chanelene Skrevet 10. september 2010 #61 Skrevet 10. september 2010 Prøv å gå på et vanlig utested, hvor du kan ha det gøy og prate med damer som ikke tar betalt for det. Damer er veldig koselige uten at de får betalt for det også. Jeg er sikker på at du hadde følt deg mere vel, om du hadde opplevd at ei jente snakker med deg og koser med deg fordi hun VIL, og ikke fordi hun får lønn for det. Jeg syns synd på deg som føler at dette er den eneste måten å få kontakt med damer på... Og jenter er ikke "billige i drift" selv om de ikke tar betalt for å snakke og le og være med deg. Når dine reserver og kredittkort er tomt, så er det garantert at hun mister interessen, for det er dette hun lever av. Om hun er ute etter forhold eller en elsker, leter hun nok ikke etter de på jobben sin...
Gjest Prøvis Skrevet 10. september 2010 #62 Skrevet 10. september 2010 Mitt poeng er uansett at de profesjonelle er best. Arbeidsgiver tar sin andel. Først sa hun 50% senere 10% Kanskje hun ikke er spesielt flink i prosentregning. Jeg fikk inntrykk av at hun visste hvormye hun fikk i euro. Det er nettop pga denne delingen av penger at jeg mener det er mulig å kutte kostnader ved å møtes privat. Nå sist traff jeg en norsk jente som var betydelig mindre pengegrisk. Det gikk under 50.000 denne gangen Ja, ja du bruker pengene dine på hva du vil, og du ønsker jo å gå til profesjonelle og da er det vel den prisen du må betale. Da er vel alt egentlig bra da.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #63 Skrevet 10. september 2010 Prøv å gå på et vanlig utested, hvor du kan ha det gøy og prate med damer som ikke tar betalt for det. Damer er veldig koselige uten at de får betalt for det også. Jeg er sikker på at du hadde følt deg mere vel, om du hadde opplevd at ei jente snakker med deg og koser med deg fordi hun VIL, og ikke fordi hun får lønn for det. Jeg syns synd på deg som føler at dette er den eneste måten å få kontakt med damer på... Og jenter er ikke "billige i drift" selv om de ikke tar betalt for å snakke og le og være med deg. Når dine reserver og kredittkort er tomt, så er det garantert at hun mister interessen, for det er dette hun lever av. Om hun er ute etter forhold eller en elsker, leter hun nok ikke etter de på jobben sin... Jeg skal ikke kategorisk utelukke at jeg vil få noe ut av å være sammen med vanlige kvinner. Men det virker som om dere ikke helt forstår den væremåten disse kvinner har og det jeg får i de private showene. Jeg kan vanskelig se for meg at jeg kan få noe tilsvarende av en vanlig kvinne. Kvaliteten på det jeg får er vel så viktig som hvilke holdninger som ligger bak. Med vanlige kvinner kan det også være skjulte motiver bak som ikke nødvendigvis er bare posistive. Her er motivet klart, de vil ha penger. Jeg er litt redd for at dersom jeg bruker en vanlig kvinne som surogat for en stripper så vil dragningen mot disse jentene fortsatt være der og kunne ødellegge forholdet. Jeg vil selvfølgelig aldri fortelle henne at "jeg egentlig ville ha en stripper, men det har jeg ikke råd til. Jeg måtte velge noe billigere så jeg valgte deg." Men jeg/henne vil merke at det er der. Det blir bare helt feil. Pengene er hovedproblemet. Med dette forbruke varer det ikke lenge før reservene er brukt opp og gjelden blir så stor at jeg ikke kan betjene den. Det er kanskje like bra så blir det slutt.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #64 Skrevet 10. september 2010 Ja, ja du bruker pengene dine på hva du vil, og du ønsker jo å gå til profesjonelle og da er det vel den prisen du må betale. Da er vel alt egentlig bra da. Problemer er at jeg ikke har råd. Dette kommer til å ta slutt temmelig fort med ødelagt økonomi, inkasso og påleggstrekk i lønn. Hadde jeg hatt penger til dette ville alt vært bra.
Gjest Prøvis Skrevet 10. september 2010 #65 Skrevet 10. september 2010 Jeg skal ikke kategorisk utelukke at jeg vil få noe ut av å være sammen med vanlige kvinner. Men det virker som om dere ikke helt forstår den væremåten disse kvinner har og det jeg får i de private showene. Jeg kan vanskelig se for meg at jeg kan få noe tilsvarende av en vanlig kvinne. Kvaliteten på det jeg får er vel så viktig som hvilke holdninger som ligger bak. Med vanlige kvinner kan det også være skjulte motiver bak som ikke nødvendigvis er bare posistive. Her er motivet klart, de vil ha penger. Jeg er litt redd for at dersom jeg bruker en vanlig kvinne som surogat for en stripper så vil dragningen mot disse jentene fortsatt være der og kunne ødellegge forholdet. Jeg vil selvfølgelig aldri fortelle henne at "jeg egentlig ville ha en stripper, men det har jeg ikke råd til. Jeg måtte velge noe billigere så jeg valgte deg." Men jeg/henne vil merke at det er der. Det blir bare helt feil. Pengene er hovedproblemet. Med dette forbruke varer det ikke lenge før reservene er brukt opp og gjelden blir så stor at jeg ikke kan betjene den. Det er kanskje like bra så blir det slutt. Ok, kan du fortelle hva du får i de private showene og hva slags væremåte disse jentene har? For å kunne danne meg et bilde av hva det er som gjør disse jentene så spesielle så føler jeg at jeg må vite mer, gi gjerne en generell beskrivelse av en kveld på en av disse klubbene - sikkert flere enn meg som lurer.
chanelene Skrevet 10. september 2010 #66 Skrevet 10. september 2010 Problemer er at jeg ikke har råd. Dette kommer til å ta slutt temmelig fort med ødelagt økonomi, inkasso og påleggstrekk i lønn. Hadde jeg hatt penger til dette ville alt vært bra. Hva med å stoppe det før det går så langt? Og bare innse at dette er ikke en livsstil som på lang sikt gir deg noe som helst annet enn et godt men bittert og dyrt minne, som ødelegger livet ditt ved å gi deg livsvarig gjeld? Hva om du treffer en kvinne og vil etablere deg med henne.. og det er umulig å få til "a4livet" med lån på hus og bil og hytte ved vannkanten fordi du har innkasso og månedlig trekk fra namsmann eller innkassobyråene. Kanskje du blir tvunget til å selge hus og bil, og aldri igjen få muligheten til å ha noe eget. Slutt det mens leken er god, du VET selv at dette er dumt, det er en drømmeverden, og du har ikke råd, og du blir utnyttet.
chanelene Skrevet 10. september 2010 #67 Skrevet 10. september 2010 Lurer på hvor gammel du er og jeg..?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #68 Skrevet 10. september 2010 Hva med å stoppe det før det går så langt? Og bare innse at dette er ikke en livsstil som på lang sikt gir deg noe som helst annet enn et godt men bittert og dyrt minne, som ødelegger livet ditt ved å gi deg livsvarig gjeld? Hva om du treffer en kvinne og vil etablere deg med henne.. og det er umulig å få til "a4livet" med lån på hus og bil og hytte ved vannkanten fordi du har innkasso og månedlig trekk fra namsmann eller innkassobyråene. Kanskje du blir tvunget til å selge hus og bil, og aldri igjen få muligheten til å ha noe eget. Slutt det mens leken er god, du VET selv at dette er dumt, det er en drømmeverden, og du har ikke råd, og du blir utnyttet. Jeg synes det er synd å stoppe nå. Jeg har blitt kjent med damer vi har utvekslet telefon nr sendt meldinger og til og med hatt et møte privat. Jeg føler at jeg har fått innpass, er på vei til noe. Det å bryte nå etter å ha invester så mye krefter og penger virker så bortkastet. Jeg har jo betaslt ingangsbilleten og da er det dumt å ikke prøve å få noe igjen. Jeg tror jeg kan holde det gående litt til før det går alvorlig galt. den utenlanske dama tror jeg ikke er er så veldig lenge så da slutter det av seg selv. Hun norske jeg traff sist er litt mindre aktiv i forhold til pengebruken så da blir det billigere. Hun er også en jeg tror det vil være lettere å si nei til. Jeg har ødelagt så mye at jeg har en følelse av at det ikke er så mye igjen å redde.
Gjest Bianca28 Skrevet 10. september 2010 #69 Skrevet 10. september 2010 Jeg synes det er synd å stoppe nå. Jeg har blitt kjent med damer vi har utvekslet telefon nr sendt meldinger og til og med hatt et møte privat. Jeg føler at jeg har fått innpass, er på vei til noe. Det å bryte nå etter å ha invester så mye krefter og penger virker så bortkastet. Jeg har jo betaslt ingangsbilleten og da er det dumt å ikke prøve å få noe igjen. Jeg tror jeg kan holde det gående litt til før det går alvorlig galt. den utenlanske dama tror jeg ikke er er så veldig lenge så da slutter det av seg selv. Hun norske jeg traff sist er litt mindre aktiv i forhold til pengebruken så da blir det billigere. Hun er også en jeg tror det vil være lettere å si nei til. Jeg har ødelagt så mye at jeg har en følelse av at det ikke er så mye igjen å redde. herregud disse damene liker deg ikke. du blir ikke kjent med de på ordentlig. De bruker deg bare for å håve inn penger. Gud så dum du er
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #70 Skrevet 10. september 2010 Lurer på hvor gammel du er og jeg..? Har fyllt 40
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #71 Skrevet 10. september 2010 herregud disse damene liker deg ikke. du blir ikke kjent med de på ordentlig. De bruker deg bare for å håve inn penger. Gud så dum du er Jeg er ikke en som damer liker. Skal jeg ha en relasjon til en dame vil det i så fall måtte være en dame som ønsker å dra fordel av en relasjon til meg. Jeg er fullt ut klar over at det ikke blir noe forhold til disse damene, men kanskje noe annet. Kunne vi møtes og ha det fint sammen til en pris jeg kan klare så er vel det det beste jeg kan håpe på. Det finnes bare to typer kvinner. De som vil utnytte meg økonomisk og alle de andre som ikke vil ha noe med meg å gjøre. Jeg har derfor vært enslig egentlig hele livet og det har vært helt greitt til jeg traff denne dama og fant ut at det var et savn tydeligvis. Nå vil jeg ikke tilbake til et liv uten damer
chanelene Skrevet 10. september 2010 #72 Skrevet 10. september 2010 Jeg er ikke en som damer liker. Skal jeg ha en relasjon til en dame vil det i så fall måtte være en dame som ønsker å dra fordel av en relasjon til meg. Jeg er fullt ut klar over at det ikke blir noe forhold til disse damene, men kanskje noe annet. Kunne vi møtes og ha det fint sammen til en pris jeg kan klare så er vel det det beste jeg kan håpe på. Det finnes bare to typer kvinner. De som vil utnytte meg økonomisk og alle de andre som ikke vil ha noe med meg å gjøre. Jeg har derfor vært enslig egentlig hele livet og det har vært helt greitt til jeg traff denne dama og fant ut at det var et savn tydeligvis. Nå vil jeg ikke tilbake til et liv uten damer Meld deg på en datingside på nett? Min mor fant sin "rette" i en alder av 50 gjennom en datingside på nett Er mange sider med voksne damer som er ute etter det samme som deg, vennskap, kosing, intimt forhold, you name it!
Gjest Bianca28 Skrevet 10. september 2010 #73 Skrevet 10. september 2010 Jeg er ikke en som damer liker. Skal jeg ha en relasjon til en dame vil det i så fall måtte være en dame som ønsker å dra fordel av en relasjon til meg. Jeg er fullt ut klar over at det ikke blir noe forhold til disse damene, men kanskje noe annet. Kunne vi møtes og ha det fint sammen til en pris jeg kan klare så er vel det det beste jeg kan håpe på. Det finnes bare to typer kvinner. De som vil utnytte meg økonomisk og alle de andre som ikke vil ha noe med meg å gjøre. Jeg har derfor vært enslig egentlig hele livet og det har vært helt greitt til jeg traff denne dama og fant ut at det var et savn tydeligvis. Nå vil jeg ikke tilbake til et liv uten damer Det må da være NOE med deg som går an å like vel. Hva er det med deg så er så ulikbart i forhold til andre menn da?
Gjest Eurodice Skrevet 10. september 2010 #74 Skrevet 10. september 2010 Jeg er ikke en som damer liker. Skal jeg ha en relasjon til en dame vil det i så fall måtte være en dame som ønsker å dra fordel av en relasjon til meg. Jeg er fullt ut klar over at det ikke blir noe forhold til disse damene, men kanskje noe annet. Kunne vi møtes og ha det fint sammen til en pris jeg kan klare så er vel det det beste jeg kan håpe på. Det finnes bare to typer kvinner. De som vil utnytte meg økonomisk og alle de andre som ikke vil ha noe med meg å gjøre. Jeg har derfor vært enslig egentlig hele livet og det har vært helt greitt til jeg traff denne dama og fant ut at det var et savn tydeligvis. Nå vil jeg ikke tilbake til et liv uten damer Er det noe unormalt med deg, noen anomalier? Har du et spesielt frastøtende utseende?
Gjest Prøvis Skrevet 10. september 2010 #75 Skrevet 10. september 2010 Meld deg på en datingside på nett? Min mor fant sin "rette" i en alder av 50 gjennom en datingside på nett Er mange sider med voksne damer som er ute etter det samme som deg, vennskap, kosing, intimt forhold, you name it! Med fare for å virke frekk... tror ikke det er voksne damer han er på jakt etter egentlig.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #76 Skrevet 10. september 2010 Meld deg på en datingside på nett? Min mor fant sin "rette" i en alder av 50 gjennom en datingside på nett Er mange sider med voksne damer som er ute etter det samme som deg, vennskap, kosing, intimt forhold, you name it! Jeg har faktisk meldt meg på. Jeg synes vel egentlig at det er patetisk og deperat og har vel ikke forsøkt så veldig aktivt. Mitt poeng er vel at jeg ikke blir mer atraktiv på nett. Det er jo også vanskelig å vite hva slags jenter som er der. Er det sånne jenter som jeg vil ha? Det er det umulig å vite Jeg er nok av natur noe tilbakeholden overfor jenter. På strippeklubb gjør det ingen ting. De syns bare det er bra. De har opplevd menn som har drukket og er litt vel pågående og liker at jeg ikke er sånn. Det kan jo hende det faktisk er sant også. Nettdating er et prosjekt jeg vel egentlig har gitt opp
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #77 Skrevet 10. september 2010 Det må da være NOE med deg som går an å like vel. Hva er det med deg så er så ulikbart i forhold til andre menn da? Det er selvfølgelig noe med meg som kvinner kan like, men ikke nok til at det blir noe. Det kan selvfølgelig tenkes at det der ute finnes noen, men sansynligheten for det er svært liten. Så har jo jeg noen ønsker også og da blir det nesten umulig
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #78 Skrevet 10. september 2010 Er det noe unormalt med deg, noen anomalier? Har du et spesielt frastøtende utseende? Jeg har vel hele tiden trodd det. Jeg har etter vært blitt vant til mitt eget utseende. Jeg blir litt overrasket når noen spør om jeg har kjæreste. Det virker som om de synes det ikke er så utenkelig. Kanskje de bare er høflige. De profesjonnelle jentene blir selvfølgelig overrasket over at jeg er enslig. Men de jentene tror jeg ikke noe på.
Gjest Prøvis Skrevet 10. september 2010 #79 Skrevet 10. september 2010 Jeg har faktisk meldt meg på. Jeg synes vel egentlig at det er patetisk og deperat og har vel ikke forsøkt så veldig aktivt. Mitt poeng er vel at jeg ikke blir mer atraktiv på nett. Det er jo også vanskelig å vite hva slags jenter som er der. Er det sånne jenter som jeg vil ha? Det er det umulig å vite Jeg er nok av natur noe tilbakeholden overfor jenter. På strippeklubb gjør det ingen ting. De syns bare det er bra. De har opplevd menn som har drukket og er litt vel pågående og liker at jeg ikke er sånn. Det kan jo hende det faktisk er sant også. Nettdating er et prosjekt jeg vel egentlig har gitt opp Så du syns det er mindre patetisk å ruinere deg på strippeklubber? Hva slags jenter er det du vil ha? Og hva slags ønsker har du som gjør det vanskelig å få andre damer? Vi har alle våre preferanser både når det gjelder utseende, alder og andre ting. Problemet oppstår vel først når våre preferanser ligger langt utenfor det som er mulig å oppnå, for å si som en flittig bruker her inne - det gjelder å være realistisk.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #80 Skrevet 10. september 2010 Med fare for å virke frekk... tror ikke det er voksne damer han er på jakt etter egentlig. Jeg har forlengst gitt opp å jakte. Jeg gikk på strippeklubb for å se stripping, ikke for å jakte på noe som helst. Så møtte jeg en jente og det bare ble sånn. Da jeg meldte meg på en nettside så var jeg selvfølgelig åpen for at hun kunne være oppmot min alder
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå