Gå til innhold

Møte med en stripper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var en tur på strippeklubb. En av damene som strippet ble hengende rundt meg resten av kvelden. Jeg klarte ikke å si nei til kjøp av drikke og privat dans. Hun var så hyggelig. Vi koste oss, lo og tullet hele kvelden og hadde det helt fint. Det fineste jeg har opplevd. Det ble dyrt,nesten 40.000. Jeg kom tilbake for å treffe henne igjen. Den kvelden gikk det 100.000. Jeg har ikke råd til dette stort lenger. Men det var så fint, mye bedre enn en ekte kjæreste. Jeg er redd. Jeg klarer ikke å si nei til sånne jenter. Hva er galt? Jeg savner ei jente som henne og dem er det ikke mange av. Men dette kan jo ikke fortsette.

Disse jentene vet hvilke "knapper" de skal trykke på for at du skal føle deg vel.. Det opplevdes helt sikkert som genuint og troverdig, men husk på at dette er akkurat hva jobben går ut på..

Desto bedre connection, desto mer penger inn i kassa..

Tror du kan finne vel så bra damer, som du kan både le og tulle med uten å sitte igjen med en regning på 140 000.. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var en tur på strippeklubb. En av damene som strippet ble hengende rundt meg resten av kvelden.

Hun så en god mulighet til å tjene penger

Jeg klarte ikke å si nei til kjøp av drikke og privat dans....Det ble dyrt,nesten 40.000.
Nemlig

Jeg kom tilbake for å treffe henne igjen. Den kvelden gikk det 100.000.
Ka-ching

Jeg har ikke råd til dette stort lenger. Men det var så fint, mye bedre enn en ekte kjæreste.
Kjære deg, det var fint for jo finere du syns det er, jo mer penger på henne.

Jeg er redd. Jeg klarer ikke å si nei til sånne jenter. Hva er galt? Jeg savner ei jente som henne og dem er det ikke mange av. Men dette kan jo ikke fortsette.

Nei, det kan det ikke. Du må bare innse at uansett hva hun sier; så lenge du må ut med penger for å høre det så er det verken ekte eller genuint.
Skrevet

Jeg har tilgjengelig kreditter for over 200.000 og tilsvarende i investeringer, forøvrig vil jeg takke for din rørende omtanke.

Hvorfor ikke heller bare brenne dem på bålet?

Da får du i hvert fall litt ekte varme ut av dem.

Skrevet

Made my day!!!! :D

Skrevet (endret)

Hun så en god mulighet til å tjene penger

Nemlig

Ka-ching

Kjære deg, det var fint for jo finere du syns det er, jo mer penger på henne.

Nei, det kan det ikke. Du må bare innse at uansett hva hun sier; så lenge du må ut med penger for å høre det så er det verken ekte eller genuint.

Endret av Riverton
Skrevet

Be dama med ut på middag vel!

Vi har vel ikke den type relasjon. Hun blir sikkert med om jeg sponser henne med noen kroner.

Har snakket med henne på telefon og blitt enige om et nytt møte i klubben. Kun med henne så blir det litt billigere.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg møtte henne igjen. I et forsøk på å spare penger foreslo hun at vi ikke skulle blande inn noen annen jente. Hun foreslo også større flaske som varer lengre. Likevel gikk det vel en 100.000 den kvelden. Vi avtalte også å møtes privat slik at det skulle bli billigere

Vi har pratet om det og hun er enig i at jeg ikke kan fortsette å bruke så vannvittig mye penger. Likevel ber hun om litt ekstra penger og dyre gaver. Jeg vt ikke helt hvordan dette skal gå.

Skrevet

KJÆRE VENE!

Slutt å treffe henne! Bruk pengene dine på noe fornuftig. Finn en skikkelig jente!

Skrevet

Ille nok med luremus, men at man i tillegg skal betale for luremus.. ;) det hørtes dumt ut.

Skrevet

KJÆRE VENE!

Slutt å treffe henne! Bruk pengene dine på noe fornuftig. Finn en skikkelig jente!

Vi har utvekslet kontaktinformasjon og hun har besøkt meg. Vi har også avtalt å møtes igjen.

Jeg er ikke i en slik situasjon at jeg kan bare finne en jente. Jeg er lei av å være alene.

Jeg liker denne type jenter og hun er veldig spesiell. Bortset fra dette med pengene ville hun vært en helt perfekt kjæreste.

Jeg håper at det er mulig å få bremset denne pengebruken og at jeg kanskje kan klare å få noe høyere inntekt. Alternativet er at jeg fortsetter å leve uten dame. Kanskje jeg skulle gå tilbake til klubben å se om det var en annen jente der som er like hyggelig og som godtar mindre pengebruk. Jeg orker ikke tanken på å leve uten dette her, og jeg tror ikke en vanlig jente ville gitt meg den samme opplevelsen.

Skrevet

hahaha :D så bra!

og ærlig talt, jeg håper dette er en spøk. at du virkelig ikke er så patetisk!

Skrevet

hahaha :D så bra!

og ærlig talt, jeg håper dette er en spøk. at du virkelig ikke er så patetisk!

Jeg?

Det er ikke jeg som fantaserer om ei stripperske faktisk. Slike gir meg ingenting.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg?

Det er ikke jeg som fantaserer om ei stripperske faktisk. Slike gir meg ingenting.

Du har personlig erfaring? :fnise:

Skrevet

Du har personlig erfaring? :fnise:

No comment ;)

Skrevet

Ille nok med luremus, men at man i tillegg skal betale for luremus.. ;) det hørtes dumt ut.

Dette er ingen luremus. Når vi koser oss i klubben har de en veldig liberal holdning. Under de privateshowene går de enda lengre enn det jeg forbinner med stripping. Faktisk gikk de enda lengre en klubbens regler. Da vi møttes privat var den ingen regler over hodet.

Skrevet

Vi har utvekslet kontaktinformasjon og hun har besøkt meg. Vi har også avtalt å møtes igjen.

Jeg er ikke i en slik situasjon at jeg kan bare finne en jente. Jeg er lei av å være alene.

Jeg liker denne type jenter og hun er veldig spesiell. Bortset fra dette med pengene ville hun vært en helt perfekt kjæreste.

Jeg håper at det er mulig å få bremset denne pengebruken og at jeg kanskje kan klare å få noe høyere inntekt. Alternativet er at jeg fortsetter å leve uten dame. Kanskje jeg skulle gå tilbake til klubben å se om det var en annen jente der som er like hyggelig og som godtar mindre pengebruk. Jeg orker ikke tanken på å leve uten dette her, og jeg tror ikke en vanlig jente ville gitt meg den samme opplevelsen.

Du får spørre henne om hun vil være kjæreste med deg da, uten pengene? For din del skulle jeg ønske at hun viste seg å være like hyggelig når hun ikke får betaling for å være sammen med deg.

Skrevet

All hail the mighty pussy! Men sånn passe seriøst - du ser jo selv at du ruinerer deg på en stripper .. djeesus! ;)

Gjest Anjelika
Skrevet

Dette er ingen luremus. Når vi koser oss i klubben har de en veldig liberal holdning. Under de privateshowene går de enda lengre enn det jeg forbinner med stripping. Faktisk gikk de enda lengre en klubbens regler. Da vi møttes privat var den ingen regler over hodet.

Ah, da så.

Det er altså ikke en luremus, men en prostituert. Det gjør jo alt mye bedre.

Jeg trodde ikke folk falt for "men stripperen liker meg jo"-regla lengre, om de ikke har fått med seg den kjente svindelen fra før så pleier det å være en vekker første gangen 100 000 er trukket fra kredittkortet.

Virker som du synes det er helt OK opplegg da, men da kan du jo bare gå rett til en eskorte/prostituert og slippe unna med noen tusenlapper. Med mindre du synes illusjonen om at du ikke kjøper en hore er verdt en halv årslønn.

Skrevet

Ah, da så.

Det er altså ikke en luremus, men en prostituert. Det gjør jo alt mye bedre.

Jeg trodde ikke folk falt for "men stripperen liker meg jo"-regla lengre, om de ikke har fått med seg den kjente svindelen fra før så pleier det å være en vekker første gangen 100 000 er trukket fra kredittkortet.

Virker som du synes det er helt OK opplegg da, men da kan du jo bare gå rett til en eskorte/prostituert og slippe unna med noen tusenlapper. Med mindre du synes illusjonen om at du ikke kjøper en hore er verdt en halv årslønn.

Det vi har sammen er noe helt annet enn det en får av prostituerte. Hun oppfører seg slettes ikke som ei hore.

Jeg gikk ikke på strippeklubb for å kjøpe sex. Som eneste kunde fikk jeg mye oppmerksomhet og det foregikk ikke så veldig mye i klubben akkurat da. Det var derfor helt naturlig at var sammen med henne. Hun var så bli hyggelig og kosete at jeg syns det ville være direkte brutalt å se henne rett inn i øynene og si det forferdelig stygge ordet " nei" når hun ba om noe. Når hun foreslo private show trodde jeg det ikke var noe mer enn vanlig stripping. Jeg beholdt klærne på. De har regler der, men det ble mye kos likevel. Når hun foreslo å møtes privat så var jeg faktisk ikke helt sikker på om det var seriøst eller bare noe de gjorde for å holde kontakten med en kunde, få han til å komme tilbake å bruke mer penger.

Det ble heller ikke nevnt noe om sex til å begynne med.

Jeg hadde lyst til mer tid med henne og grensene de fikk hun selv sette. Hun jobber som stripper på heltid og tjener mer enn nok penger på det. Hun trenger slettes ikke selge sex dersom hun ikke har lyst. Jeg tror heller ikke hun selger sex til så mange. Det har hun da ikke tid til med jobb, soving og fritid. Hun kommer derfor i en helt annen kategori enn det man vanligvis omtaler som prostituert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...