Gå til innhold

Møte med en stripper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men han vil jo ikke ha noe forhold. Han vil ha noen som bare behager ham og gjør alt etter bare hans premisser og det går jo ikke i et normalt forhold.

Ja, det er sant. Det går ikke i et normalt forhold i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan godt hende. Og det er klart, vil han ruinere seg så må han få lov til det, som du sier - det er jo hans liv.

Stripperne han går til får jo masse penger og han får oppmerksomheten han vil ha. En vinn vinn situasjon for alle.

Ingen normale kvinner ville hatt en mann med den tankegangen han har uansett. Det at ingen vil ha han tror jeg tyder på at det er noe gærent med personligheten hans.

Skrevet (endret)

Likestilling handler om like muligheter til utdanning og arbeide, det er der en del menn har misforstått - de tror at vi ønsker å ta i fra mennene mulighetene deres mens vi ønsker bare å få de samme mulighetene. Og sammen med likestillingen kom den seksuelle frigjøring som absolutt har kommet mennene til gode. Likestilling handler ikke bare om hvem som tar oppvaska eller vasker bilen. Det handler også om at menn har flere rettigheter i forhold til sine barn, permisjon, samvær osv. En mann er fortsatt en mann idag selv om han velger å være hjemme med sine barn, før var ikke dette like selvfølgelig.

Skal vi være brutalt ærlige her, så må vi nok innse at menn stort sett bare har fått ulemper av den såkalte likestillingen, mens kvinner (og barn) har fått alle fordelene.

Og som sagt, dette var hele poenget med det også. Nettopp fordi at før så var det mannen som styrte absolutt alt. Kona eide ikke i huset engang, det gjorde mannen. Og mannen eide kona og barna også.

Dette skapte da selvfølgelig en uheldig maktbalanse i mange parforhold.

Men ettersom menn altså stort sett bare får ulemper av likestillingen, så kan man egentlig ikke forvente at menn skal være veldig fornøyde med denne utviklingen.

Endret av Steinar40
Skrevet

Jeg må nesten spørre, hvor mange forhold har du hatt? Hvor mange damer har du levd sammen med?

Syns du snakker imot deg selv, du vil ikke i et forhold fordi en "vanlig" jente ikke kan gi deg det de profesjonelle jentene kan gi deg og du ønsker heller ikke at en "vanlig" jente skal gi deg det de profesjonelle gir deg for da ville du følt det som en offergave??! Hovedsaken er nok at alt skal være på dine premisser og at du ikke ville takle at en jente også hadde sine premisser.

Det er noen få menn her inne, som ut fra det de skriver ikke har levd i noe forhold - men likevel vet de alt om hvor forferdelig det er å leve sammen med en dame. :lete:

Jeg ønsker selvfølgelig sex på mine premisser, men det betyr da slettes ikke at jeg forventer at alt hele tiden skal være på mine vilkår. Jeg forstår fullt ut at kvinner har egne premisser. Men hvis alt skal skje på kvinnens premisser blir det en ubalanse der jeg ikke får noe. Når kvinner ønsker ting på egne premisser kalles det for frigjøring og likeverd, når menn ønsker ting på egne premisser kalles det kvinneforakt og undertrykking.

Vi trenger begge deler. Hvis det ikke skal skje noe sex på mine premisser blir det faktisk ikke til å holde ut.

Jeg ønsker selvfølelig å nyte sex på samme måte som man kan nyte en film, en god bok eller en konsert. Noen skaper goder for at andre skal nyte. Det fungerer helt greitt i en kommersiell sammenheng, men et parforhold skal selvfølgelig være basert på likeverd, balanse og gjensidighet der de sammen får en felles glede av det de gjør.

Jeg forventer ikke at noen kvinne skal bruke fritiden til gratis å tilfredsstille mine seksuelle behov. Dersom en kvinne ikke vil jobbe på strippeklubb eller bordell så blir det helt feil at hun skal gjøre noe hun egentlig ikke liker bare fordi hun er glad i meg. Det blir helt feil hvis hennes følelser for meg skulle få henne til å gjøre gratis det hun ikke engang mot betaling ville gjordt overfor andre. Jeg hadde følt det som missbruk av hennes kjærlighet og seksuell utnyttelse av henne. Jeg tror ikke jeg ville likt å bli behandlet som en horekunde av min egen kone i mitt eget hjem.

Man trenger ikke leve i et parforhold for å vite mye om hva slags holdninger kvinner har. Det jeg vet er at kvinner oftest har holdninger til mannlig heteroseksualitet som jeg finner grovt krenkende. Det å finne en kvinne uten disse holdningene er svært vanskelig.

Skrevet

Skal vi være brutalt ærlige her, så må vi nok innse at menn stort sett bare har fått ulemper av den såkalte likestillingen, mens kvinner (og barn) har fått alle fordelene.

Og som sagt, dette var hele poenget med det også. Nettopp fordi at før så var det mannen som styrte absolutt alt. Kona eide ikke i huset engang, det gjorde mannen. Og mannen eide kona og barna også.

Dette skapte da selvfølgelig en uheldig maktbalanse i mange parforhold.

Men ettersom menn altså stort sett bare får ulemper av likestillingen, så kan man egentlig ikke forvente at menn skal være veldig fornøyde med denne utviklingen.

Og ulempen er da mannen ikke styrer alt lenger? At han ikke eier huset, kona og barna lenger?

Skrevet

Og ulempen er da mannen ikke styrer alt lenger? At han ikke eier huset, kona og barna lenger?

Det finnes garantert en del menn som ser på dette som en ulempe, ja.

Men om det egentlig er en ulempe er en helt annen sak.

Jeg personlig mener at et godt samarbeide er å foretrekke. Forutsatt at man får det til.

Men historisk og tradisjonelt har det altså vært mannen som har bestemt (formelt) i parforholdet.

Og dermed medførte likestillingen at mannen mistet mye av sin posisjon. Dvs i vår del av verden. I andre kulturer er det som vi vet fortsatt som det alltid har vært.

Skrevet (endret)

Man trenger ikke leve i et parforhold for å vite mye om hva slags holdninger kvinner har. Det jeg vet er at kvinner oftest har holdninger til mannlig heteroseksualitet som jeg finner grovt krenkende. Det å finne en kvinne uten disse holdningene er svært vanskelig.

Har du hatt et fast forhold til en kvinne?

Ja, det finnes noen kvinner som er som det du sier, men det finnes så mange andre som ikke er sånn. Når det er sagt så viser du holdninger til kvinner og kvinners seksualitet som jeg finner krenkende, du generaliserer. Du sier at du vil nyte og liker profesjonelle kvinner fordi det da blir på dine premisser - samtidig som du sier at du ville ikke likt at en dame du levde med skulle gjøre det samme. Men hva hvis hun hadde likt det? Det finnes ganske mange seksuelle preferanser blant kvinner også, les på seksualforumet her for der finner du ganske mange lystne damer. Og du finner også lystne damer som ikke får så mye som de måtte ønske av mannen, menn er forskjellige de også. Og så finner du menn som føler seg truet når kvinnen er åpenlyst lysten og har sex når de føler for det, enten det er ons eller med menn fra andre land.

Det er menn her inne som liker å leve i et åpent forhold og de har klart å finne en dame som liker det samme. Det er menn her som liker å se på at dama deres har sex med andre, de har også klart å finne noen som liker det. Det er menn som liker wetsex, SM osv., de har også funnet seg noen som liker det. Så at det er helt umulig å finne noen som passer deg, den kjøper jeg bare ikke.

Endret av Prøvis
Skrevet

Det finnes garantert en del menn som ser på dette som en ulempe, ja.

Men om det egentlig er en ulempe er en helt annen sak.

Jeg personlig mener at et godt samarbeide er å foretrekke. Forutsatt at man får det til.

Men historisk og tradisjonelt har det altså vært mannen som har bestemt (formelt) i parforholdet.

Og dermed medførte likestillingen at mannen mistet mye av sin posisjon. Dvs i vår del av verden. I andre kulturer er det som vi vet fortsatt som det alltid har vært.

Så posisjonen til mannen var avhengig av at han bestemte over hus, kone og barn?

Skrevet

Det er menn her inne som liker å leve i et åpent forhold og de har klart å finne en dame som liker det samme. Det er menn her som liker å se på at dama deres har sex med andre, de har også klart å finne noen som liker det. Det er menn som liker wetsex, SM osv., de har også funnet seg noen som liker det. Så at det er helt umulig å finne noen som passer deg, den kjøper jeg bare ikke.

Ja, det er nok av (psyke) folk i denne verden. Som altså er mitt personlige syn på det.

Skrevet

Så posisjonen til mannen var avhengig av at han bestemte over hus, kone og barn?

Det er nok mange menn som vil føle det slik, det tenker jeg, ja.

Men det var sikkert mer utpreget i likestillingens barndom.

Skrevet (endret)

Ja, det er nok av (psyke) folk i denne verden. Som altså er mitt personlige syn på det.

Nå var det ingen som ba om ditt personlige syn her da. Jeg syns det er flott at likesinnede finner hverandre, det har mye å si for livskvaliteten, og de skader ingen. Ingen som tvinger deg til å gjøre noe du ikke liker Steinar.

Endret av Prøvis
Skrevet

Men han vil jo ikke ha noe forhold. Han vil ha noen som bare behager ham og gjør alt etter bare hans premisser og det går jo ikke i et normalt forhold.

Jeg har vel det samme ønske om å etablere et forhold som det alle andre enslige har. Men den jakten har jeg egentlig gitt opp for lenge siden. Min relasjon til strippere er faktisk ikke et forsøk på å få etablert et forhold. Har også funnet ut at mine opplevelser med disse jentene er mye bedre enn det jeg eventuelt kunne fått i et forhold. Derfor tror jeg ikke at et forhold ville kunne løse problemet (pengebruken på strippeklubb) Et forhold bør vel være et resultat av at en ønsker et forhold ikke som løsning på andre problemer. Det ville være et direkte missbruk av en kjæreste å bruke henne som surrogat for strippeklubb.

Dersom noen mener at strippeklubb kan erstattes med en kjæreste så får de forklare hvorfor og hvordan jeg eventuelt skal få det til før pengene er brukt opp. Hadde problemet vært at jeg av mangel på kjæreste gikk på strippeklubb så ville en logisk løsning vært å skaffe meg en kjæreste. Men jeg tror ikke at mangel på kjæreste er årsaken til dette. Problemet er vel heller en for sterk følelsesmessig tilknytning til disse jentene. Jeg håper vel egentlig på en tredje vei der jeg kan få denne typen opplevelser uten å ruinere økonomien.

Skrevet

Nå var det ingen som ba om ditt personlige syn her da. Jeg syns det er flott at likesinnede finner hverandre, det har mye å si for livskvaliteten, og de skader ingen. Ingen som tvinger deg til å gjøre noe du ikke liker Steinar.

Det hadde vært bedre om de hadde såpass godt vett at de holdt det for seg selv.

Skrevet

Det hadde vært bedre om de hadde såpass godt vett at de holdt det for seg selv.

Dah... hvordan skulle de funnet likesinnede da? :gjeiper: Det er ingen som har tvunget sitt sexliv på meg, ingen som har hatt wetsex mitt foran trynet mitt. At noen sier at de liker det er vel ikke noe farlig, men du har kanskje en for livlig fantasi og får bilder i hodet? :gjeiper:

Skrevet

Dah... hvordan skulle de funnet likesinnede da? :gjeiper: Det er ingen som har tvunget sitt sexliv på meg, ingen som har hatt wetsex mitt foran trynet mitt. At noen sier at de liker det er vel ikke noe farlig, men du har kanskje en for livlig fantasi og får bilder i hodet? :gjeiper:

Det man ikke vet har man ikke vondt av ;)

Skrevet

Har du hatt et fast forhold til en kvinne?

Ja, det finnes noen kvinner som er som det du sier, men det finnes så mange andre som ikke er sånn. Når det er sagt så viser du holdninger til kvinner og kvinners seksualitet som jeg finner krenkende, du generaliserer. Du sier at du vil nyte og liker profesjonelle kvinner fordi det da blir på dine premisser - samtidig som du sier at du ville ikke likt at en dame du levde med skulle gjøre det samme. Men hva hvis hun hadde likt det? Det finnes ganske mange seksuelle preferanser blant kvinner også, les på seksualforumet her for der finner du ganske mange lystne damer. Og du finner også lystne damer som ikke får så mye som de måtte ønske av mannen, menn er forskjellige de også. Og så finner du menn som føler seg truet når kvinnen er åpenlyst lysten og har sex når de føler for det, enten det er ons eller med menn fra andre land.

Jeg har jobb. Der gjør jeg jobben min, setter tilside egne følelser, seksualitet og andre personlige følelser og gjør det jeg får betalt for uten å forvente at brukere skal ta spesielle hensyn til meg. Det fungerer greitt i en jobbsammenheng. Skulle jeg gjøre dette gratis på fritiden min på grun av en følesesmessig tilknytning/avhengighet til en annen person ville jeg følt meg grovt utnytta. For ikke å snakke om hvis jeg skulle gjøre noe helt annet enn det yrke jeg har valgt.

Det kan teoretisk tenkes at det finnes en kvinne et sted som ville være med på noe som best kan karakteriseres som et rollespil. Spørsmålet blir da "Hvis hun liker dette hvorfor gjør hun det da ikke på strippeklubb eller bordell og tjener tusenvis av kroner der i stedenfor å sitte i kassa på Rema? Dersom det finnes kvinner som liker dette tror jeg det beste stedet å lete er på strippeklubb. Jeg tror jeg ville følt meg ubekvem dersom hun gjorde dette bare fordi hun var glad i meg. Jeg vil også få legge til at selv strippere mener at det de gjør på jobben ikke passer hjemme med kjæresten, fordi et parforhold er for intimt.

Det ofte slik at det som passer på en sene eller i andre profesjonelle sammenhenger blir helt feil i et privathjem.

Det er svært lite sansynlig at jeg vill ende opp med en kvinne som liker dette. Hun må like meg, jeg må like henne og så må hun like dette. I tillegg er det vel en forutsetting at jeg er komfortabel med at dette skjer utenfor en kommersiell setting. Jeg ønsker ikke å bygge opp en masse følesesmessig gjeldt til henne og bli en slags gjeldsslave. Umulig er det kanskje ikke, men lite sansynlig. Har du noen råd om hvordan dette kan bli virkelighet?

Hva er det du mener jeg har sagt om kvinners seksualitet som er krenkende?

Skrevet

Jeg har jobb. Der gjør jeg jobben min, setter tilside egne følelser, seksualitet og andre personlige følelser og gjør det jeg får betalt for uten å forvente at brukere skal ta spesielle hensyn til meg. Det fungerer greitt i en jobbsammenheng. Skulle jeg gjøre dette gratis på fritiden min på grun av en følesesmessig tilknytning/avhengighet til en annen person ville jeg følt meg grovt utnytta. For ikke å snakke om hvis jeg skulle gjøre noe helt annet enn det yrke jeg har valgt.

Det kan teoretisk tenkes at det finnes en kvinne et sted som ville være med på noe som best kan karakteriseres som et rollespil. Spørsmålet blir da "Hvis hun liker dette hvorfor gjør hun det da ikke på strippeklubb eller bordell og tjener tusenvis av kroner der i stedenfor å sitte i kassa på Rema? Dersom det finnes kvinner som liker dette tror jeg det beste stedet å lete er på strippeklubb. Jeg tror jeg ville følt meg ubekvem dersom hun gjorde dette bare fordi hun var glad i meg. Jeg vil også få legge til at selv strippere mener at det de gjør på jobben ikke passer hjemme med kjæresten, fordi et parforhold er for intimt.

Det ofte slik at det som passer på en sene eller i andre profesjonelle sammenhenger blir helt feil i et privathjem.

Det er svært lite sansynlig at jeg vill ende opp med en kvinne som liker dette. Hun må like meg, jeg må like henne og så må hun like dette. I tillegg er det vel en forutsetting at jeg er komfortabel med at dette skjer utenfor en kommersiell setting. Jeg ønsker ikke å bygge opp en masse følesesmessig gjeldt til henne og bli en slags gjeldsslave. Umulig er det kanskje ikke, men lite sansynlig. Har du noen råd om hvordan dette kan bli virkelighet?

Kan du ikke skaffe deg en fuckbuddy rett og slett?

Skrevet

Kan du ikke skaffe deg en fuckbuddy rett og slett?

Det vil ikke gi meg det jeg har behov for. Dette handler om mye mer enn det å få tømt seg. Dessuten tar jeg faktisk ikke hva som helst. Jeg stiller faktisk noen krav og ønsker kvalitet.

Skrevet

At du mener vi kvinner ikke liker sånt som du vil ha, og at kvinner er generelt "gjerrige" med sexen og ikke gir deg det du trenger.. Kvinner generelt er ikke sånn, vi er forskjellige, også på det seksuelle området.

Hvorfor ikke gjøre som Bianca28 sier, finne deg en pulekompis som liker det du liker og som du slipper å betale for?

Skrevet

Det vil ikke gi meg det jeg har behov for. Dette handler om mye mer enn det å få tømt seg. Dessuten tar jeg faktisk ikke hva som helst. Jeg stiller faktisk noen krav og ønsker kvalitet.

Det skjønner jeg ikke, hva slags krav og ønsker? Tror du ikke det finnes damer utenfor strippemiljøet som kan gi deg dette gratis? Ingen som har sagt at du skal ta hva som helst, finnes sikkert damer der ute du kan ha glede av og som passer dine krav og ønsker og som du i tillegg slipper å betale fordi hun gjør det med glede. Tror ikke du har særere krav enn alle andre med spesielle preferanser.

Eller er det det at du betaler for at de skal gjøre som du vil du liker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...