamdressing og div grønnsaker.

Skrevet

I går hadde vi jeera murg (indisk kyllinggryte med spisskummen). Gujeratipoteter (poteter stekt med bl.a. sennepsfrø, chili og ingefær) og agurkraita til.

I dag skal vi ha hjemmelagde fiskekaker med ovnsbakte rotgrønnsaker og aioli.

Skrevet

Sabud dal, basmatiris og en blomkål- og tomatrett.

Gjest Gjest,maya76
Skrevet

I dag skal vi ha superlettvindt mat;

*Pannekaker med sprøstekt bacon!

Og jeg bruker ikke potet til..(skjønner ikke helt de som gjør det..)

Barna elsker pannekaker, det gjør forsåvidt mannen min også...jeg kan egentlig styre meg..

Skrevet

I går: Hjemmelaget spinatsuppe med eggebåter i og brød til.

I dag: Biff av okseytrefilet med ovnsbakte potetbåter, bakt løk med fyll, aspargesbønner, stekt sopp og rødvinsaus.

Skrevet

igår: kyllingsalat med div oppi, feta, oliven, dulcitatomater, rødløk, hjertesalat, ruccola, lollo osv osv.. og godt krydret kyllingfiletbiter.

idag: nesten sammen som arkana :ler: bare minus aspargesbønner og pluss ovnstørkede tomater isteden.

Gjest Ludovie
Skrevet

Vi skal ha hamburgere med majones, sylteagurk, rødløk og tomater.

Skrevet
Sabud dal, basmatiris og en blomkål- og tomatrett.
Vi endret brått planene da vi fikk øye på fin torsk i fiskedisken, så det ble mølje i stedet. :)

I dag skal vi ha pasta med bolognesesaus (karbonadedeig, pancetta, løk, gulrot, selleri, tomater, rødvin og kraft).

Skrevet

Stekt ytrefilet av svin, ris, peppersaus og salat.

Skrevet

I går: Moussaka og hvitløksbrød

Idag: Parmakylling med pestopasta.

Skrevet

I dag ble det en pakke mr. Lee nudler med biffsmak.

Skrevet

Lakseburger i brød med diverse garnityr og dressing av bl.a. rømme, revet eple og revet sellerirot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...