mocci Skrevet 15. november 2010 Forfatter #161 Del Skrevet 15. november 2010 Her har det vært HAPPY HOUR hele helga! Så får vi se om det gir resultater... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 15. november 2010 #162 Del Skrevet 15. november 2010 Happy hour hele helga burde jo gi noen resultater! Blir spennende om en 14 dagers tid og se om det blir tantebesøk eller to blå streker! (Holder en knapp på det siste) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 17. november 2010 #163 Del Skrevet 17. november 2010 Heier også på det siste To blå skal det bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 17. november 2010 #164 Del Skrevet 17. november 2010 Håper helgens happy hour gir deg en skikkelig kvalme om ca 14 dager..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 18. november 2010 Forfatter #165 Del Skrevet 18. november 2010 Håper helgens happy hour gir deg en skikkelig kvalme om ca 14 dager..... Jeg tar gjerne TO blå, men kvalmen kan gjerne holde seg borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 18. november 2010 #166 Del Skrevet 18. november 2010 Skjønner den. For kvalmen er ikke noe å trakte etter Men to blå er verdt å være kvalm for altså, bare så det er sagt Heier på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. november 2010 #167 Del Skrevet 18. november 2010 Heia heia!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 18. november 2010 #168 Del Skrevet 18. november 2010 Krysser fingre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 19. november 2010 Forfatter #169 Del Skrevet 19. november 2010 Skjønner den. For kvalmen er ikke noe å trakte etter Men to blå er verdt å være kvalm for altså, bare så det er sagt It better be! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 19. november 2010 #170 Del Skrevet 19. november 2010 Hei Mocci stikker innom her en tur for å hilse på en prøve-medsammensvoren takk for hilsen i min bok. Blir helt gal av all denne ventingen jeg da... når er IKM for deg? Jeg har midten av neste uke. Altfor lenge til! Men å sludre med andre prøvere på KG er en ypperlig passtime. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 22. november 2010 Forfatter #171 Del Skrevet 22. november 2010 Hei Mocci stikker innom her en tur for å hilse på en prøve-medsammensvoren takk for hilsen i min bok. Blir helt gal av all denne ventingen jeg da... når er IKM for deg? Jeg har midten av neste uke. Altfor lenge til! Men å sludre med andre prøvere på KG er en ypperlig passtime. God helg Heisann Mary Poppins! Så hyggelig å få besøk i boka mi. Gratulasjoner er vel på sin plass også! Sludre med andre prøvere er definitivt en koselig passtime. IKM er 29..........* ventemodus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 24. november 2010 #172 Del Skrevet 24. november 2010 Ventemodus her også.... Har ikke tro på noe som helst denne gangen heller jeg, men men. Bedre å ha lave forhåpninger, så blir jeg ikke så skuffet! Håper du har det fint om dagen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 24. november 2010 #173 Del Skrevet 24. november 2010 Krysser fingrene for at du må vente leeeeenge på tanta jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 28. november 2010 #174 Del Skrevet 28. november 2010 IKM i morgen jo.. Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 29. november 2010 Forfatter #175 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Beklager å måtte skuffe dere, her var Tanta så ivrig at hun kom en dag tidligere....... Ser ut som jeg må ta full renovering av "hybelen" , får gjøre det i desember da Mannen er fraværende på det gunstigste tidspunktet. Men hva kan vel være en bedre start på det nye året enn en huleboer. :rødme: Endret 29. november 2010 av mocci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 29. november 2010 #176 Del Skrevet 29. november 2010 Kjedelig med tantebesøk! og en ivrig en i tillegg... Sender over litt Krysse fingrene for at neste PP blir suksess! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 2. desember 2010 #177 Del Skrevet 2. desember 2010 Jepp, da mobiliserer vi for neste prøveperiode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 2. desember 2010 #178 Del Skrevet 2. desember 2010 Dumme,dumme tanta. I tillegg være så ivrig at hun kommer en dag før også da Bare til å krysse fingrene og håpe på det beste neste pp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 4. desember 2010 #179 Del Skrevet 4. desember 2010 Æsj så ivrig tanta var da! Men dere går vel igang med neste PP med godt mot? God helg til deg, du kan hvertfall ta deg et glass vin med god samvittighet, det skal hvertfall jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #180 Del Skrevet 6. desember 2010 Jaja her er vi ved godt mot fortsatt. Jeg er fortsatt veldig avslappet i forhold til prøvingen, tenker som så at nurket innfinner seg når det er meant to be. Men det er kanskje lettere for meg å være såpass laidback når jeg ikke har noe inderlig ønske om barn. Misforstå meg rett, jeg ønsker meg barn altså men tror på samme tid at man kan leve et godt liv uten også. Neste PP vil være rett over nyttår, hva er vel bedre enn å starte nyåret med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå