Vera Vinge Skrevet 7. desember 2008 #22081 Del Skrevet 7. desember 2008 Håper det smakte, da! Det gjorde det. Og morsomt var det at min noe skeptiske mann, virkelig elsket jordskokkpuréen. Noe sier meg at han er moden for artisjokker også. For jeg syns, i likhet med Ludovie, at det smakte veldig likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
billie Skrevet 7. desember 2008 #22082 Del Skrevet 7. desember 2008 Idag ble det laks med couscous og kikerter. En liten klatt kesam til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 7. desember 2008 #22083 Del Skrevet 7. desember 2008 Hamburger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 7. desember 2008 #22084 Del Skrevet 7. desember 2008 Klar grønnsaks og fiskesuppe med grove rundstykker til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. desember 2008 #22085 Del Skrevet 8. desember 2008 Marinert kalkunbryst med poteter og fløtegratinerte poteter, god saus og grønnsaker. Is til dessert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litavesla Skrevet 8. desember 2008 #22086 Del Skrevet 8. desember 2008 I går gikk vi ut å spiste på gresk resturant I dag blir det kylling med ris, salat og bretagnesaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 8. desember 2008 #22087 Del Skrevet 8. desember 2008 Pasta med nøttesaus og ovnsbakte cherrytomater. Litt ost til dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 8. desember 2008 #22088 Del Skrevet 8. desember 2008 Pasta med nøttesaus og ovnsbakte cherrytomater. Litt ost til dessert. Er det mulig å få oppskriften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 8. desember 2008 #22089 Del Skrevet 8. desember 2008 Er det mulig å få oppskriften? Selvsagt! Det er sausen fra denne oppskriften. Jeg laget hele retten i helgen (kan anbefales!), og fikk masse saus til overs, så etter tips fra Fakse har jeg tenkt å ha den til pasta i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 8. desember 2008 #22090 Del Skrevet 8. desember 2008 Selvsagt! Det er sausen fra denne oppskriften. Jeg laget hele retten i helgen (kan anbefales!), og fikk masse saus til overs, så etter tips fra Fakse har jeg tenkt å ha den til pasta i dag. Åh, det så nydelig ut! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. desember 2008 #22091 Del Skrevet 8. desember 2008 Kjøttkaker. Namm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 8. desember 2008 #22092 Del Skrevet 8. desember 2008 Når maten kommer på bordet, blir det nok rester av falafel, med store hvite bønner med gremolata og en enkel salat med plommetomater. Kanskje jeg også woker noen rødløk jeg må bruke opp. Mannen får lammekjøttboller i tomatsaus i stedet for falafel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 8. desember 2008 #22093 Del Skrevet 8. desember 2008 Fullkornsspaghetti med brokkoli, rosenkål, middelhavsansjos, pinjekjerner og parmesandryss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. desember 2008 #22094 Del Skrevet 8. desember 2008 Lørdag ble det bare mat på jobb, men det var heldigvis godt.. entrecote av Limousine okse, med sautert sopp, syltet rødløk og ovnsbakte poteter, med roquefortsaus. Igår var det julebord og vi fikk Tunfisk og laksetartar med avokadokrem og soyabuljong, kalvefilet med beurre rouge, sopp og spinat og potetpure, og hvit sjokoladefondat med hjemmelagd vaniljeis til dessert.. ..og i dag er det dagen derpå så trenger noe spicy, så det blir fajitas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 8. desember 2008 #22095 Del Skrevet 8. desember 2008 Ovnsbakt laks panert med dijonsennep, frisk estragon, brødsmuler og olivenolje, med en blanding av erter, smør og varm hjertesalat til. Deretter Brie de Meaux. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. desember 2008 #22096 Del Skrevet 9. desember 2008 Helstekt Stangekylling, couscous med valnøtter og karamellisert sjalottløk, koriandergulrøtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 9. desember 2008 #22097 Del Skrevet 9. desember 2008 Tipper det blir noe sånt som kjøttboller i hjemmelaget salsasaus med pasta i dag. Lettvint og veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. desember 2008 #22098 Del Skrevet 9. desember 2008 Fiskegrateng med mandelpoteter og råkost til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #22099 Del Skrevet 9. desember 2008 idag blir det noe superenkelt...suppelapskaus med kalkunkorv i og ostetoast til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #22100 Del Skrevet 9. desember 2008 Fiskegrateng med mandelpoteter og råkost til. det hadde vi igår:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå