Gå til innhold

BareBea og LilleBea


BareBea

Anbefalte innlegg

Nååå for en supersøt video! Den må jeg vise til min kjære! :rodmer:

Tusen takk for lykkeønskninger. Uansett hvordan det blir så nærmer det seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:rodmer: Nåååh, for en herlig video :rodmer:

Hipp hurra for 300g det er jo helt fantastisk :hoppe: Håper den lille fortsetter i samme tempo fremover. Skjønner godt at du er lettet over at det ikke ble satt igang noe riktig ennå. Noen uker til nå så er dere i mål :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal jeg til fysio igjen. Kjenner så absolutt at det er på tide. Tok meg visst litt ekstra ut i morges også da jeg luftet hunden. Ikke alltid så lett å begrense seg :gjeiper:

Pga ferie har jeg ikke vært til fysio på fire uker. Syntes bekkenplagene har endret seg litt i det siste, nettene er vonde, er mye romstrering når jeg skal snu meg og når jeg skal ut på de nattlige doturene mine. En natt er ikke som den en gang var.. men det er det vel lenge til det skal bli igjen? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En natt er ikke som den en gang var.. men det er det vel lenge til det skal bli igjen? :fnise:

:fnise: Nei, den samme tanken har slått meg også. Nettene forandrer seg under graviditeten det er helt klart. Og ikke minst når babyen kommer så regner jeg med at det er noen år eller måneder til det blir som før..... :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå holder sambo på å montere stellebordet, gleder meg til å ta tingene til den lille på plass i den og få en litt mer oversikt over hvilke stelleting vi manger :rodmer:

Huff, er blitt litt usikker for har ikke kjent så masse til den lille nå i helgen. Kjenner litt nå og da men syntes det er mye roligere. Syntes også det kan være vanskelig å kjenne forskjell på bevegelser og kynnere. Tenker gjerne det er mindre plass nå og kjenner ikke direkte bevegelser så godt lengre..

Skal til kontroll imorgen så vil helst vente til da.. men jeg får følge med utover dagen hvordan det utvikler seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur jeg spammer litt min egen dagbok jeg med oppdatering! :gjeiper:

Fikk grei respons fra den lille etter å ha drukket cola. Men vi ble enig om å ringe alikevel siden det har vært slik noen dager. Jordmora som tok tlf på føden var skikkelig sur, og sa så lenge jeg hadde kjent litt liv var det greit. Jeg sa så fint jeg bare kunne at jeg hadde fått beskjed om å ringe ved endring pga lite vekst og dette greiene.. da sa hun at hun skulle se på journalen min i tilfelle jeg skulle ringe inn igjen seinere idag om det fortsatt var lite liv.. arg, håper ikke hun skal være jordmoren min når jeg kommer så langt hvertfall! :fnise:

Satser på mye action resten av dagen nå så får jeg høre mer når jeg skal på kontroll i morgen.. de legene der er hvertfall superkoselige! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, så kjedelig å bli motttatt sånn når vi har fått beskjed om å bare ringe. :tristbla: Som regel er jo alt i orden, da. Vår lille frøken har noen dager iblant der hun er litt roligere, men det kommer seg som regel utover kvelden. Hvis du er bekymret så er det jo det riktige å ringe. Godt du skal til kontroll i morgen, så får du litt mer trygghet på det da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss,så dårlig gjort å være så sur!!!! Hun som er jordmor vet vel at man bekymrer seg endel når man går gravid :kjefte: Syntes det er riktig å ringe en gang for mye enn for lite jeg da.

Uansett er det godt at det ble respons på Colaen :fnise: Har gjort det et par ganger selv midt i natten faktisk. Har våknet et par ganger og tenkt at det er lenge siden jeg har kjent liv. Har da gått ut på kjøkkenet og supet litt Cola/ juice og da blir det som regel fest i løpet av kort tid.

Lykke til på kontroll i dag, håper alt går greit :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg sa ifra på sykehuset idag om hvor sur hun damen var i telefonen :fnise: de syntes ikke noe om det i det hele tatt og ba meg fortsatt om å ringe dersom jeg var usikker. :)

Ellers gikk kontrollen idag fint. Gjennomstrømninger og morkaken fungerer som den skal. Så da er det bare til å vente en uke til neste kontroll... :)

Lurer på om jeg begynner å få stell på tingene her nå. Men kommer dere til å bruke tisselaken i vognen? Der er jo trekket på madrassen i plast? Og vasker dere dyner? Som er arvet? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, for en dustete respons du fikk i telefonen da?? Men det vil jo alltid finnes grinete usympatiske folk i alle typer yrker, til og med i omsorgsyrker. Du får bare tenke på deg og den lille, stå på ditt og gi litt f*** i sånne mennesker.

Supert å høre at alt står bra til og at kontrollen gikk fint! :klemmer:

Har ikke tenkt på det med tisselaken i vogna... noen andre som kan svare? En arvet dyne ville jeg nok vasket. Vet jo ikke hvor lenge den har ligget og støvet ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok og vasket dynene jeg. Er ikke så lenge siden de ble brukt, så tok en skånsom hurtigvask :)

Har et lammeskinn jeg også skulle ha vasket. Veeeldig fristende å bruke milo men bør vel helst bruke sånn spesial vaskemiddel som er beregnet til det? :klo:

Idag er jeg kjempetrøtt, vil bare sove. :sovne: Har vært veldig tidlig oppe to dager nå og veldig seint i seng.. fordelen er at jeg sover veldig godt om natta da :fnise: Men idag formiddag måtte jeg faktisk legge meg nedpå og sove litt. Det gjorde godt men er fortsatt kjempetrøtt. Men nå bør jeg ikke sove mer idag, da er jeg redd det går ut over nattesøvnen.

Men tanken har slått meg at dersom jeg skulle gå i fødsel nå så vil ikke dette være den optimale starten så trøtt som jeg er... vi er faktisk så nærmt at det kan skje når som helst! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 34 uker :blomst: Nå nærmer det seg med stormskritt for mange av oss her inne.... :popcorn: Håper formen er bra :klemmer:

38 uker mener du vel arven :fnise:

det :hoppe: vi for :) Det er såååå spennende for tiden! Nå kan det skje når som helst for flere av oss! :sjokk::)

Jeg er også veldig spent på om du får en gutt eller jente. Har dere tenkt på navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig tror jeg at jeg er 38+2? Er akuratt to uker til termin idag! tickeren er litt feil.. :fnise: Så nå er det vel bare til å stålsette seg! :gjeiper:

Navn ja.. det er så mange fine å velge mellom! :rodmer: Men ifølge sambo så har vi visst både et gutte og jentenavn klart. :fnise: joda, jeg er enig i navnevalgene, så har jeg fått for meg at det blir jente, uten at jeg helt vet hvorfor! :)

Nå er det straks til til legen. Glemte både å ta urinprøve med morgenurin og å veie meg.. går jo på do hele natten så når skal litt til for å huske det! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 uker mener du vel arven :fnise:

:fnise: sorry meg altså BareBea... Mine pølsefingre er over hele tastaturet på en gang om dagen :skratte: Selvsagt mener jeg, hurra for 38 uker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise: sorry meg altså BareBea... Mine pølsefingre er over hele tastaturet på en gang om dagen :skratte: Selvsagt mener jeg, hurra for 38 uker :fnise:

er lett for nå i disse tider! :)

Av og til kunne godt tiden ha blitt skrudd litt tilbake, for jeg er ikke så lei av å være gravid som alle sa jeg kom til å bli! :)

Jeg har også en følelse av at du får jente ;)

Ja, den som venter får se! :popcorn:

---

har vært til fastlegen idag, og der har jeg ikke vært på en stund pga ferie. Jaja, her har skjedd litt av hvert ja, da sa hun. Og det har hun vel rett i. :fnise:

Var mye greier på urinprøven min idag, spor etter det ene og det andre så den skulle bli sendt til dyrking. Så ble blodprosent og blodsukkeret målt. De prøvene var heldigvis fin. :)

Har hatt plagsom hodepine i det siste. Jeg tror det er det tunge været som gjør det. Men skal alikevel passe på dette med svangerskapsforgiftning. Foreløpig så det heldigvis bra ut og jeg kunne ta paracet mot hodepinen. Så var superdeilig å lette litt på trykket! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til her da? Har det skjedd noe siden sist? :popcorn:

Håper alt er bra :klemmer:

ja, jeg har funnet ut at jeg ikke har lyst til å føde. Men så lurer jeg på hvordan jeg skal få babyen ut da. :fnise:

Jeg har visst fortrengt hele tiden at jeg faktisk skal føde, og nå kan det skje når som helst.. hjelp? :gjeiper:

Ellers står alt bra til! :)

Endret av BareBea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...