Gå til innhold

BareBea og LilleBea


BareBea

Anbefalte innlegg

Kan skjønne at du blir litt lei av sofaen nå som du føler deg litt bedre. Tror jeg hadde bakt kaker og horn, og strikket babyklær og lest bøker hvis jeg hadde gått hjemme med sånn under middels energi.

Håper du får en fin uke! :klemmer:

Akuratt nå skulle jeg ønske jeg kunne strikke! Men har egentlig tenkt å sette svigermor på den oppgaven. :fnise:

Men imorgen da skal sambo jobbe lenge så kanskje jeg skal be han bære inn kjøkkenmaskinen. For det er jo ikke sånt tungt arbeid når en har kjøkkenmaskin! Det var lurt. Takk for tips! :)

Har sovet lenge idag. Til tross for to små dupper på dagen igår har jeg sovet 10 timer inatt. Og jeg har sovet godt!! Og jeg springer heller ikke på do hele natten. Er det symtomene som avtar med 12 ukers grensa? Håper ikke alle symtomene avtar, da blir jeg nervøs! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går var det påskestemning her med et nydelig vær :sol: var en del ute og det føltes herlig! :)

Avsluttet dagen med å ligge over doskåla. :spy: trodde jeg hadde sluttet med sånt jeg?? Har sovet dårlig inatt så kjenner på kroppen idag at jeg er mer sliten igjen. Og jeg som var redd symtomene hadde forduftet :Hehe:

Nå skal jeg krølle meg sammen under teppet på sofaen og slappe av og lese bok. :veslejenta:

Endret av BareBea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: til deg. Det går jo litt opp og ned med de her symptomene; det merker selv jeg som har lite av dem. Du får ta det pent i dag, så skal du se at det er bedre i morgen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for klem andemor! :)

satser på at dagen idag blir bedre enn i går. Da var jeg slapp og sløv og lå for det meste på sofaen. Idag følte jeg meg bedre allerede fra jeg stod opp. Herlig! :biggrin:

Lurer på å dra på butikken og handle litt, og kjøkkenmaskinen står fremme på benken om jeg skulle få ånden over meg :Hehe:

ha en fin dag alle KGere :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer du deg 12 uker! :biggrin: Synes du tiden har gått sent? Jeg synes tiden går så veldig sent, samtidig som den ikke gjør det :sjenert: Vil hoppe til uke 12 :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En flott dag til deg også! Kos deg med små aktiviteter, but don't overdue it!

:klemmer:

jeg vet.. gått på den smelle før! ;)

Nå nærmer du deg 12 uker! :biggrin: Synes du tiden har gått sent? Jeg synes tiden går så veldig sent, samtidig som den ikke gjør det :sjenert: Vil hoppe til uke 12 :biggrin:

jeg har jo vært sykemeldt siden uke 6 så syntes kanskje det har gått litt seint for har vært så fokus på det. Men på en annen måte så har det jo gått fort. Syntes det var en evighet til vi skulle nå 12 uker men idag er vi der plutselig! :rodmer:

tar en liten :danse: for 12 uker idag. Første milepæle er nådd! :hjerte:

skal ha jentekveld sammen med tre andre venninner idag kanskje jeg forteller det til de da. Selv om jeg har lyst til å holde det litt til for meg selv så er det litt godt at andre vet også. Så er det litt koselig å si det selv enn at de får høre det fra andre steder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

superdeilig med helg og for et deilig vær det har vært idag da!! Påskestemining :sol:

Nå har vi begynt å fortelle den store nyheten rundtom. Jeg føler vel enda det er litt tidlig men det tror jeg at jeg vil gjøre uansett.. :gjeiper: vet det er litt folk rundt oss som har lurt på om jeg er gravid og da er det litt hyggeligere å si det selv enn at de hører det på bygda. Så nå føler jeg det er pitte bitt reelt liksom... :Hehe:

nå har jeg laget tapas og kose meg med mannen. :rodmer: litt stusselig med tapas uten rødvin men det får så være :fnise:

Endret av BareBea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 12 uker :hoppe:

Det er stas å kunne begynne å spre det glade budskap ja!

Håper du får en fin fin mandag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulera så masse med 12 uker! :strix:

Tusen takk! Det går unna :rodmer:

Men hvor er det blitt av deg mocci? Finner deg ikke under mine innlegg lengre.. :lete:

:hoppe: for 12 uker :hoppe:

Det er stas å kunne begynne å spre det glade budskap ja!

Håper du får en fin fin mandag!

:klemmer:

ja, det var greit å kunne lette litt på sløret og ikke holde på med disse hvite løgnene lengre. :)

Ha en fin mandag du også :klemmer:

Idag skal jeg endelig klippe meg. Slikt har jo ikke brydd meg mindre den siste tiden :fnise: men ser på det som et godt tegn at det skal bli godt å freshe meg litt! :)

Så skal jeg til en veninne og se på noe gravidtøy hun ikke skulle ha lengre. Det kan jo komme godt med.

Jeg har blitt anbefalt å skaffe meg en gravidbukse selv om jeg bare er oppblåst og ikke har gravidmage enda. Er visst en befrielse å få det på. Er kjedelig å måtte gå med øverste knappen åpen hele tiden :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også gå med den øverste knappen åpen. I går var vi ute og spiste, så skulle jeg på do, glemte at knappen allerede var oppe og holdt på å miste buksa :fnise: Bra jeg hadde på meg en lang topp.

Selv har jeg fått gravidklær av søstra, de ligger enn så lenge i skapet, men tror det blir godt å ta de i bruk etter hvert. Hjemme går det kun i kosebokser om dagen. :gjeiper:

Men den ordentlige gravidmagen din kan jo etter hvert snike seg på nå :) Spennende fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med 12 uker :hoppe::hoppe: En milepæl nådd. Kjenner meg igjen med at tiden går sakte, syntes det er en evighet siden positiv test.

Ha en fin uke :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravideklær, ja... Har selv planer om å kjøpe meg bukse i helga. Litt ubehagelig med bukser som strammer over magen for tida.

:hoppe: 12 uker! :hoppe: Kjenner godt igjen at det er utrooolig gøy å dele den gode nyheten! Hvordan sa du det på jobb, forresten? Synes selv det er så vanskelig å få sagt det til de som egentlig ikke trenger å vite det, om du skjønner... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også gå med den øverste knappen åpen. I går var vi ute og spiste, så skulle jeg på do, glemte at knappen allerede var oppe og holdt på å miste buksa :fnise: Bra jeg hadde på meg en lang topp.

Selv har jeg fått gravidklær av søstra, de ligger enn så lenge i skapet, men tror det blir godt å ta de i bruk etter hvert. Hjemme går det kun i kosebokser om dagen. :gjeiper:

Men den ordentlige gravidmagen din kan jo etter hvert snike seg på nå :) Spennende fremover!

har bare gått i kosebukser jeg også siden jeg har vært sykemeldt i snart... 7 uker... huff.. så jeg har kunne brukt den samme buksa når jeg har vært ute blandt folk siden jeg har vært så lite ute :fnise:

Men neste uke skal jeg begynne i jobb igjen så da hadde det vært greit å hatt mer enn en bukse å velge mellom :gjeiper:

Grattis med 12 uker :hoppe::hoppe: En milepæl nådd. Kjenner meg igjen med at tiden går sakte, syntes det er en evighet siden positiv test.

Ha en fin uke :gravid:

Tiden går sakte med samtidig fort om du skjønner :fnise: men når jeg får en vanlig hverdag igjen frykter jeg at tiden kommer til å fly!

Ha en fin uke du også :jepp:

Gravideklær, ja... Har selv planer om å kjøpe meg bukse i helga. Litt ubehagelig med bukser som strammer over magen for tida.

:hoppe: 12 uker! :hoppe: Kjenner godt igjen at det er utrooolig gøy å dele den gode nyheten! Hvordan sa du det på jobb, forresten? Synes selv det er så vanskelig å få sagt det til de som egentlig ikke trenger å vite det, om du skjønner... :sjenert:

Ja, jeg orker ikke å gå med stramme bukser. Litt comfort må vi vel ha i disse tider :fnise:

Jeg sa det til de nærmeste lederne ganske tidlig, syntes det var så ubehagelig å lyge om hvorfor jeg var borte. Jeg har blitt advart om at det har blitt litt "snakk" på jobb om hvorfor jeg har vært så lenge borte og de fleste har nok sine mistanker. Så når jeg er tilbake er jeg 13 uker så da gjør det vel ikke noe at de fleste vet det. Syntes det er litt ubehagelig med dette snakket med det får vi vel bare ta med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan jo eventuelt be sjefen din om å avsløre nyheten slik at det ikke bare blir snakk og rykter lenger? Jeg syntes også det var ubehagelig å være så lenge borte uten at folk visste hvorfor... Men folk snakker gjerne mest når de tror, men ikke vet at noen er gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor er det blitt av deg mocci? Finner deg ikke under mine innlegg lengre.. :lete:

Jeg er her jeg! :goodbye: Muligens jeg har falt ut av listen din siden det er en stund siden jeg skrev noe i prøvedagboken min.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo eventuelt be sjefen din om å avsløre nyheten slik at det ikke bare blir snakk og rykter lenger? Jeg syntes også det var ubehagelig å være så lenge borte uten at folk visste hvorfor... Men folk snakker gjerne mest når de tror, men ikke vet at noen er gravid ;)

Tror jeg bare tar det som det kommer. Har litt lyst å ta saken selv også. De kan vel få vite det, jeg nærmer meg jo 13 uker. Eller er det litt tidlig? :klo:

Jeg er her jeg! :goodbye: Muligens jeg har falt ut av listen din siden det er en stund siden jeg skrev noe i prøvedagboken min.... :sjenert:

Godt å høre du er innom og hilser på da hvertfall! :takke:

Har vært og prøvd gravidbukse idag. Følte meg ikke helt vel i de... knappen foran i olabuksen satt altfor langt nede syntes jeg. Skal de gjøre det? Det gikk igjen på flere bukser jeg prøvde. Jeg må jo da uansett gå med litt lang genser.. Men ellers satt de egentlig fint på så tror str var ok. Er det fordi jeg ikke har så mye å fylle strikken med? :klo:

Endret av BareBea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du har passert 12 uker! Kjenner du at du er mer avslappet nå som første milepælen er nådd? Håper alt går fint med deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...