Gå til innhold

BareBea og LilleBea


BareBea

Anbefalte innlegg

idag har jeg hatt en mye bedre dag! Jippi!! :tommelsmil: er så godt med disse gode dagene. Morgendagen må bli like bra!! :enig: satser hvertfall på det.

En liten :hoppendeglad: for 18 uker. Magen er tydelig nå. Hvertfall idag som jeg beholder maten også! :tongue: Og fy som tiden går!! :omg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for 18 uker. Tiden flyr :klemmer: Nå er du snart halvveis :nigo:

Håper formen din er bedre og at den forblir bra resten av svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var helt frisk en hel dag etter omgangssyken, så fikk jeg en forskjølelse kastet over meg. Hva blir det neste?? :fnise: er heldigvis bedre idag da, går fint an å leve med. Og tror ikke jeg trenger å ligge på sofaen i hele kveld. Fremgang! :gjeiper:

Magen min blir stadig kommentert, men føler meg fortsatt med sjokoladetykk enn gravid. Var i en stor dag i helgen og graviditeten ble enda mer offentliggjort. Koselig det, følte med en gang det ble litt mer reelt! :)

Tenk, UL på torsdag, det nærmer seg med stormskritt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å lese mer om UL-besøket deres i dag! Lykke til! Skal dere vite kjønnet? Håper tilfelle de kan se det! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da var UL overstått og det var så klart koselig å hilse på den lille :rodmer: men den lille ville ikke snu seg uansett om jeg drakk saft, snudde på meg så vi må inn igjen til en ny kontroll slik at de er sikker på at alt er bra siden de ikke kunne se alt tydelig. En liten skygge de lurte litt på. Men vi er ikke bekymret av den grunn, vi har tro på at neste kontroll også skal gå helt fint! :)

Vi har ikke tenkt å vite kjønnet, vi får leve en stund til i spenning.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at dere har fått sett lille tassen :rodmer: H*n var sikkert bare kjempetrøtt på kontrollen. Håper krabaten er litt mer samarbeidsvillig neste gang så dere får gjort unna hele sjekklista :)

Jeg hadde blitt sprekkeferdig av å ikke få vite kjønnet, så all respekt til dere som klarer det :pls::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro med UL :rodmer: Og der inne bodde det en liten trøtting i dag. :fnise: Den gjør som den vil allerede nå :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten var h*n kjempetrøtt eller så var h*n sta! :fnise:

Håper det blir litt enklere på neste kontroll. Kanskje jeg bør satse på sjokolade? :gjeiper:

Superdeilig med helg! Ikveld er det taco og sofakos. Herlig!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en deilig helg det har vært! Fikk en liten forsmak på våren også. Herlig! :rodmer:

Imorgen er det UL igjen, håper så inderlig at det går bra og det de måtte studere litt nærmere viser seg å ikke være noe som helst når h*n får snudd litt på seg. Spennende er det uansett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse masse lykke til på UL i morra! :nigo:

Jeg syns det er helt sprøtt hvor fort det går fremover med deg og dine termin-venner her inne :ler:

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, UL her også i dag, så spennende. Har vært det i dag selv også :rodmer: Håper alt står bra til med den lille og kanskje dere også får vite hva som ligger der inne..... :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er andre UL også overstått. De har funnet noe på den lille som de vil følge litt ekstra med på. Men det er så utrolig liten sjangs for at det er noe gale så vi har fått beskjed om å ikke engste oss. Lett for en lege å si, men vi tar det egentlig helt med ro. Vi har absolutt oddsen på vår side.

Men jeg hadde gledet meg veldig til å høre at alt var bra med den lille og jeg kunne virkelig gledet meg over graviditeten siden det har vært litt vanskelig. Men det må jeg vente litt mer på.. vi gleder oss alikevel så godt vi kan selv om det er en pitte liten demper. Men ikke mye vi kan gjøre alikevel, og vi er heldig som blir fulgt godt opp. Skal på ny UL om 4 uker, og da er det gode muligheter for at det de har funnet er helt borte. Og det krysser vi alle fingrer for!! :tommelsmil:

Fortalte en nabo igår at jeg ikke hadde kjøpt noe enda, ikke en sokk en gang. Så idag kom hun på døren med tre par pitte små sokker til den lille.. :rodmer: snille snille nabo!! :enig:

Er forresten akuratt 20 uker idag! Termin ble litt endret på! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 20 uker! :hoppe:

Synd at ultralyden ikke ble helt som dere hadde håpet. Skjønner godt at det er vanskelig å ikke engste seg, men legene hadde nok sagt det om det var noe å bekymre seg for :Nikke: Vet du hva de fant, da? Krysser fingre og tær for at alt er bra med den lille spiren deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uffda, det var synd at det ikke svarte helt til forventningene. Men så bra at dere ikke er altfor bekymret :) Krysser fingrene for at alt ser bra ut neste gang! :) Hjalp det med sjokolade på aktivitetsnivået forresten?

Grattis med 20 uker!! Sprøtt å tenke på hvor fort tiden går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 20 uker! :hoppe: Fint at dere tar det med ro at det når det ikke var helt som dere håpet på da! Dere blir jo godt fulgt opp heldigvis!

Og så koselig nabo som kommer med sokker! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Huff, kan skjønne at det ikke er til å unngå å bli bekymret når man får en sånn beskjed. Men, godt at dere blir fulgt opp videre :klemmer: Krysser fingrene for at legen vet hva han sier at det ikke er noe å bekymre seg for.

Ps! Ser jeg var litt kjapp ovenfor når det gjelder viten av kjønn! All ære at dere greier å holde på spenningen frem til fødsel. :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En klem til deg :klemmer: . Skjønner at tankene fort begynner å svire når du hører noe sånnt. Det er jo alle gravide kvinners mareritt å få høre at kanskje ikke alt er som det skal. Men vi får håpe at dette forsvinner ved neste ul - legen hadde ikke sagt det dersom han hadde vært sikker på at noe ikke var som det skal!! Håper dere fikk en forklaring på hva de eventuelt tenker om det de så!

Håper de neste 4 ukene går fort - så dere kan få et ordentlig svar på dette her.

Nå er det påske og kose - seg - tid! Håper du får det fint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...