Gå til innhold

BareBea og LilleBea


BareBea

Anbefalte innlegg

jeg har ikke prøvd el-tester nei. kanskje jeg skulle ha prøvd det.. vi får prøve denne PP så bestiller jeg når neste TR kommer på besøk.. nærmer oss PP 3 nå.. er det ikke noe med at alle gode ting er tre? :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til! Håper det klaffer for dere denne PP :biggrin: Er selv ferdig med PP1 og håper (men tørr ikke tro) at ting har klaffet her allerede :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og velkommen innom Angel! :)

Hmf, jeg har funnet ut at jeg får mensen akuratt en helg jeg skal bort. Ja, får nesten ta utgangspunkt at den kommer. Før regulerte jeg alltid mensen med p-pillene. Men er det noen måte å forskyve den nå? jeg pleier jo å bli så dårlig...... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og velkommen innom Angel! :)

Hmf, jeg har funnet ut at jeg får mensen akuratt en helg jeg skal bort. Ja, får nesten ta utgangspunkt at den kommer. Før regulerte jeg alltid mensen med p-pillene. Men er det noen måte å forskyve den nå? jeg pleier jo å bli så dårlig...... :(

Utrolig irriterende det der. Det var så kjekt med p-piller... Jeg hadde samme problem tidlig i høst, før jeg startet prøvingen, men hadde sluttet på p-piller (eller p-ring egentlig). Jeg fant desverre ingen løsning på det...

Så nå heier jeg bare for at tanta holder seg langt unna for deg :duskedame:

ALLE GODE TING ER 3!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja enig der Ripsy det er jo egentlig det vi satser på at det ikke skal bli noe problem med TR :)

Problemet er at festlighetene står i kø fremover. Og hvertfall når jeg skal på tur er det så kjipt med TR. Pleier å være helt skutt! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei og velkommen innom Angel! :)

Hmf, jeg har funnet ut at jeg får mensen akuratt en helg jeg skal bort. Ja, får nesten ta utgangspunkt at den kommer. Før regulerte jeg alltid mensen med p-pillene. Men er det noen måte å forskyve den nå? jeg pleier jo å bli så dårlig...... :(

Så utrolig kjipt! Men vi må jo bare håpe at alle gode ting er 3, så tante rød holder seg borte! Vi liker ikke hun lengre ;) hehe. Om du skulle få den og bli dårlig får du stappe i deg med ibux! Det er det eneste som fungerer for meg :)

Lykke til og ha en god tur! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk Angel :) Jeg får pakke masse ibux i kofferten! :)

Men blir jo sånn at kommet TR blir jeg uvel og føler meg lite tilpass. Kjipt når en skal være i festlig lag sammen med masse venner på julebord. Drøyer TR greier jeg ikke å roe meg å kose meg med vin og greier. Og tenk så kjipt om jeg drikker cola en hel helg så kommer TR når jeg kommer hjem igjen! Luksusproblem men alikevel! Jaja. Jeg får ta det som det kommer. :)

Nå har nettopp mannen kommet hjem, han har vært borte hele uken. Og jeg som straks har EL! Jippi!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk Angel :) Jeg får pakke masse ibux i kofferten! :)

Men blir jo sånn at kommet TR blir jeg uvel og føler meg lite tilpass. Kjipt når en skal være i festlig lag sammen med masse venner på julebord. Drøyer TR greier jeg ikke å roe meg å kose meg med vin og greier. Og tenk så kjipt om jeg drikker cola en hel helg så kommer TR når jeg kommer hjem igjen! Luksusproblem men alikevel! Jaja. Jeg får ta det som det kommer. :)

Nå har nettopp mannen kommet hjem, han har vært borte hele uken. Og jeg som straks har EL! Jippi!! :)

Ja, pakk ned ibuxen, den er min beste venn når TR kommer ;) Ibux og varmeflaske! :ler: Selv er jeg avholdsperson så jeg kan ikke si jeg har hatt samme situasjon, men skjønner godt hva du mener, men om TR ikke kommer kan du vertfall kose deg med god samvittighet da! :biggrin: Ta det som det kommer du, men kos deg mye! :)

Oi oi, en hel uke borte, da er det jo godt EL er snart! Lykke til :sengekos::lur: Hihi! Og videre god helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er uvel idag og jeg kom til å tenke på, kan det være EL? For alt jeg vet har jeg jo ikke hatt EL på mange år. Har vondt i hele kroppen, kvalm. Kan ikke helt sette fingeren på det, men er uvel. Blir tungt på jobb i morgen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite å rapportere om her. Har vel EL i disse dager. Dersom jeg har EL da. Tror jeg må anskaffe meg noen tester til neste EL periode. Men er ikke så flink til å :sengekos: på komando. Hehe. Blir liksom en grunn til at vi gjør det. Blir litt feil. Hehe. Alt jeg tenker på altså. Hmf!! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nesten litt menssmerter idag.. kan det være EL? Hmm.. nå er plutselig jeg på symtomjakt etter EL. Jeg må visst gå til anskaffelse av test til neste PP. (ja det er lov å håpe at jeg slipper) :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig helg. Så utrolig deilig! :)

Skal på hyttetur i helgen, blir lite med :sengekos: da ;)

Men ellers tror jeg det vil gjøre godt for kropp og sjel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi, vi hadde en fin hyttetur selv om vi ikke hadde det gøy på den måten! ;)

nå er det bare å vente på TR. Kommer den etter samme tid som sist skal den melde sin ankomst på fredag.... håper ikke den kommer! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei BareBea :)

Tenkte å følge litt med i dagbøkene her. Vi er også i PP3 og venter utålmodig på IKM neste uke.

Så spennende med fredag! Krysser fingrene for to blå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei BareBea :)

Tenkte å følge litt med i dagbøkene her. Vi er også i PP3 og venter utålmodig på IKM neste uke.

Så spennende med fredag! Krysser fingrene for to blå :)

Så hyggelig at du stakk innom da :) har du også dagbok?

Kan være greit å følge andre som er i samme situasjon. Det dukker mye opp som jeg ikke har tenkt på engang.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps, har akkurat startet dagbok. Skal se om jeg får til å legge inn link i signaturen min. Men den er uansett under M-Å bøkene.

Jeg vet hva du mener. Det er så mye å sette seg inn i når man er prøver for første gang. Greit å få litt tips fra andre. Spennende tider dette da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da skal jeg se om jeg finner boka di Mary Poppins :)

Drar på helgetur imorgen. Gleder meg masse. Men så skal jo egentlig TR ankomme imorgen også tror jeg. Har ikke kjent noen antydninger enda. Ikke noen symtomer på noe som helst faktisk.. så vi får rett og slett se hva som skjer. Er det ikke kommet noe TR innen jeg kommer hjem igjen på søndag så er det tid for testing!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...