cypress Skrevet 16. september 2010 #61 Del Skrevet 16. september 2010 Skjønner tankene. Det hele kan være litt overveldende innimellom. .. ehh.. og så hadde jeg ikke noe mer fornuftig å si... Du får en i stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 16. september 2010 Forfatter #62 Del Skrevet 16. september 2010 Tusen takk for klem Cypress, det varmer! Vet ikke helt hva jeg ville med det innlegget men er så lei av disse tankene samtidig som jeg føler meg så alene om å ha det sånn.. Jeg har tidligere alltid vært livredd for å bli gravid og nå når jeg faktisk prøver å bli gravid så er det en utfordring å takle alle følelsene/tankene som følger med... Noen dager er jeg helt YES I can do this mens andre dager får jeg panikk istedet. Igår var vel mer og mindre en panic day. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 16. september 2010 #63 Del Skrevet 16. september 2010 Her kommer en herfra også! Kjenner meg godt igjen i tankene dine. Det er vel sånn med oss flinke jenter, at vi gjerne vil ha kontroll på det meste og liker oss best når vi har kontroll på kroppen, på livet og på jobben? Det ER jo skummelt å kaste seg uti noe man ikke helt vet hvordan er. Og så er det lov å tenke sånn selv om man ønsker seg barn, det er jo ikke alle som bare elsker tanken på å være gravid. Kanskje er det sånn at vi har gått i mange år og vært livredde for å bli gravide fordi det hadde passet så dårlig, og så når vi endelig forsøker å bli det så klarer ikke hjernen helt å henge med? Det er i hvert fall lov å ha dårlige dager, kanskje du føler deg bedre i dag og ser litt lysere på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 16. september 2010 #64 Del Skrevet 16. september 2010 Ja, er virkelig lov å ha dårlige dager. Er ikke miss Sunshine hver eneste dag jeg heller for å si det sånn ;)Håper du føler deg litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 18. september 2010 #65 Del Skrevet 18. september 2010 Føler akkurat det samme, det er så veldig opp og ned... Litt slitsomt mentalt faktisk, å skulle vente, tvile, tro, lure, grue seg og glede seg om hverandre. Men vi får huske det da dere, at den dagen vi sitter der med et lite nurk i fanget, da er alle disse tankene blåst bort Tenker at alle disse rare tankene og humørsvingningene rett og slett er en del av det å forberede seg til alt som skal komme i tiden framover, men det må jo ut! Godt vi har KG og hverandre, så blir det kanskje litt mindre på menneskene rundt oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 19. september 2010 #66 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg tror de fleste som prøver å få barn kjenner seg igjen i det du skriver, det gjør ihvertfall jeg De fleste tingene i livet kan jo planlegges til minste detalj, jeg trodde faktisk at det var sånn med barn også. Utrolig naivt ser jeg nå.. Men det er utrolig skummelt at den største omveltningen i livet ikke kan planlegges, det er ikke rart vi blir nervøse og redde av og til. Det tror jeg er helt normalt, dessuten er det en ganske stor påkjenning å gå gjennom EL, forventningene og håpet frem til IKM når skuffelsen kommer. Ikke så rart at man blir litt deppa da Jeg syns det har vært litt vanskelig å akspetere at barn kommer når de kommer, det er ikke bare å "sende inn bestilling" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 20. september 2010 Forfatter #67 Del Skrevet 20. september 2010 Takk for alle gode klemmer, det varmer!! Er også til stor trøst å se at jeg ikke er den eneste som sliter med diverse følelser, kan til tider føle meg som et nervewreck i denne prosessen. Men de siste dagene har jeg ikke tenkt så mye på det hele, det beste for meg er faktisk å ikke drive så mye tankevirksomhet på akkurat dette området. Ellers er det ikke mye så skjer, mannen og jeg ligger til oppladning foran EL som er rett over kommende helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 20. september 2010 #68 Del Skrevet 20. september 2010 Er ganske mange følelser i det å være prøver ja Ventingen er værst!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 20. september 2010 #69 Del Skrevet 20. september 2010 Spennende! Da ligger vi nesten likt an, jeg har EL midt i neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 21. september 2010 Forfatter #70 Del Skrevet 21. september 2010 Spennende! Da ligger vi nesten likt an, jeg har EL midt i neste uke Så kjekt at vi har nesten samkjørt syklus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari-Kari Skrevet 21. september 2010 #71 Del Skrevet 21. september 2010 Lykke til med EL neste uke! Krysser fingrene for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 22. september 2010 Forfatter #72 Del Skrevet 22. september 2010 Takk for det Kari-kari. Snart kjøring av EL-tester, prøver CB digital enda en gang. Håper virkelig ikke at jeg får positivt utslag 4 dager på rad denne gang også... Det vil da si at EL er på dag 15 men det stemmer ikke overens med syklus på 26 dager siden lutealfasen (tiden fra egget slippes til mens) visstnok alltid er 14 dager... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari-Kari Skrevet 22. september 2010 #73 Del Skrevet 22. september 2010 :klø: håper du finner ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 22. september 2010 #74 Del Skrevet 22. september 2010 Så kjekt at vi har nesten samkjørt syklus. Godt å ha noen å dra på symptomjakt sammen med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 23. september 2010 Forfatter #75 Del Skrevet 23. september 2010 Godt å ha noen å dra på symptomjakt sammen med Indeed! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 24. september 2010 #76 Del Skrevet 24. september 2010 Hehe, symptomjakt er jo "moro".. Blir så stressa av det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 25. september 2010 #77 Del Skrevet 25. september 2010 hei!jeg ville bare stikke innom og si lykke til! håper du finner ut av testen denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 27. september 2010 Forfatter #78 Del Skrevet 27. september 2010 hei!jeg ville bare stikke innom og si lykke til! håper du finner ut av testen denne gangen! Heisann ^me^, så kjekt med en ny prøver! Velkommen skal du være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 27. september 2010 Forfatter #79 Del Skrevet 27. september 2010 CB testing i full gang, så langt etter boka. Fikk positiv test både på lørda og igår. Idag skal jeg ha EL, blir spennende å se om testen er negativ. Jeg håper det bare var et engangs tilfelle med 4 positive tester på rad forrige mnd, ser ut til at kroppen da har kjørt to booster med EL hormoner da egget tilsynelatende ikke slapp på første forsøk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari-Kari Skrevet 27. september 2010 #80 Del Skrevet 27. september 2010 Så spennende! kjekt å vite når El er.... *tenke på å kjøpe EL-tester* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå