Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Håper det smakte, da! :)

Det gjorde det. :) Og morsomt var det at min noe skeptiske mann, virkelig elsket jordskokkpuréen. Noe sier meg at han er moden for artisjokker også. :lur: For jeg syns, i likhet med Ludovie, at det smakte veldig likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Er det mulig å få oppskriften? :)
Selvsagt! :)

Det er sausen fra denne oppskriften. Jeg laget hele retten i helgen (kan anbefales!), og fikk masse saus til overs, så etter tips fra Fakse har jeg tenkt å ha den til pasta i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt! :)

Det er sausen fra denne oppskriften. Jeg laget hele retten i helgen (kan anbefales!), og fikk masse saus til overs, så etter tips fra Fakse har jeg tenkt å ha den til pasta i dag.

Åh, det så nydelig ut! Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når maten kommer på bordet, blir det nok rester av falafel, med store hvite bønner med gremolata og en enkel salat med plommetomater. Kanskje jeg også woker noen rødløk jeg må bruke opp. Mannen får lammekjøttboller i tomatsaus i stedet for falafel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lørdag ble det bare mat på jobb, men det var heldigvis godt.. entrecote av Limousine okse, med sautert sopp, syltet rødløk og ovnsbakte poteter, med roquefortsaus.

Igår var det julebord og vi fikk Tunfisk og laksetartar med avokadokrem og soyabuljong, kalvefilet med beurre rouge, sopp og spinat og potetpure, og hvit sjokoladefondat med hjemmelagd vaniljeis til dessert..

..og i dag er det dagen derpå så trenger noe spicy, så det blir fajitas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Ovnsbakt laks panert med dijonsennep, frisk estragon, brødsmuler og olivenolje, med en blanding av erter, smør og varm hjertesalat til. Deretter Brie de Meaux.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...