Gå til innhold

BareBea og LilleBea


BareBea

Anbefalte innlegg

Hei!

Titter innom :)

Krysser fingrene for deg denne perioden!

Denne perioden har du hvertfall funnet EL :) Når er IKM?

Jeg skal selv starte prøvingen så snart TR kommer.

Har bestilt el-tester fra billigetester, er det de du har brukt? Var de vanskelige å tyde?

hei, så hyggelig at du titter innom :velkommen:

jeg har brukt stripsene fra billigetester. Helt ok, littt vanskelig å tyde. Men ja, de var billigere :) jeg er ikke helt sikker på om jeg har hatt EL. Men jeg tror det. Men neste gang (forhåpentligvis lenge til) tenkte jeg å anskaffe meg noen andre i tillegg sånn at jeg kan dobbelsjekke når jeg er i tvil. Men jeg vet ikke hvilke, satser på jeg finner noe jeg kan finne på nett :)

IKM er sånn ca julaften :) min forrige syklus var 35 dager, de 4 før der var på 29-30 så litt vanskelig å si.

Ønsker deg masse masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk dere, satser på at det har klaffet. Håper så masse på det. Satser på at tiden går fort frem til testing. Blir i så tilfelle på julaften :fnise:

Er bare PP4 men kjenner at jeg begynner å bli utålmodig.. er det noe galt mon tro? Sku så gjerne ha likt å visst..

Lykke til til dere! Kjenner på den her utålmodigheten selv ja! Får håpe du slipper å kjenne så lenge på akkurat den følelsen! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satser på det ja andemor :)

ikke så mye å raportere om nå midt imellom liksom.. men bare en uke til nå så er vi forhåpentligvis klar for testing. Om ikke TR kommer meg i forkjøpet da.

Kjempedeilig med helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper TR holder seg borte så dere kan teste og slippe å se TR igjen på flere måneder! Lykke til! Ha en god jul da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper TR holder seg borte så dere kan teste og slippe å se TR igjen på flere måneder! Lykke til! Ha en god jul da! :klem:

Takk Angel. God jul til deg også :)

Jeg venter veldig nå på om TR kommer.. har dessverre litt slike tedenser. Men jeg håper sååå på to blå streker. Jeg vil vil vil!! :gjeiper: Krysser fingere og det som er for testing imorgen eller julaften. Har jo ikke helt stabil syklus men da er det 28-29 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en spennende tid :strix:

Krysser fingrene for dere BareBea!!

Ønsker deg samtidig en GOD JUL uansett utfall, men håper selvfølgelig denne jula blir ekstra god. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en spennende tid :strix:

Krysser fingrene for dere BareBea!!

Ønsker deg samtidig en GOD JUL uansett utfall, men håper selvfølgelig denne jula blir ekstra god. :klemmer:

Tusen takk Ripsy.

Og God Jul til deg også og til alle dere andre

Lurer litt på å teste i morgen tidlig. Er jeg blitt bitt av testbasillen? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuud!!!!!!! TO BLÅ!! :danse: Har så lyst til å :rope::danser:

Testet i morges med strillen fra billigtester. (lysegrønn utenpå, er GR test og ikke EL test sant???)

Teststreken var litt svakere en kontrollstreken, men var veldig veldig tydelig og viste veldig fort.

Jeg tror det liksom ikke helt da.. har en clearablue (?) test som jeg tenkte å ta også for sikkerhets skyld. Jeg må ha det mer bekreftet. Men må den helst med morgenurinen? For da må jeg vente helt til søndag.. og det er lenge til! Hvertfall nå! :fnise:

Nå må mannen bare pelle seg inn så jeg får fortalt det til han. Hunden er nok luftet nå! :)

Og så på julaften da.. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg og mannen vært sammen med familien min i et helt døgn og vi har så lyst å snakke om det, fortelle det og bare :rope:

Var godt å komme hjem i sofaen nå, lage litt kos med masse levende lys og preike. Mangler vinen nå men det gjør ikke noe :rødme:

Masse spørsmål som dukker opp hos meg nå, har jo frem til nå orientert meg meg om hvordan bli gravid og nå er jeg gravid!! :rødme: Rart å si det :fnise:

Nå har jeg lest igjennom hva jeg ikke bør spise. Regner med det gjelder fra nå? Har også funnet ut at første kontroll er uke 8-12 så frem til da er det vel ikke noe spesielt utenom å håpe at tiden går fort :)

Er så godt å se mannen min så glad. Lykke! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det på akkurat samme måte med det å ville dele den gode nyheten. :) Men det er jo godt å ha noe å glede seg til. Jeg har fortalt det til mamma, men det blir alt for nå. :)

Også så koselig at mannen din ble så glad da! :biggrin:

Gratulerer forresten! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjon andemor. :duskedame: :happy:

Jeg syntes det er litt godt å høre at vi er flere i samme båt nå som det er så mye nytt og mye spørsmål :klemmer:

Jeg syntes det er så merkelig at jeg ikke kjenner noe eller føler noe. Jeg hadde visst inbilt meg at jeg ble akutt kvalm idet jeg ble gravid (oi litt merkelig å si det) :fnise: Men ikke ømme bryster, ikke magevonde eller noe. Men dersom jeg ikke er gravid lengre ville jeg vel ha hatt noen blødninger eller noe? Har ikke mensenvondt heller. :forvirret: jeg er så redd for å miste nå og nesten litt instilt på det også så jeg ikke skal bli så skuffet.

Nok klaging på meg nå!

Må se om jeg ser mannen her nå, blir så glad når jeg ser han, han går og smiler hele tiden :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse!

:duskedame:

ENDELIG ble det din tur til å teste positivt!

Kos deg masse i tiden som kommer!

:klemmer:

tusen takk hegejenta, håper det går bra dette :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så gøy at det klaffet! :hoppe: Gratulerer!!

Da er vi to! Jeg har endelig fått en entydig klart positiv test :) Hadde ikke du også IKM på julaften? I såfall er vi så og si nøyaktig like langt. Blir spennende å følge hverandre. Kos deg i romjulen :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅ MYE!!! :danser:

Så kjekt å lese at det klaffet for deg!!! Ha en fin romjul :kghjerte:

tusen takk! :tommelsmil:

Ha en fin romjul du også. Deilig med noen fridager :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Ripsy! Jeg har så lyst til å rope det ut! :)

Var litt gøy at det var på juleften da. Det kommer vi til å huske :rødme:

Så gøy Mary Poppins!! :enig:

Vi er jo så og si helt likt! Satser på vi er en spennende fremtid i møte. Skal bli kjempespennende å følge hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...