Gå til innhold

Møte med en stripper

Fremhevede innlegg

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg tror heller ikke hun selger sex til så mange. Det har hun da ikke tid til med jobb, soving og fritid. Hun kommer derfor i en helt annen kategori enn det man vanligvis omtaler som prostituert.

Selger man sex er man prostituert.

Å være stripper som leker at hun er interessert i kunden og at han er spesiell er en helt vanlig scam som er utbredt og praktisert i stor stil.

Hadde hun faktisk likt deg så hadde hun ikke tatt tusenvis av kroner for å henge med deg.

Men dette må du vel ha innsett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selger man sex er man prostituert.

Å være stripper som leker at hun er interessert i kunden og at han er spesiell er en helt vanlig scam som er utbredt og praktisert i stor stil.

Hadde hun faktisk likt deg så hadde hun ikke tatt tusenvis av kroner for å henge med deg.

Men dette må du vel ha innsett.

Når jeg møter henne på strippeklubb så er hun på jobb. Da skal hun selvfølgelig tjene penger uavhengig av om hun liker kunden eller ikke. Hun lever av å selge drikkevarer og private show. Hun hadde vel neppe fått lov til å strippe gratis. Klubben skal ha sin andel. Hvor mye hun tjener på drikkevarene vet jeg ikke. Uansett så kan jeg ikke forvente at hun skal bruke arbeidstiden på meg uten å få intekter av det. Kassadama tar betalt av alle kundene til og med de hun liker. Slik fungerer det selvfølgelig også på utesteder. De som jobber der tar betalt av alle uansett liker eller ikke liker og uansett om de lever av å selge strippeshow, drikkevarer eller annet.

Jeg vil også si at i dagligtale blir begrepet prostituert assosiert med de jentene som hovedsaklig selger sex og denne damen kommer ikke i denne kategorien.

Gjest Bianca28
Skrevet

herregud for en bitch. utnytte stakkars mannen på den måten. Greit nokmde er på jobb og tjener penger for å strippe, men å blakke folk helt uten at de vet på forhånd hvor mye de må betale er galt.

Går an å ha litt moral selv om man er stripper

Gjest Bianca28
Skrevet

Men hva skal være provoserende med det?

Jeg hadde blitt kjempeglad dersom en mann brukte 140.000,- på meg. Full, i alle fall.

Det var jo ikke før etterpå han visste han måtte betale så mye. Hadde han betalt så mye for at han ville det selv hadde det vært noe annet

Skrevet

En liten oppklaring. Jeg brukte mye mer penger en planlagt. Men hver gang jeg betalte var det jeg som dro korte, slo inn beløpet og pinkode.Alt ble betalt på forhånd. Det var ike slik at jeg fikk en stor regning til slutt. Hun kom stadig vekk med nye forslag og ba om tips. Det var faktisk litt vanskelig å si nei, spesielt siden hun var så hyggelig. Første kvelden gikk det 42150. Da valgte jeg hele tiden billigste alternativ, og følte meg nesten gjerrig. Jeg prøvde og forklare at jeg ikke hadde råd til dette her, at jeg egentlig ikke hadde tenkt å bruke så mye. Hun ble ikke sur ikke noe syting ingen " stakkars meg". Hun var like blid, hyggelig og kosete. Hun fortsatte med hvor glad hun ville bli om jeg kunne gi henne en gave i form av en flaske til. Neste show skulle bli bedre enn det forrige. Man lever bare en gang, mente hun. Livet må leves fullt ut "i morgen kan jeg være død"

"Jeg forstår om du ikke har mer penger igjen" Jeg hadde mer penger igjen på kortet og da blu un forundret, nesten overasket over at jeg ikke ville bruke opp altsammen. Det er noe fasinerende med sånne jenter.

Neste gang bestemte jeg meg for ikke å være like gjerrig og lot henne bestemme hva hun ville ha å drikke. Det er jo temmelig normalt at damen får velge selv. Så kom jeg til et punkt hvor jeg bare ga blaffen i pengebruken. Jeg tror det gikk en rundt 100.000 den kvelden. Det gikk vel en rundt 100.000 nå sist kveld også. Jeg venter på de siste kredittkortregningene så jeg får oversikten.

Gjest Anjelika
Skrevet

"Jeg forstår om du ikke har mer penger igjen" Jeg hadde mer penger igjen på kortet og da blu un forundret, nesten overasket over at jeg ikke ville bruke opp altsammen. Det er noe fasinerende med sånne jenter.

Sånne jenter som er gode skuespillere?

Du blir jo lurt trill rundt og føler akkurat det hun vil du skal føle og gjør akkurat det hun vil du skal gjøre. Dette er så åpenbart i det du skriver at jeg regner med du er et troll, men historien kan jo stå som advarsel til andre mindre begavede mennesker som har tenkt seg på strippeklubb. Jeg visste ikke det skjedde i Norge da, men i f eks Riga er dette vanlig praksis. De tjener ikke penger på å danse, de tjener på å "like" kundene sine og mase om en drink som de blir trukket enorm overpris for. Man må aldri legge kortet i baren på strippeklubb.

Skrevet

Sånne jenter som er gode skuespillere?

Du blir jo lurt trill rundt og føler akkurat det hun vil du skal føle og gjør akkurat det hun vil du skal gjøre. Dette er så åpenbart i det du skriver at jeg regner med du er et troll, men historien kan jo stå som advarsel til andre mindre begavede mennesker som har tenkt seg på strippeklubb. Jeg visste ikke det skjedde i Norge da, men i f eks Riga er dette vanlig praksis. De tjener ikke penger på å danse, de tjener på å "like" kundene sine og mase om en drink som de blir trukket enorm overpris for. Man må aldri legge kortet i baren på strippeklubb.

Jeg beklager å måtte si meg enig i dette, hun får betalt for å få kundene til å like seg og TS er vel ikke den eneste kunden hennes regner jeg med. Jo mer penger kunden legger igjen jo mer kosete blir de for da er det sikkert mer penger å hente.

Skrevet

Jeg begynner nå å få inn kredittkort regningene og det ser ut til at jeg har brukt over 50.000 mer enn jeg trodde. Totalen ligger dermed på over 300.000. Da er det ikke mye igjen.

Kanskje like greitt at det stopper. Jeg lovde dama en dyr presang neste gang vi møttes. Ca 20.000. Etter det er det lite igjen av reserver.

Gjest Bianca28
Skrevet

En liten oppklaring. Jeg brukte mye mer penger en planlagt. Men hver gang jeg betalte var det jeg som dro korte, slo inn beløpet og pinkode.Alt ble betalt på forhånd. Det var ike slik at jeg fikk en stor regning til slutt. Hun kom stadig vekk med nye forslag og ba om tips. Det var faktisk litt vanskelig å si nei, spesielt siden hun var så hyggelig. Første kvelden gikk det 42150. Da valgte jeg hele tiden billigste alternativ, og følte meg nesten gjerrig. Jeg prøvde og forklare at jeg ikke hadde råd til dette her, at jeg egentlig ikke hadde tenkt å bruke så mye. Hun ble ikke sur ikke noe syting ingen " stakkars meg". Hun var like blid, hyggelig og kosete. Hun fortsatte med hvor glad hun ville bli om jeg kunne gi henne en gave i form av en flaske til. Neste show skulle bli bedre enn det forrige. Man lever bare en gang, mente hun. Livet må leves fullt ut "i morgen kan jeg være død"

Neste gang bestemte jeg meg for ikke å være like gjerrig og lot henne bestemme hva hun ville ha å drikke. Det er jo temmelig normalt at damen får velge selv. Så kom jeg til et punkt hvor jeg bare ga blaffen i pengebruken. Jeg tror det gikk en rundt 100.000 den kvelden. Det gikk vel en rundt 100.000 nå sist kveld også. Jeg venter på de siste kredittkortregningene så jeg får oversikten.

Åja da så. Da kan man egentlig si at du var litt dum i gjerningsøyeblikket.

Gjest Bianca28
Skrevet

Jeg tror nok du må slutte med dette. Det her er ikke verdt pengene. Og det er litt patetisk at du er villig til å betale så mye for oppmerskomhet fra damer.

Skrevet (endret)

Jeg tror nok du må slutte med dette. Det her er ikke verdt pengene. Og det er litt patetisk at du er villig til å betale så mye for oppmerskomhet fra damer.

Litt patetisk?

Jaja, kvinnfolk er seg selv like.

Hadde jeg trodd noe på denne historien, så ville jeg sagt at det å bruke over 300 tusen på ei stripperske er hjernedødt patetisk.

Da trengs psykolog, psykiater og kraftig medisinering ASAP.

Endret av Steinar40
Gjest Bianca28
Skrevet

Litt patetisk?

Hadde jeg trodd noe på denne historien, så ville jeg sagt at det å bruke over 300 tusen på ei stripperske er hjernedødt patetisk.

Det at jeg sa litt var en understatement. Prøvde å si det litt skånsomt da så han ikke skulle bli alt for fornerma..

Skrevet

Litt patetisk?

Det er helt greitt at jeg ikke blir trodd. Jeg har mottatt andre og mye værre reaksjoner enn det. Jeg har faktisk brukt ca 360.000 på de til nå fire besøkene og synes det er synd at jeg må vise frem kredittkortregninger og bankutskrifter for å bli trodd. Jeg synes faktisk at dette er for pinlig til å ta det opp med fastlegen for å bli henvist videre til psykolog. Med de ventelister det er så er nok min økonomi ødelagt lenge før jeg får hjelp.

Jeg mener nok at problemet er hovedsaklig økonomisk. Klarer jeg å redusere kostnadene og få en høyere inntekt kan dette gå bra.

Skrevet

Det er helt greitt at jeg ikke blir trodd. Jeg har mottatt andre og mye værre reaksjoner enn det. Jeg har faktisk brukt ca 360.000 på de til nå fire besøkene og synes det er synd at jeg må vise frem kredittkortregninger og bankutskrifter for å bli trodd. Jeg synes faktisk at dette er for pinlig til å ta det opp med fastlegen for å bli henvist videre til psykolog. Med de ventelister det er så er nok min økonomi ødelagt lenge før jeg får hjelp.

Jeg mener nok at problemet er hovedsaklig økonomisk. Klarer jeg å redusere kostnadene og få en høyere inntekt kan dette gå bra.

Hovedsaklig et økonomisk problem? Jaja, da er ikke din selvinnsikt på topp akkurat.

Om historien din er sann eller ikke, spiller ingen rolle for meg egentlig.

Jeg har surret bort altfor mye penger på kvinnfolk selv. Noe som ikke kommer til å skje igjen.

Skrevet

Hovedsaklig et økonomisk problem? Jaja, da er ikke din selvinnsikt på topp akkurat.

Om historien din er sann eller ikke, spiller ingen rolle for meg egentlig.

Jeg har surret bort altfor mye penger på kvinnfolk selv. Noe som ikke kommer til å skje igjen.

Grunnen til at dette er et problem er at jeg ikke har råd til dette. Hadde jeg vært miliardær kunne jeg ha brukt kanskje en 50.000- 100.000 i uka på dette uten at det var noe problem. Jeg inser selvfølgelig at det også er andre sider ved dette. Når en blid, hyggelig og kosete jente ber om noe mer å drikke eller at jeg skal kjøpe et nytt privat show så får jeg meg ikke til å si nei. Jeg synes at det vil ødelegge hele den fine stemningen å begynne med noe så tåpelig som å krangle om penger. Jeg skulle ønske jeg hadde så mye penger at hun fikk det hun ville ha så ville alt bli bra. Jeg vurderte faktisk å gi henne kredittkortet og koden og si" Her er det 90.000 si i fra når det er brukt opp" Det gjorde jeg ikke, jeg var redd for hennes og klubbens reaksjoner. Men det hadde jo vært litt stilig.

En gang for flere år siden da jeg også hadde brukt mye penger på en dame, en tusenlapp eller to, var det en som sa: "Du liker å bli lurt".

Er det mulig?

Jeg må jo innrømme at det er noe med disse jenten. Til den ene sa jeg halveis på fleip, men bare halveis, " Jeg liker ikke billige jenter" Kanskje jeg har en slags dragning mot jenter som er litt dyre i drift.

Sånne lyster er selvfølgelig problematiseke fordi en kan bli utnytta, men først og fremst fordi jeg ikke har råd.

Det er bare to realistiske muligheter.

1. bruke penger på denne typen damer. Men redusere pengebruken og få høyere inntekt slik at økonomie går i balanse.

2. Leve et liv i ensomhet uten damer slik jeg har gjord det meste av livet

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg synes dette høres veldig sært. Hva er det for noe spesielt med deg som er årsak til at du ikke kan bli kjent med "vanlige" damer?

Skrevet

Jeg synes dette høres veldig sært. Hva er det for noe spesielt med deg som er årsak til at du ikke kan bli kjent med "vanlige" damer?

Jeg er nok ikke så atraktiv og spennende at det gjør noe. Så er det vel et spørsmål om hva slags kvinner jeg tiltrekkes av. Den behandlingen jeg får av disse kvinnene er helt unik. De oppfører seg helt annerledes enn vanlige jenter. Vanlige jenter er ikke sånn som disse. Den opplevelsen jeg får av disse kvinnene overgår det jeg får ut av å bli "kjent med" vanlige kvinner.

Skrevet

Jøss, 140 000 kr på to dager... Stripper er yrkesveien å gå, skjønner jeg :jepp:

Skrevet

Jeg er nok ikke så atraktiv og spennende at det gjør noe. Så er det vel et spørsmål om hva slags kvinner jeg tiltrekkes av. Den behandlingen jeg får av disse kvinnene er helt unik. De oppfører seg helt annerledes enn vanlige jenter. Vanlige jenter er ikke sånn som disse. Den opplevelsen jeg får av disse kvinnene overgår det jeg får ut av å bli "kjent med" vanlige kvinner.

Hun får betalt for å gi deg denne behandlingen, og for å gi alle andre mannlige kunder den samme behandlingen uansett hvor godt eller dårlig hun liker kunden. For det er kunder dere er. Jo bedre hun behandler kundene jo mer penger gir det klubben, for merk deg - det er arbeidsgiveren hennes som får mesteparten av pengene du legger igjen i klubben, ikke hun. Det du måtte gi henne på fritiden hennes går nok i hennes lomme men når hun er på jobb så er det arbeidsgivers penger.

Skrevet

Hun får betalt for å gi deg denne behandlingen, og for å gi alle andre mannlige kunder den samme behandlingen uansett hvor godt eller dårlig hun liker kunden. For det er kunder dere er. Jo bedre hun behandler kundene jo mer penger gir det klubben, for merk deg - det er arbeidsgiveren hennes som får mesteparten av pengene du legger igjen i klubben, ikke hun. Det du måtte gi henne på fritiden hennes går nok i hennes lomme men når hun er på jobb så er det arbeidsgivers penger.

Mitt poeng er uansett at de profesjonelle er best. Arbeidsgiver tar sin andel. Først sa hun 50% senere 10% Kanskje hun ikke er spesielt flink i prosentregning. Jeg fikk inntrykk av at hun visste hvormye hun fikk i euro. Det er nettop pga denne delingen av penger at jeg mener det er mulig å kutte kostnader ved å møtes privat. Nå sist traff jeg en norsk jente som var betydelig mindre pengegrisk. Det gikk under 50.000 denne gangen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...