superMe Skrevet 4. november 2010 #61 Del Skrevet 4. november 2010 Hei hei Jeg fulgte den forrige graviditetsdagboka di, så nå må jeg nesten hilse for å få denne tråden under mine innlegg Hyggelig å høre at dere prøver igjen, masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Almaz Skrevet 5. november 2010 #62 Del Skrevet 5. november 2010 Å ja - glemte jeg hadde byttet nick! Jepp, det er GG! Heldigvis fortsatt ganske rolig ang prøvingen, det er mer sånn at hvis det er noe galt så vil jeg VITE det. Og er det noe de kan gjøre for å hjelpe, så er jo det bare å sette i gang med! Ja det hadde vært kjempekoselig om det hadde klaffet samtidig!! Trapper det seg opp på den fronten, så kommer jeg garantert tilbake hit. Gidder bare ikke prøvedagbøkene, da ble jeg bare altfor opptatt av det. Lykke til med prøvingen, så får vi håpe vi går en gravid jul i møte begge to!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 5. november 2010 #63 Del Skrevet 5. november 2010 Oj, prøverdagbok jo! Ser man det, ser man det Er ikke helt klar for nestemann her i gården enda, men spør meg utpå nyåret så kanskje jeg svarer annerledes Må følge med her fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 8. november 2010 Forfatter #64 Del Skrevet 8. november 2010 Hei hei Jeg fulgte den forrige graviditetsdagboka di, så nå må jeg nesten hilse for å få denne tråden under mine innlegg Hyggelig å høre at dere prøver igjen, masse lykke til! Åh, må innrømme at jeg ikke kjenner igjen nicket, har du byttet? Nå blei jeg nysgjerrig.. Hyggelig at du tok turen innom hvertfall Å ja - glemte jeg hadde byttet nick! Jepp, det er GG! Heldigvis fortsatt ganske rolig ang prøvingen, det er mer sånn at hvis det er noe galt så vil jeg VITE det. Og er det noe de kan gjøre for å hjelpe, så er jo det bare å sette i gang med! Ja det hadde vært kjempekoselig om det hadde klaffet samtidig!! Trapper det seg opp på den fronten, så kommer jeg garantert tilbake hit. Gidder bare ikke prøvedagbøkene, da ble jeg bare altfor opptatt av det. Lykke til med prøvingen, så får vi håpe vi går en gravid jul i møte begge to!! Jeg skjønner at du ikke gidder prøverbøkene, er ikke så aktiv lenger jeg heller. Denne gangen har jeg dessuten litt mer ro over det, spiller ikke noen rolle om det tar litt tid før det klaffer. Får håpe vi sees i gravidbøkene da Oj, prøverdagbok jo! Ser man det, ser man det Er ikke helt klar for nestemann her i gården enda, men spør meg utpå nyåret så kanskje jeg svarer annerledes Må følge med her fremover Hehe, så moro, det er jo ikke lenge til i det hele tatt. Vi er klare, faktisk så klare at da jeg sa til mannen at jeg ikke hadde blødd på 4 dager, så sa han at da kunne vi kanskje prøve denne mnd likevel. Selv om vi egentlig skulle vente til jeg har fått behandling for ektomien. Synes det er moro at mannen plutselig er så gira, er jo jeg som må overtale ham til al vi gjør ang familieplanlegging, så da ble det visst en runde i sengehalmen uten prevensjon i går likevel Så da får vi se om det skjer noe denne mnd. Venter EL denne uken her tror jeg. Jeg har vært alene med J i helgen da mannen har vært i hjembyen en tur for å besøke kamerater. Vi har egentlig kost oss, det har snødd masse så vi var litt ute og lekte i snøen, det var stor stas. I går var vi på lekeland og møtte søte KG-barseldamer. Vi har kjøpt nytt kjøleskap. Et monster av et kjøleskap faktisk :dåne: Vi følte at vi trengte et større, så vi gikk for et side-by-side kjøleskap/fryser med isdispener som vi fant på finn. Omtrent slik Fikk solgt de gamle hvitevarene i helgen, så da ble det ikke en så alt for dyr affære heller. Men vi er enige om at det ble julegaven til hverandre i år. Jeg digger den nye leiligheten vår. I helgen har det vært ganske kaldt i bartebyen, og da har vi fyrt rikelig i vedovnen. Synes det er så koselig med vedovn og så gir det så god varme Er litt bekymret for om vi har kjøpt nok ved til å holde hel vinteren, men får vel spe på litt om det ikke holder. Note to self: 40 sekker neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 8. november 2010 Forfatter #65 Del Skrevet 8. november 2010 Kom forresten på her om dagen at mannen hadde ei skikkelig forkjølelses-kule i august ca. Da hadde han flere dager med høy feber, og varme er som kjent ikke gunstig for de små svømmerne. Om jeg ikke husker helt feil fra lesestoffet i forrige prøverunde tar det ca 70-90 dager å lage nye sædceller, så da er jeg egentlig ikke alt for optimistisk denne mnd. Men fra neste mnd bør det ha tatt seg opp litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. november 2010 #66 Del Skrevet 8. november 2010 Ny leilighet og greier, så herlig Er den mye større en den forrige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superMe Skrevet 9. november 2010 #67 Del Skrevet 9. november 2010 Åh, må innrømme at jeg ikke kjenner igjen nicket, har du byttet? Nå blei jeg nysgjerrig.. Hyggelig at du tok turen innom hvertfall Hehe nei, for å si det slik; jeg er flink til å lese, men ikke så flink til å kommentere Men kan jo alltids bli bedre til det, synes det er gøy å følge med uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 15. november 2010 Forfatter #68 Del Skrevet 15. november 2010 Ny leilighet og greier, så herlig Er den mye større en den forrige? Ja, den er over dobbelt så stor, så det er digg med mer plass Hehe nei, for å si det slik; jeg er flink til å lese, men ikke så flink til å kommentere Men kan jo alltids bli bedre til det, synes det er gøy å følge med uansett! Herlig, velkommen skal du væer hvertfall ...... selv om jeg ikke er så flink til å oppdatere her om dagen da. Tror kanskje EL har vært for denne gang, eller jeg aner egentlig ikke, for jeg merker ikke når jeg har det om jeg ikke temper eller noe. Men sånn tidsmessig så burde den ha vært sånn omtrent nå. Vi har svinget oss noen runder i sengevalsen, så vi får vel bare vente og se. Hadde jo vært en fin julegave om jeg ble gravid nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 18. november 2010 Forfatter #69 Del Skrevet 18. november 2010 Tror endelig jeg har funnet den perfekte lampen (som ikke koster skjorta...) til stuen vår : Den koster bare 2700 kr ca, og vil bli perfekt over salonbordet tror jeg. Også er det norsk design, det liker jeg Lampen heter Maze og er fra Northern lighting, designet av Rudi O. Wulff Så nå er den på ønskelisten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 18. november 2010 #70 Del Skrevet 18. november 2010 Kul lampe! Spennende å se om det ble resultater av sengevalsen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. november 2010 #71 Del Skrevet 20. november 2010 Lampen var stilig Så utrolig herlig med så mye bedre plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 22. november 2010 Forfatter #72 Del Skrevet 22. november 2010 Kul lampe! :jepp:Spennende å se om det ble resultater av sengevalsen da. Ja, er litt spent nå.. Forventer mens i slutten av denne uken. Har hatt noen dager med bittelitt blod, så tankene går mot festeblødning... Men vil ikke håpe for mye.. Lampen var stilig Så utrolig herlig med så mye bedre plass Ja, det er fantastisk med mer plass. Å gå fra 37 kvm til nesten 80 er himmelrike ************************* I dag da jeg lå i sengen kjente jeg at brystvortene mine plutselig var veldig vonde.. Kjennes ut som om de blir dyppet i syre og de blir helt hvite.. Den følelsen kjenner jeg igjen.. Uææ, tør jeg håpe at det har skjedd noe denne gangen.. allerede.. Må innrømme at jeg er veldig spent på IKM denne uken... Men prøver å holde forventningene nede enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 22. november 2010 #73 Del Skrevet 22. november 2010 Hvor mange soverom har dere i den nye leiligheten? Siden dere prøver på nummer to tenker jeg på. Vi har bare to soverom og de er små, så her må noe gjøres med boforholdene etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 22. november 2010 Forfatter #74 Del Skrevet 22. november 2010 Vi har bare 2 soverom, men tenker å evt ha nestemann på samme rom som oss første året, deretter kan de dele rom. Det er helt ålreit str på begge soverommene, så det er er ikke noe problem, men må nok kjøpe litt nye skap for å utnytte plassen litt bedre. . Om litt over 2 år skal vi flytte igen, og da regner vi med å få enda større plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 22. november 2010 #75 Del Skrevet 22. november 2010 Ja, å dele rom går jo veldig bra det og, så lenge det er plass på rommet. Har dere allerede planlagt å flytte om to år ja. Fremsynt hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 22. november 2010 Forfatter #76 Del Skrevet 22. november 2010 Ja, å dele rom går jo veldig bra det og, så lenge det er plass på rommet. Har dere allerede planlagt å flytte om to år ja. Fremsynt hehe. Ja, da er jeg ferdig med studiene. (eller det kommer jo litt an på hvordan det går med prøvingen da ) Vi vil sørover til østlandet etterhvert hvertfall. Så max 3 år til hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. november 2010 #77 Del Skrevet 22. november 2010 Det var en drøm å gå fra 35 til 54 kvadrat også, jeg følte vi hadde flyttet inn i et palass Det går helt fint an å dele rom ja Det gjorde jeg og søsteren min til hun var seks og jeg tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 22. november 2010 Forfatter #78 Del Skrevet 22. november 2010 Æsj, jeg har begynt å spotte litt, så da er vel TR rett rundt hjørnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. november 2010 #79 Del Skrevet 23. november 2010 Bare innom og oppdaterer meg litt! Håper det går bra med dere. Ja, da er jeg ferdig med studiene. (eller det kommer jo litt an på hvordan det går med prøvingen da ) Vi vil sørover til østlandet etterhvert hvertfall. Så max 3 år til hvertfall. Fortest mulig, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 25. november 2010 Forfatter #80 Del Skrevet 25. november 2010 Bare innom og oppdaterer meg litt! Håper det går bra med dere. Fortest mulig, takk! Så koselig å "se" deg igjen Alt er vel her, vi koser oss i bartebyen fortsatt. har fått litt "nu glød" etter at vi flyttet og kjøpte oss bil. Var utrolig godt å komme seg ut av byen. Men vi skal forte oss nedover altså. Forhåpentligvis blir det om 2,5 år ************** Jeg har fått mensen som forventet etter spottingen, så da skjedde det ikke noe denne mnd heller. Men nå er det snart over 3 mnd siden mannen var febersyk, så kanskje er det håp for svømmerne denne mnd. Alle gode ting er 3, sier de ikke? Jeg heier på PP3, IKM bør være rundt julaften, eller rett før. Denne gangen skal jeg satse på litt mer hele veien Vi har vel holdt oss til 2-4 ganger i uka, men kan jo prøve å holde det nærmere 4 enn 2 fremover da. Men hver dag blir det neppe Jeg holder på med spennende oppgave på skolen nå, skriver om fedrekvoten og hvorfor vi trenger den. Sånt liker jeg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå