Gå til innhold

BareBea og LilleBea


BareBea

Anbefalte innlegg

Aaaaw Gratulera så masse Bare Bea! Det må være verdens beste julegave! :hjerte:

Tusen takk Mocci. Var akuratt det det var! :rødme:

Syntes det er litt rart å ha menssmerter.. går og venter på mensen liksom.. men får inderlig håpe det ikke kommer noe som minner om det engang! :sukk: men kan også informere om superømme bryster. :fnise: Jeg får vel være happy så lenge jeg slipper å ligge over doskåla og hilse på elgen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye :klemmer: Får håpe kvalmen holder seg unna, og at spiren holder seg på plass. Blir spennende å følge med videre :)

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :klemmer: Får håpe kvalmen holder seg unna, og at spiren holder seg på plass. Blir spennende å følge med videre :)

Ha en fin kveld!

Tusen takk Minimi :)

Er så ufattelig spennende, jeg har så lyst til å skru tiden litt frem. Sånn ca 2 mnd :jepp: men så er det utrolig hyggelig å ha denne hemmeligheten sammen med min kjære. :enig: han stråler :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Minimi :)

Er så ufattelig spennende, jeg har så lyst til å skru tiden litt frem. Sånn ca 2 mnd :jepp: men så er det utrolig hyggelig å ha denne hemmeligheten sammen med min kjære. :enig: han stråler :rødme:

De første månedene er nok litt "skumle" ja, men tenk når de er overstått og du står der med en struttende mage :rødme:

Gleder meg til den første tiden av samme grunn som du nevner, å ha den hemmeligheten med kjæresten. Men trur det kan bli vanskelig også. Er veldig mange som maser og spør oss om barn og etter vi bestemte oss for å starte prøvingen blir jeg rød, stammer og fniser så fort noen nevner barn til oss, så jeg blir nok fort avslørt :fnise:

Hvor lenge har dere prøvd? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, morsomt minimi! :)

kan jo bli helt satt ut av mindre :)

Dette var den 4PP. Jeg har gått på p-pillen lenge og tror egentlig ikke jeg hadde stabil EL om jeg i det hele tatt hadde noen i begynnelsen. Men nå siste PP hadde jeg EL tester.

Jeg har en sambo som er litt eldre enn meg og vil ha en skokk med unger :fnise: så begynte faktisk å stresse litt. Men det var heldigvis uten grunn! :)

Jeg har fri fra jobb idag og fant ut jeg skulle ringe til legen. Litt kjipt å sitte i åpent kontorlandskap å gjøre det.. så nå har jeg timen svar på hvitt, jeg syntes ikke det er så lenge til men hun syntes det var jo tide da. Måtte alt bare gå bra! :kgbaby:

Nå skal jeg nyte fridagen min sammen med sambo som også har fri! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med huleboeren :hoppe::duskedame:

tusen takk!! :)

Syntes tiden går så seint... vil spole frem i tid og se til at alt er fortsatt bare bra! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det straks avgårde på nyttårsfeiring med familien. Har aliert meg litt med min kjære. Ikke at jeg pleier å drikke så masse, men drikker som regel litt. Jeg er veldig glad i vin, det er liksom min far og min sin ting. Drikker vin og diskuterer hva vi syntes og frem og tilbake. Det blir ?? om jeg plutselig ikke skal ha vin. Det er liksom ikke likt meg. Da kan han prestere å spørre om jeg er syk. Hehe. Godt ment! :jepp:

Så jeg får heller ha litt oppi glasset da så får min kjære drikke det i smug. :)

Ønsker dere alle som er innom et riktig godt nytt år!!

Måtte spirene sitte godt i 2011!! :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg et riktig godt nytt år!

Kos deg med nyttårsfeiringen sammen med familien!

Gøy med en liten hemmelighet for familien i noen uker til :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk hegejenta og andungen. Dere er så gode! :skravle:

Nyttårsfeiringen har gått veldig fint! :) Men mon tro om noen har fått mistanke.. ikke vet jeg! :) Men det får så være. Det gikk fint å late som jeg ikke drakk alkohol. Eneste er om jeg greide å holde meg unna alt jeg burde på frokostbordet? Men det kan vel ikke ta tatt for stor skade håper jeg :sukk:

Var deilig å komme hjem igjen og skal bli litt godt med hverdag. Håper tiden går litt fortere da :gjeiper: Håper også inderlig at det er på grunn av masse god julemat at buksene er litt stram.. selv joggebuksen.. det er litt tidlig vel?

Endret av BareBea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjent at buksa har kjentes litt stram ut helt nede på magen, faktisk. Kanskje en kombinasjon av julemat og gravide-luft-i-magen? :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med baby i magen! :) Jeg og mannen har nettopp begynt å prøve selv, så fant ut jeg måtte kikke litt i de andre dagbøkene her, men nå flytter vel du fra prøvedagbøkene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Lilywhite :)

Håper spiren sitter godt så jeg kan flytte over til gravidbøkene om en stund. :)

Dere må ha masse lykke til med prøvingen. Håper det klaffer fort! :enig:

Vi er enig der andemor. Stramme bukser er noe herk! Håper det kommer seg litt utover uken. Så for heller gravidmagen komme når den skal komme! :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så ufattelig trøtt for tida. Hadde aldri trodd arbeidsdagen skulla ta slut idag! Ettermiddagene er verst. Hadde mest lyst til å legge meg litt nedpå.. :søvn: var deilig å gjøre det da jeg kom hjem fra jobb.. :)

Ikveld skal det hvertfall bli tidlig i seng! Gleder meg nesten litt allerede til å legge meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

obs obs her kommer et klageinnlegg!! :sukk:

kroppen min er noe dritt for tida. Den verker konstant og jeg får bare ikke slappet av. Spenner meg hele tiden og får ikke senket skuldrene. Hver ettermiddag etter jobb har jeg lagt på sofaen. Har ikke orket noe. Idag har jeg sittet i sofaen hos svigers. Ble skikkelig sliten og uvel. Må spise konstant for å holde det i sjakk.

Morgenen svimler det og får sjelvebye. Har enda ikke kastet opp, brekker meg og løper på do. Er vel egentlig bedre det enn at det kommer andre veien :)

Er utrolig om ingen på jobb har merket det enda. Er ufattelig sliten og orker ingenting. Gjesper meg igjennom dagen.

Kjenner det er mye som skjer i kroppen min for det jobbes i nedre del av mage konstant. Som menssmerter men er ikke det alikevel.. veldig greit fortalt :) men bra det da hvertfall, håper det er et godt tegn! :)

Vel alt i alt jeg er dritsliten og jeg er ikke kommet til uke 6 engang!!!! :grine: og jeg gruer meg til i morgen tidlig :grine:

vel, det ble et langt klageinnlegg... godt å få det ut!

Men alle disse symtomene skal jeg vel egentlig ta som gode tegn selv om det er litt vanskelig akuratt nå.. håper alikevel dette er litt normalt! :klaske:

Håper på en bedre dag i morgen! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg kunne godt ha tatt litt av kvalmen din jeg. :sjenert:

Har foreløpig kun de ømme puppene og forholde meg til, og når det går opp og ned er det lett å få panikk.

Men jeg skjønner at det er slitsomt. Har du prøvd f.eks. seabands?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da :troest: Jeg har desverre ikke så mange tips, men her kommer iallfall en :klem:

Håper du snart føler deg i litt bedre form, og at dagen i dag er litt bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Får håpe det bedrer seg etterhvert, da. Har lest flere steder her inne at det hjelper å småspise. Ha salt kjeks eller rosiner ved senga som du spiser litt av før du står opp... Det kan jo hende det hjelper? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...