AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #121 Skrevet 11. september 2010 At du mener vi kvinner ikke liker sånt som du vil ha, og at kvinner er generelt "gjerrige" med sexen og ikke gir deg det du trenger.. Kvinner generelt er ikke sånn, vi er forskjellige, også på det seksuelle området. Hvorfor ikke gjøre som Bianca28 sier, finne deg en pulekompis som liker det du liker og som du slipper å betale for? Jeg kan ike se at det er nedverdigen å påpeke forskjeller i seksualitet mellom meg og kvinner. Jeg har heller aldri omtalt kvinner som gjerrige. Jeg vil bli veldig forbauset dersom en kvinne likte å bruke fritiden sin til gratis å tilfredstille mine behov for nytelse, utelukkende å gjøre det på mine premisser. Jeg kan ikke se at det er en krenkelse av kvinners seksualitet. En bifil mann vil heller ikke få alt de han trenger av en kvinne, uten at det betyr at kvinnen er gjerrig eller at det er noe galt med henne. Poenget mitt er at i et parforhold blir det mye av nå skal vi "gjøre ting sammen" som jeg selvfølgelig vil sette pris på. Det er bare det at i tilleggså trenger jeg også det jeg får på strippeklubb. Det har ingen ting med gjerrighet å gjøre.
Gjest Anjelika Skrevet 11. september 2010 #122 Skrevet 11. september 2010 Det kan teoretisk tenkes at det finnes en kvinne et sted som ville være med på noe som best kan karakteriseres som et rollespil. Spørsmålet blir da "Hvis hun liker dette hvorfor gjør hun det da ikke på strippeklubb eller bordell og tjener tusenvis av kroner der i stedenfor å sitte i kassa på Rema? Dersom det finnes kvinner som liker dette tror jeg det beste stedet å lete er på strippeklubb. Jeg tror jeg ville følt meg ubekvem dersom hun gjorde dette bare fordi hun var glad i meg. Si meg, er du dum i hodet? Jeg liker å kle meg opp i sexy undertøy for kjæresten min, strippe for han, gi han blowjobs, ha sex med han.. og da mener du spørsmålet er hvorfor jeg ikke gjør en karriere ut av å gjøre det med fremmede? Ser du virkelig ikke forskjellen? Jeg forstår ikke hvorfor det skulle være ubekvemt å ha en kjæreste som stripper for deg "bare" fordi hun er glad i deg. Det er da mye finere for begge parter enn en som stripper for deg for penger. Det gir faktisk oss også noe. Det er DU som har et forvaklet syn på menns (og kvinners) seksualitet her, ikke vi. Jeg og flere andre kvinner liker godt å strippe for kjæresten, det er ikke en slags plikt vi motvillig utfører. Når man er glad i en person liker man å glede han, det er tennende å se han bli kåt, erotisk å bygge opp til sex. At du ikke vil ha en kjæreste eller at den rette er vanskelig å finne er en ting, men at det å strippe for den man er glad i helt gratis er en nedverdigende og undertrykkende handling er faktisk bare noe DU av en eller annen rar grunn mener og ikke alle andre i verden. Og at det er lite sannsynlig å finne drømmedama? Well, boo-fucking-hoo.. det er vanskelig for oss alle, folk er forskjellige og de aller fleste mennesker i verden er ikke din type. Det stopper likevel ikke folk fra å søke etter de få spesielle som er det. Jeg har forøvrig foreslått eskorte eller sextreff på nettet mange ganger, der kan du opprette en profil og skrive nøyaktig hva du vil ha så finner du kanskje ei ekshibisjonistisk dame eller ei som gjerne gjør det for en hel del mindre cash enn du bruker på strippeklubb.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #123 Skrevet 11. september 2010 Det skjønner jeg ikke, hva slags krav og ønsker? Tror du ikke det finnes damer utenfor strippemiljøet som kan gi deg dette gratis? Ingen som har sagt at du skal ta hva som helst, finnes sikkert damer der ute du kan ha glede av og som passer dine krav og ønsker og som du i tillegg slipper å betale fordi hun gjør det med glede. Tror ikke du har særere krav enn alle andre med spesielle preferanser. Eller er det det at du betaler for at de skal gjøre som du vil du liker? Jeg har av og til tenkt "Jeg skjønner ikke hvordan noen kan nyte sex som ikke er ærlig og redelig kjøpt og betalt" Selv om dette selvfølgelig er en spissformulering, jeg vet selvfølgelig at folk inkludert meg ville ha glede av gratis sex, så er det en liten dose sannet i det. Eller så må jeg innrømme at jeg syns det er litt stilig å spandere på damene. Spesielt disse damene. Jeg synes vel også at disse damene er temmelig sexy når de forsøker å få meg til å bruke penger. Jeg har tidligere nevnt at jeg kanskje har en dragning mot damer som er litt dyre i drift. Det er i såfall ganske farlig og bør vel holdes i sjakk. Alt ved disse jentene, bekledning frisyre, sminke, hvert eneste blikk, hver eneste liten hånbevegelse til og med stemmeleie er motivert av penger. Jeg kan derfor vanskelig se for meg at noe så gjennonført profesjonelt og stilrent lar seg gjennomføre utenfor denne kommersielle rammen. Jeg er tror at dersom noen amatører vil forsøke å gjenskape noe sånt uten en kommersiell ramme vil det ikke fungere. Det er selvfølgelig mulig jeg tar feil. Jeg skal ikke være for bastant.
Gjest Bianca28 Skrevet 11. september 2010 #124 Skrevet 11. september 2010 Det finnes garantert en del menn som ser på dette som en ulempe, ja. Men om det egentlig er en ulempe er en helt annen sak. Jeg personlig mener at et godt samarbeide er å foretrekke. Forutsatt at man får det til. Men historisk og tradisjonelt har det altså vært mannen som har bestemt (formelt) i parforholdet. Og dermed medførte likestillingen at mannen mistet mye av sin posisjon. Dvs i vår del av verden. I andre kulturer er det som vi vet fortsatt som det alltid har vært. Det siste du sier der er vel egentlig en fordel. i et forhold skal det jo ikke være sånn at den ene har makt eller høyere posisjon enn den andre, uansett kjønn. Vet det fins ottar kvinner som vil snu det omvendt. Det mener jeg også er feil. Så noe av likestillingsgreiene går litt for langt. Det er jeg enig i. Likestillinga burde gå mer for at det er 50/50 likeverdighet. Men dette blir ot
Gjest Bianca28 Skrevet 11. september 2010 #125 Skrevet 11. september 2010 Det vil ikke gi meg det jeg har behov for. Dette handler om mye mer enn det å få tømt seg. Dessuten tar jeg faktisk ikke hva som helst. Jeg stiller faktisk noen krav og ønsker kvalitet. du kan da få kvalitet fordi om. du velger jo selv hvem du vil kose med. og fuckbuddies er mer enn bare å få tømt seg. man kan jo finne på andre ting sammen og bare man er enige om at det er no strings attached. pluss det er gratis
Gjest Bianca28 Skrevet 11. september 2010 #126 Skrevet 11. september 2010 Jeg har av og til tenkt "Jeg skjønner ikke hvordan noen kan nyte sex som ikke er ærlig og redelig kjøpt og betalt" Selv om dette selvfølgelig er en spissformulering, jeg vet selvfølgelig at folk inkludert meg ville ha glede av gratis sex, så er det en liten dose sannet i det. Eller så må jeg innrømme at jeg syns det er litt stilig å spandere på damene. Spesielt disse damene. Jeg synes vel også at disse damene er temmelig sexy når de forsøker å få meg til å bruke penger. Jeg har tidligere nevnt at jeg kanskje har en dragning mot damer som er litt dyre i drift. Det er i såfall ganske farlig og bør vel holdes i sjakk. Alt ved disse jentene, bekledning frisyre, sminke, hvert eneste blikk, hver eneste liten hånbevegelse til og med stemmeleie er motivert av penger. Jeg kan derfor vanskelig se for meg at noe så gjennonført profesjonelt og stilrent lar seg gjennomføre utenfor denne kommersielle rammen. Jeg er tror at dersom noen amatører vil forsøke å gjenskape noe sånt uten en kommersiell ramme vil det ikke fungere. Det er selvfølgelig mulig jeg tar feil. Jeg skal ikke være for bastant. Ok med andre ord så liker du at damer kun er ute etter pengene dine. Jeezes
Gjest Eurodice Skrevet 11. september 2010 #127 Skrevet 11. september 2010 Det siste du sier der er vel egentlig en fordel. i et forhold skal det jo ikke være sånn at den ene har makt eller høyere posisjon enn den andre, uansett kjønn. Vet det fins ottar kvinner som vil snu det omvendt. Det mener jeg også er feil. Så noe av likestillingsgreiene går litt for langt. Det er jeg enig i. Likestillinga burde gå mer for at det er 50/50 likeverdighet. Men dette blir ot Du Bianca, kan du forklare meg hva en ottarkvinne er?
Gjest Bianca28 Skrevet 11. september 2010 #128 Skrevet 11. september 2010 Du Bianca, kan du forklare meg hva en ottarkvinne er? En kvinne som er medlem av kvinnegruppen ottar.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #129 Skrevet 11. september 2010 Si meg, er du dum i hodet? Jeg liker å kle meg opp i sexy undertøy for kjæresten min, strippe for han, gi han blowjobs, ha sex med han.. og da mener du spørsmålet er hvorfor jeg ikke gjør en karriere ut av å gjøre det med fremmede? Ser du virkelig ikke forskjellen? Jeg forstår ikke hvorfor det skulle være ubekvemt å ha en kjæreste som stripper for deg "bare" fordi hun er glad i deg. Det er da mye finere for begge parter enn en som stripper for deg for penger. Det gir faktisk oss også noe. Det er DU som har et forvaklet syn på menns (og kvinners) seksualitet her, ikke vi. Jeg og flere andre kvinner liker godt å strippe for kjæresten, det er ikke en slags plikt vi motvillig utfører. Når man er glad i en person liker man å glede han, det er tennende å se han bli kåt, erotisk å bygge opp til sex. At du ikke vil ha en kjæreste eller at den rette er vanskelig å finne er en ting, men at det å strippe for den man er glad i helt gratis er en nedverdigende og undertrykkende handling er faktisk bare noe DU av en eller annen rar grunn mener og ikke alle andre i verden. Og at det er lite sannsynlig å finne drømmedama? Well, boo-fucking-hoo.. det er vanskelig for oss alle, folk er forskjellige og de aller fleste mennesker i verden er ikke din type. Det stopper likevel ikke folk fra å søke etter de få spesielle som er det. Jeg har forøvrig foreslått eskorte eller sextreff på nettet mange ganger, der kan du opprette en profil og skrive nøyaktig hva du vil ha så finner du kanskje ei ekshibisjonistisk dame eller ei som gjerne gjør det for en hel del mindre cash enn du bruker på strippeklubb. Når du stripper for din kjære vil vel det være som en del av en seksuell handling der du også får noe igjen. En seksuell handling som totalt sett er balansert og likeverdig der dere begge gir og får. Det jeg får på strippeklubb er noe ganske annet. Når jeg har en dame eller to den kvelden vil alt de sier å gjør ha et formål: gjøre meg fornøyd uten noen krav til meg slik at jeg bruker mer penger. Dette gjør at det blir en ensidig rendyrket nytelse for meg. Jentene sier selvfølgelig at de også liker det for å øke min nytelse. Dette fungerer greitt i en kommersiell ramme. Når mann er på jobb gjør mann jobben sin uten å forvente at de som betaler skal vise spesielle hensyn. Det gjør alle på jobb også jeg. Det fungerer helt greit. Egne behov og lyster kan man få tilfredstilt på fritiden. Det jeg er reddfor er at denne ensidige fokuseringen på min nytelse vil bli et "herre-slave"lignende forhold utenfor den profesjonelle og kommersielle ramme. Jeg vil ikke ha en kjæreste som går inn i en slaverolle og som dermed insinuerer at jeg liker å ha en slave. I et parforhold må det være balanse og likeverd. Ytelser og gjenytelser. Det vanner ut og dermed svekker den seksuelle nytelsen. En kvinne som ensidig gir av seg selv vil bevisst eller ubevisst forvente å få noe igjen og det bygges opp en stor gjeld og mye potensiale for konflikt. Jeg har derfor problemer med å se at det ensidige fokus på min nytelse som jeg opplever på strippeklubb kan og bør gjenskapes i et parforhold. Profesjonelle folk som lever av dette som bruker mye tid på dette og har fått grundig kursing og erfaring klarer å rendyrke dette slik at det gir en nytelse som jeg tror amatører vanskelig kan kopiere.
Gjest Prøvis Skrevet 11. september 2010 #130 Skrevet 11. september 2010 Jeg har av og til tenkt "Jeg skjønner ikke hvordan noen kan nyte sex som ikke er ærlig og redelig kjøpt og betalt" Selv om dette selvfølgelig er en spissformulering, jeg vet selvfølgelig at folk inkludert meg ville ha glede av gratis sex, så er det en liten dose sannet i det. Eller så må jeg innrømme at jeg syns det er litt stilig å spandere på damene. Spesielt disse damene. Jeg synes vel også at disse damene er temmelig sexy når de forsøker å få meg til å bruke penger. Jeg har tidligere nevnt at jeg kanskje har en dragning mot damer som er litt dyre i drift. Det er i såfall ganske farlig og bør vel holdes i sjakk. Alt ved disse jentene, bekledning frisyre, sminke, hvert eneste blikk, hver eneste liten hånbevegelse til og med stemmeleie er motivert av penger. Jeg kan derfor vanskelig se for meg at noe så gjennonført profesjonelt og stilrent lar seg gjennomføre utenfor denne kommersielle rammen. Jeg er tror at dersom noen amatører vil forsøke å gjenskape noe sånt uten en kommersiell ramme vil det ikke fungere. Det er selvfølgelig mulig jeg tar feil. Jeg skal ikke være for bastant. Greit, omsider var du ærlig på hvordan det egentlig ligger an.
Gjest Eurodice Skrevet 11. september 2010 #131 Skrevet 11. september 2010 En kvinne som er medlem av kvinnegruppen ottar. Du skriver at du vet det er ottarkvinner som vil det omvendt. Hva mener du med det? Hva står ottarkvinner for?
Gjest Prøvis Skrevet 11. september 2010 #132 Skrevet 11. september 2010 Når du stripper for din kjære vil vel det være som en del av en seksuell handling der du også får noe igjen. En seksuell handling som totalt sett er balansert og likeverdig der dere begge gir og får. Det jeg får på strippeklubb er noe ganske annet. Når jeg har en dame eller to den kvelden vil alt de sier å gjør ha et formål: gjøre meg fornøyd uten noen krav til meg slik at jeg bruker mer penger. Dette gjør at det blir en ensidig rendyrket nytelse for meg. Jentene sier selvfølgelig at de også liker det for å øke min nytelse. Dette fungerer greitt i en kommersiell ramme. Når mann er på jobb gjør mann jobben sin uten å forvente at de som betaler skal vise spesielle hensyn. Det gjør alle på jobb også jeg. Det fungerer helt greit. Egne behov og lyster kan man få tilfredstilt på fritiden. Det jeg er reddfor er at denne ensidige fokuseringen på min nytelse vil bli et "herre-slave"lignende forhold utenfor den profesjonelle og kommersielle ramme. Jeg vil ikke ha en kjæreste som går inn i en slaverolle og som dermed insinuerer at jeg liker å ha en slave. I et parforhold må det være balanse og likeverd. Ytelser og gjenytelser. Det vanner ut og dermed svekker den seksuelle nytelsen. En kvinne som ensidig gir av seg selv vil bevisst eller ubevisst forvente å få noe igjen og det bygges opp en stor gjeld og mye potensiale for konflikt. Jeg har derfor problemer med å se at det ensidige fokus på min nytelse som jeg opplever på strippeklubb kan og bør gjenskapes i et parforhold. Profesjonelle folk som lever av dette som bruker mye tid på dette og har fått grundig kursing og erfaring klarer å rendyrke dette slik at det gir en nytelse som jeg tror amatører vanskelig kan kopiere. Ok, men da får du slutte å klage over at det går mye penger, for dette har du valgt selv.
Gjest Anjelika Skrevet 11. september 2010 #133 Skrevet 11. september 2010 Når du stripper for din kjære vil vel det være som en del av en seksuell handling der du også får noe igjen. En seksuell handling som totalt sett er balansert og likeverdig der dere begge gir og får. Det jeg får på strippeklubb er noe ganske annet. Når jeg har en dame eller to den kvelden vil alt de sier å gjør ha et formål: gjøre meg fornøyd uten noen krav til meg slik at jeg bruker mer penger. Dette gjør at det blir en ensidig rendyrket nytelse for meg. Jentene sier selvfølgelig at de også liker det for å øke min nytelse. Dette fungerer greitt i en kommersiell ramme. Når mann er på jobb gjør mann jobben sin uten å forvente at de som betaler skal vise spesielle hensyn. Det gjør alle på jobb også jeg. Det fungerer helt greit. Egne behov og lyster kan man få tilfredstilt på fritiden. Det jeg er reddfor er at denne ensidige fokuseringen på min nytelse vil bli et "herre-slave"lignende forhold utenfor den profesjonelle og kommersielle ramme. Jeg vil ikke ha en kjæreste som går inn i en slaverolle og som dermed insinuerer at jeg liker å ha en slave. I et parforhold må det være balanse og likeverd. Ytelser og gjenytelser. Det vanner ut og dermed svekker den seksuelle nytelsen. En kvinne som ensidig gir av seg selv vil bevisst eller ubevisst forvente å få noe igjen og det bygges opp en stor gjeld og mye potensiale for konflikt. Jeg har derfor problemer med å se at det ensidige fokus på min nytelse som jeg opplever på strippeklubb kan og bør gjenskapes i et parforhold. Profesjonelle folk som lever av dette som bruker mye tid på dette og har fått grundig kursing og erfaring klarer å rendyrke dette slik at det gir en nytelse som jeg tror amatører vanskelig kan kopiere. Jeg skjønner fremdeles ikke helt hvordan du er skrudd sammen. Du vil ikke ha en kjæreste som inntrer en slaverolle fordi dette insinuerer at du vil ha en slave, men du kan betale for at noen skal være en slave for deg - noe som insinuerer dette enda sterkere?? Du skjønner ikke mitt poeng heller. I et godt forhold vil du ikke føle at du har "gjeld", for det vil gi deg nytelse og glede å gi henne noe slik hun gjør for deg. Og som et lite aber så finnes det flere kvinner som mer enn gjerne inntrer en slaverolle i senga, som vil blir brukt, utnyttet, kommandert. At du utnytter henne er din "gjenytelse" til hennes "ytelse". Og du må klare å skille det seksuelle fra resten, at man har det slik i senga betyr ikke at forholdet ikke er basert på gjensidighet, respekt og balanse. Snarere tvert imot, dette er veldig viktige elementer i den type relasjon. Jeg ser forskjellen på strippere og kjærester, men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det første er bedre enn det siste. Enkelt sagt så er det fordi du er totalt egoistisk og vil kun ha fokus på deg selv. Men dette tror jeg kommer av at du rett og slett har lite erfaring med forhold og ikke ser verdien av å også gi andre nytelse. Du har altså valgt det dårligste alternativet i den tro at det er det beste. Jeg ser også at du setter pris på falskheten, at alt blir gjort for penger. Dette skjønner jeg heller ikke.. du vil heller ha ei dame som bryr seg null om deg, som ligger med deg imens hun tenker på at hun heldigvis snart skal hjem, som forteller kollegaene om hvor dum du er og ler hele veien til banken?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #134 Skrevet 12. september 2010 Jeg skjønner fremdeles ikke helt hvordan du er skrudd sammen. Du vil ikke ha en kjæreste som inntrer en slaverolle fordi dette insinuerer at du vil ha en slave, men du kan betale for at noen skal være en slave for deg - noe som insinuerer dette enda sterkere?? Du skjønner ikke mitt poeng heller. I et godt forhold vil du ikke føle at du har "gjeld", for det vil gi deg nytelse og glede å gi henne noe slik hun gjør for deg. Og som et lite aber så finnes det flere kvinner som mer enn gjerne inntrer en slaverolle i senga, som vil blir brukt, utnyttet, kommandert. At du utnytter henne er din "gjenytelse" til hennes "ytelse". Og du må klare å skille det seksuelle fra resten, at man har det slik i senga betyr ikke at forholdet ikke er basert på gjensidighet, respekt og balanse. Snarere tvert imot, dette er veldig viktige elementer i den type relasjon. Jeg ser forskjellen på strippere og kjærester, men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det første er bedre enn det siste. Enkelt sagt så er det fordi du er totalt egoistisk og vil kun ha fokus på deg selv. Men dette tror jeg kommer av at du rett og slett har lite erfaring med forhold og ikke ser verdien av å også gi andre nytelse. Du har altså valgt det dårligste alternativet i den tro at det er det beste. Jeg ser også at du setter pris på falskheten, at alt blir gjort for penger. Dette skjønner jeg heller ikke.. du vil heller ha ei dame som bryr seg null om deg, som ligger med deg imens hun tenker på at hun heldigvis snart skal hjem, som forteller kollegaene om hvor dum du er og ler hele veien til banken? Det å gjøre en jobb man får betalt for har ingenting med slaveri å gjøre.Det jeg ikke vil er å bli forgudet og dermed opphøyd til en gud av en kvinne som gjør alt for meg fordi hun ser på meg som et opphøyd vesen. Det er kvalmt. At profesjonelle tar betalt for en jobb de gjør i et yrke de selv har valgt gir ikke meg noen følesesmessige problemer. Der er det kun økonomien som er problemet. I mellommenneskelige relasjoner er det altid slik at folk husker hva de får og gir. Og de vil føle de belastende å motta mer enn de gir og de vil føle seg uttnytta ved å gi mer enn de får. Selv om kjærligheten kan dempe dette og holde det skjult en stund tror ikke jeg at den er sterk nok og langvarig nok til å holde dette i sjakk. Hva skjer når forholde skranter eller til og med ryker. Da kommer beskyldninger om overgrep, utnyttelse og mishandling. Jeg har ikke valgt en stripper foran en kjæreste. Jeg komm borti henne nærmest ved en tilfeldighet. Og nå vil jeg helst ikke gi slipp på den opplevelse. Helst skulle jeg ønske jeg kunne ha begge deler. Det å velge blir som om foreldre skal velge hvilket av sine barn de liker best. Et umulig valg. Hadde det vært slik at jeg kunne få en kjæreste ved å velge bort strippeklubben ville det vært et vanskelig dillema. Men slik er det jo ikke. Velger jeg bort strippeklubben blir jeg stående igjen uten noe. Jeg kan ikke se at det er egoistisk å ville ha sex på egne premisser. Over alt ellers i samfunnet så ønsker folk å få goder på egne premisser, men når det gjelder sex da er det plutselig egoistisk. Det er ikke noe egistisk ved kjøp og salg. Innenfor et parforhold der en skal ha balanse og likevert ville det vært egoistisk, i hvertfall hviss alt skulle skje på mine premisser. Jeg er også litt lei av dette ekthets maset. Det er ikke noen falskhet på strippeklubb. Motivene er åpne og klare. De vil ha penger. Greitt og forholde seg til. Opplevelsen der er bedre enn virkeligheten og vil derfor måtte være noe annet ennvirkeligheten. Fantasi, dramatisering og teater er vikte deler av livet og har ingen ting med falskneri og gjøre. på TV sender de ikke bare nyheter og dokumentarer. De sender også filmer der alt er oppdiktet. Ingen sier at det er galt, verdiløst ellerfalskhet. innenfor litteraturen har vi ikke bare faglitteratur men også skjønnliteratur der alt er fri fantasi uten at noen syns det er galt. Ting trenger ikke være identisk med virkeligheten for å ha verdi. Opplevelsen jeg får på strippeklubb er mer som å være med i en tredimensjonal film der vi alle spiller vær vår rolle. Dette fungerer helt fint. Det gir faktisk en flott opplevelse der vi klarer å samhandle og kommunisere verbalt og ikkeverbalt. Vi fungerer faktisk veldig fint sammen. Denne opplevelsen blir ikke dårlig selv om motivet er penger. Film, teater og literatur gir en like god opplevelse selv om motivet bak er penger.
Steinar40 Skrevet 12. september 2010 #135 Skrevet 12. september 2010 Jeg skjønner fremdeles ikke helt hvordan du er skrudd sammen. Dette er det sentrale poenget her. Når et annet individ blir for ulik en selv så klarer man faktisk ikke å forstå dette individet. Det er bare å gi opp. Derfor passer man bare i sammen med andre folk som ikke er altfor ulik en selv også. Og det finnes veldig mange "merkelige" folk med veldig spesielle legninger. Psyket er ekstremt variabelt. Noe som kan bli veldig negativt både for dem selv og for omgivelsene. Tenk bare på alkoholikere og narkomane. For å kunne forstå slike individer, er det nok helt nødvendig å være det selv.
Steinar40 Skrevet 12. september 2010 #136 Skrevet 12. september 2010 I mellommenneskelige relasjoner er det altid slik at folk husker hva de får og gir. Og de vil føle de belastende å motta mer enn de gir og de vil føle seg uttnytta ved å gi mer enn de får. Selv om kjærligheten kan dempe dette og holde det skjult en stund tror ikke jeg at den er sterk nok og langvarig nok til å holde dette i sjakk. Dette har du helt rett i. De som tror at kjærligheten bare består i å gi, de lever i en totalt urealistisk (romantisk) fantasiverden. Det vil ALDRI fungere i lengden å bare gi uten å få noe/nok tilbake ifra den andre parten. Man blir utbrent. Det kan jeg skrive under på.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #137 Skrevet 12. september 2010 Dette har du helt rett i. De som tror at kjærligheten bare består i å gi, de lever i en totalt urealistisk (romantisk) fantasiverden. Det vil ALDRI fungere i lengden å bare gi uten å få noe/nok tilbake ifra den andre parten. Man blir utbrent. Det kan jeg skrive under på. Har DU også lært dette nå?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #138 Skrevet 12. september 2010 Når du stripper for din kjære vil vel det være som en del av en seksuell handling der du også får noe igjen. En seksuell handling som totalt sett er balansert og likeverdig der dere begge gir og får. Det jeg får på strippeklubb er noe ganske annet. Når jeg har en dame eller to den kvelden vil alt de sier å gjør ha et formål: gjøre meg fornøyd uten noen krav til meg slik at jeg bruker mer penger. Dette gjør at det blir en ensidig rendyrket nytelse for meg. Jentene sier selvfølgelig at de også liker det for å øke min nytelse. Dette fungerer greitt i en kommersiell ramme. Når mann er på jobb gjør mann jobben sin uten å forvente at de som betaler skal vise spesielle hensyn. Det gjør alle på jobb også jeg. Det fungerer helt greit. Egne behov og lyster kan man få tilfredstilt på fritiden. Det jeg er reddfor er at denne ensidige fokuseringen på min nytelse vil bli et "herre-slave"lignende forhold utenfor den profesjonelle og kommersielle ramme. Jeg vil ikke ha en kjæreste som går inn i en slaverolle og som dermed insinuerer at jeg liker å ha en slave. I et parforhold må det være balanse og likeverd. Ytelser og gjenytelser. Det vanner ut og dermed svekker den seksuelle nytelsen. En kvinne som ensidig gir av seg selv vil bevisst eller ubevisst forvente å få noe igjen og det bygges opp en stor gjeld og mye potensiale for konflikt. Jeg har derfor problemer med å se at det ensidige fokus på min nytelse som jeg opplever på strippeklubb kan og bør gjenskapes i et parforhold. Profesjonelle folk som lever av dette som bruker mye tid på dette og har fått grundig kursing og erfaring klarer å rendyrke dette slik at det gir en nytelse som jeg tror amatører vanskelig kan kopiere. Oppsøk en psykiater snarest. Og kom deg ut av kvinneguiden med de utrolig tåpelige uttalelsene dine.
Gjest Anjelika Skrevet 12. september 2010 #139 Skrevet 12. september 2010 Til den anonyme stripperbrukeren: Det er da forskjell på en film og et menneske. Men som jeg har sagt tidligere så har du den emosjonelle modenheten til en 15åring, det at du ser på kvinnen som en enkel kommoditet og at det å late som man liker å ha sex med en som har betalt for det er sammenlignbart med å skrive en fiktiv historie og gi ut som bok viser jo bare at jeg har rett. Den tilsynelatende store egoismen din ligger ikke i at det er kjøp og salg, men at du skriver at du helst bare vil få og få på dine premisser. Du vil automatisk havne i gjeld da, for det å gi tilbake er tydeligvis et helt utenkelig alternativ. Som sagt så tror jeg ikke det er så enkelt som bare egoisme da, du har noen større problemer enn som så. Som jeg - helt ærlig - ikke forstår helt eller klarer å sette meg inn i. Så jeg vet ikke hvor langt vi skal ta denne diskusjonen om hva som er best av å kjøpe horer og ha dame. Jeg har forøvrig gått ut fra at det å ha seg med horer er toppen av lykke og foreslått et par andre alternativer enn å falle for samme strippe-scam x antall ganger på rad, men de gidder du ikke prøve engang? Har du vært inne på noen sexnettsteder? Det er mange damer i verden som søker en sugar daddy.
Steinar40 Skrevet 12. september 2010 #140 Skrevet 12. september 2010 Har DU også lært dette nå? Dette faktum har jeg visst hele tiden. Problemet er at man også må gi den andre parten muligheten(e) til å (be)vise hva hun er verdt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå