Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Tarka dal, potetraita, basmatiris og cachumbar (tomat- og løksalat med frisk koriander). Endret av Nilma
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Karamellisert løk- og rødbeteterte med enkel salat til.

Skrevet

I dag får jeg hjemmelagd pizza :biggrin:

Skrevet

I går spiste jeg uerfilet, potetstappe, smeltet smør og flatbrød. I dag var det pølse med lompe.

Skrevet

Vi feiret at det var vår i går :ler: og spiste pastasalat med div. grønnsaker, grove pølsebiter, pastasløyfer og jordbær

Gjest Gjest_Sulten_*
Skrevet

Idag skal vi ha stekt laks med kokte poteter, gulerøtter og brokkoli. Hjemmelaget sennepssaus i tillegg, gleder meg!

Skrevet

Marokkansk kyllingtagine med couscous.

Skrevet

igår: entrecote av limousineokse, hjemmelagde pommes frites, sautert sopp og berniase. (personalmat :fnise:)

idag: pasta carbonara, med pancetta :hoppe:

Skrevet

Siden vi hadde en tidlig middag idag (kl 15), må vi ha noe nå snart. Siden det er fredag skal vi ha biff, hjemmelaga peppersaus og ovnsbakte potetbåter. Kald munkholm til=) mmmm

Skrevet

I dag ble det lang dag på jobben, så da ble middagen ris og kylling med salat til. Lettvint og godt.

Skrevet

Alt ble litt amputert da vi plutselig fikk besøk, så da blir det det vi har i frysen; Grandiosa. Syns i grunnen ikke at det er så ille når man er skikkelig sulten, og det er lenge mellom hver gang :)

Skrevet

Hjemmelaget pizza med tomat og chorizo.

Skrevet

I går hadde vi kokt ørret med poteter, agurksalat og smeltet smør. I dag var det hjemmelagde kjøttkaker med poteter, erterstuing og tyttebærsyltetøy til. Til drikke var det drue og blåbærjus.

Skrevet

I kveld var det pai med søtpotet og vårløk. Hadde en liten rest av søtpotet igjen, og benyttet meg av dagens middagstips - søtpotet i stekeovn oppgradert med urtesalt-dryss

Skrevet

Denne helga her hadde gutta bestilt riktig kosemat. Dermed ble det taco på fredag og hjemmelaget pizza i dag.

I morgen blir det derimot min tur til å velge. Lurer på om skuffelsen blir stor når jeg koker poteter og steker laks? Vel - på tide med litt ordentlig mat sier nå jeg...

Skrevet

Pepperbiff

Mills' fløtegratinerte poteter med ost

Peppersaus

Brunet løk

En skikkelig lørdagsmiddag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...