Gjest Prøvis Skrevet 16. september 2010 #181 Skrevet 16. september 2010 Når kvinner skal velge partner legger de mer vekt på partnerens karriere, maktposisjon utdanning og inntekt, mens menn legger mer vekt på ungdommelighet og et godt utseende. Det er så godt dokumentert at det blir tøvete å diskutere slikt. Kvinnen ønsker en partner som kan ta seg av henne og hennes barn. En mann ønsker primært en kvinne som kan gi ham sunne og friske barn. Det å benekte slike veldokumentere og lett observerbare generelle forskjeller blir bare dumt. If you say so... da er jeg unntaket som bekrefter regelen med stor formue og ok inntekt selv og jeg valgte en mann som tjente like mye som meg men uten formue. Og etter at jeg ble alene så har jeg forsørget meg og mitt barn selv, burde egentlig jaktet på en ny forsørger jeg da. Kvinner er ikke like! Det finnes unntak også her.
Gjest Bianca28 Skrevet 16. september 2010 #182 Skrevet 16. september 2010 If you say so... da er jeg unntaket som bekrefter regelen med stor formue og ok inntekt selv og jeg valgte en mann som tjente like mye som meg men uten formue. Og etter at jeg ble alene så har jeg forsørget meg og mitt barn selv, burde egentlig jaktet på en ny forsørger jeg da. Kvinner er ikke like! Det finnes unntak også her. ehh hva handlet denne tråden om igjen?.... Først er det snakk om strippere og nå snakker vi om valg av ektefelle og forsørger? hææ.
Gjest Eurodice Skrevet 16. september 2010 #183 Skrevet 16. september 2010 (endret) ehh hva handlet denne tråden om igjen?.... Først er det snakk om strippere og nå snakker vi om valg av ektefelle og forsørger? hææ. Les innlegg nr. 175. Det er Steinar som foreslår at stripperkunden kan gifte seg, men at ekteskap vel er like dyrt som besøk på strippeklubber. Han tygger drøv her også :-(. Han blir imøtegått, derav utartingen. Endret 16. september 2010 av Belladonna
Gjest Bianca28 Skrevet 16. september 2010 #184 Skrevet 16. september 2010 Les innlegg nr. 175. Det er Steinar som foreslår at stripperkunden kan gifte seg, men at ekteskap vel er like dyrt som besøk på strippeklubber. Han tygger drøv her også :-(. Han blir imøtegått, derav utartingen. ahhh i see. dette har utartet seg tim å bli en steinar tråd igjen
AnonymBruker Skrevet 16. september 2010 #185 Skrevet 16. september 2010 ahhh i see. dette har utartet seg tim å bli en steinar tråd igjen Steinar40 har en evne til å overta tråder her. Denne tråden handler om pengebruk på damer og vurdering av alternativer til disse strippedamene, Eskorte, kjæreste, ektefelle og puleven blir da naturligvis tatt med.
Gjest Prøvis Skrevet 16. september 2010 #186 Skrevet 16. september 2010 ehh hva handlet denne tråden om igjen?.... Først er det snakk om strippere og nå snakker vi om valg av ektefelle og forsørger? hææ. Huff, det var en eller annen anonym som påsto at alle kvinner er golddiggere og så klarte jeg ikke å dy meg, sorry! Lettprovosert og derved havnet jeg utenfor tråden, men ikke uten en tråd..
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #187 Skrevet 18. september 2010 Huff, det var en eller annen anonym som påsto at alle kvinner er golddiggere og så klarte jeg ikke å dy meg, sorry! Lettprovosert og derved havnet jeg utenfor tråden, men ikke uten en tråd.. Sludder. Jeg finner ingen annonym bruker som har påstått at alle kvinner er golddiggere.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #188 Skrevet 18. september 2010 TS her. Nå er løpet kjørt. Det er egentlig ganske betryggende. Nå vet jeg at dette er over eller ivertfall ikke så mye igjen. Alle tilgjengelige kreditter er praktisktalt brukt opp. Jeg har så jeg klarer meg frem til neste lønning. Muligheten til å få mer kreditt er begrenset, Selv om jeg ved søknad om kort oppgir gjelden slik den var før jeg begynte med dette vil jeg sansynligvis få avslag. Det er riktig nok noen få muligheter til å få mer kreditt, om det går i praksis vet jeg ikke. Uansett er det tydelig att dette nå er slutt eller nærmer seg slutten. Oppsummeringen hittil er at jeg har vært der 6 ganger og brukt tilsammen 470.000. Jeg har belånte investeringer i verdipapirer, men likevel en egenkapital der som forhåpentligvis kunne redusere kredittkortgjelden til et nivå jeg kan betjene med min lønn. Jeg håper å få inntekter på annet vis slik at jeg slipper å gi opp de investeringene. Investeringene var ment, kansje sammen med månedligs sparing, å gi grunnlaget for fremtidig rikdom og dermed også trygghet, frihet og muligheter til å komme bort fra dette helvetes landet og mulighet til å få etablert et parforhold. Jeg er ikke lysten på å gi opp disse investeringene. Jeg er også redd for at jeg ved å betale ned på kredittkortene vil bli fristet til å bruke kredittkort igjen. Selv private møter med disse jentene eller vanlig eskortepiker vil være mye dyrere enn jeg har råd til. Vi får se hva jeg gjør. Sansynligvis stopper det ikke før alle tenkelige kredittmuligheter er utnyttet. Det er uansett ikke lenge igjen. Jeg håper virkelig jeg slipper å realisere egenkapiteln på den aksjehandelskontoen.
Steinar40 Skrevet 18. september 2010 #189 Skrevet 18. september 2010 TS her. Nå er løpet kjørt. Det er egentlig ganske betryggende. Nå vet jeg at dette er over eller ivertfall ikke så mye igjen. Alle tilgjengelige kreditter er praktisktalt brukt opp. Jeg har så jeg klarer meg frem til neste lønning. Muligheten til å få mer kreditt er begrenset, Selv om jeg ved søknad om kort oppgir gjelden slik den var før jeg begynte med dette vil jeg sansynligvis få avslag. Det er riktig nok noen få muligheter til å få mer kreditt, om det går i praksis vet jeg ikke. Uansett er det tydelig att dette nå er slutt eller nærmer seg slutten. Oppsummeringen hittil er at jeg har vært der 6 ganger og brukt tilsammen 470.000. Jeg har belånte investeringer i verdipapirer, men likevel en egenkapital der som forhåpentligvis kunne redusere kredittkortgjelden til et nivå jeg kan betjene med min lønn. Jeg håper å få inntekter på annet vis slik at jeg slipper å gi opp de investeringene. Investeringene var ment, kansje sammen med månedligs sparing, å gi grunnlaget for fremtidig rikdom og dermed også trygghet, frihet og muligheter til å komme bort fra dette helvetes landet og mulighet til å få etablert et parforhold. Jeg er ikke lysten på å gi opp disse investeringene. Jeg er også redd for at jeg ved å betale ned på kredittkortene vil bli fristet til å bruke kredittkort igjen. Selv private møter med disse jentene eller vanlig eskortepiker vil være mye dyrere enn jeg har råd til. Vi får se hva jeg gjør. Sansynligvis stopper det ikke før alle tenkelige kredittmuligheter er utnyttet. Det er uansett ikke lenge igjen. Jeg håper virkelig jeg slipper å realisere egenkapiteln på den aksjehandelskontoen. Mennesket er 80% følelser og 20% rasjonalitet. Dessverre. Det burde vært omvendt.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #190 Skrevet 18. september 2010 Mennesket er 80% følelser og 20% rasjonalitet. Dessverre. Det burde vært omvendt. Ja, det er nok slik at handlinger ikke styres av inteligens. Mange vil nok mene at jeg er dum, og mange vil nok trekke den konklusjon at jeg ikke forstår hva som foregår. La meg derfor bare si følgende: Jeg er inteligent. Jeg vet hva som foregår. Ingen klarer å lure meg, i den forstand at de klarer å få meg til å tro på noe som ikke er sant. Så alle dere som tidligere i tråden har sagt "forstår du ikke at", "Du kan da ikke tro på dette" har missforstått dette fullstendig. Man trenger ikke være idiot for å oppføre seg som en, også inteligente mennesker klarer det. Jeg hadde det så fint med disse jentene, fikk noe jeg egentlig har lengtet etter i utallige år, noe jeg rett og slett mente jeg ikke kunne leve uten. Jeg mente at koster det penger så koster det penger. Hvis prisen for dette er å oppføre seg som en godtroende idiot så er den det. Opplevelsen var så positiv at alt annet ikke hadde noen betydning, og jeg opplevde ofte under disse besøkene at jeg passerte "Jeg gir faen punktet" Det er hele forklaringen, ikke mangel på inteligens eller evner til å se hva som skjer. Det var en så sterk og god oplevelse av kos, kroppskontakt og hyggelig samvær med kvinner at alt annet ikke betydde noe. Det var lengsler som i så mange år var undertrykt som nå ble vekket til live og tilfredsstilt. Denne nærmest paradisiske tilstanden var så overveldende at ingen ting annet betydde noe.
Steinar40 Skrevet 19. september 2010 #191 Skrevet 19. september 2010 (endret) Ja, det er nok slik at handlinger ikke styres av inteligens. Mange vil nok mene at jeg er dum, og mange vil nok trekke den konklusjon at jeg ikke forstår hva som foregår. La meg derfor bare si følgende: Jeg er inteligent. Jeg vet hva som foregår. Ingen klarer å lure meg, i den forstand at de klarer å få meg til å tro på noe som ikke er sant. Så alle dere som tidligere i tråden har sagt "forstår du ikke at", "Du kan da ikke tro på dette" har missforstått dette fullstendig. Man trenger ikke være idiot for å oppføre seg som en, også inteligente mennesker klarer det. Jeg hadde det så fint med disse jentene, fikk noe jeg egentlig har lengtet etter i utallige år, noe jeg rett og slett mente jeg ikke kunne leve uten. Jeg mente at koster det penger så koster det penger. Hvis prisen for dette er å oppføre seg som en godtroende idiot så er den det. Opplevelsen var så positiv at alt annet ikke hadde noen betydning, og jeg opplevde ofte under disse besøkene at jeg passerte "Jeg gir faen punktet" Det er hele forklaringen, ikke mangel på inteligens eller evner til å se hva som skjer. Det var en så sterk og god oplevelse av kos, kroppskontakt og hyggelig samvær med kvinner at alt annet ikke betydde noe. Det var lengsler som i så mange år var undertrykt som nå ble vekket til live og tilfredsstilt. Denne nærmest paradisiske tilstanden var så overveldende at ingen ting annet betydde noe. Ja, jeg kan faktisk forstå hva du mener. Det er da følelsene som styrer. Men det er farlig. Jeg har også latt følelsene styre meg, og vært på nære nippet til å passere "Jeg gir faen punktet" i sammenhengen også. Heldigvis gjorde jeg allikevel ikke det. Dvs jeg gjorde det tildels - noe som kostet meg dyrt - men jeg gikk ikke over kanten av stupet. Det er på tide å ta kontrollen over situasjonen igjen. Endret 19. september 2010 av Steinar40
Inx Skrevet 19. september 2010 #192 Skrevet 19. september 2010 TS her. Nå er løpet kjørt. Det er egentlig ganske betryggende. Nå vet jeg at dette er over eller ivertfall ikke så mye igjen. Alle tilgjengelige kreditter er praktisktalt brukt opp. Jeg har så jeg klarer meg frem til neste lønning. Muligheten til å få mer kreditt er begrenset, Selv om jeg ved søknad om kort oppgir gjelden slik den var før jeg begynte med dette vil jeg sansynligvis få avslag. Det er riktig nok noen få muligheter til å få mer kreditt, om det går i praksis vet jeg ikke. Uansett er det tydelig att dette nå er slutt eller nærmer seg slutten. Oppsummeringen hittil er at jeg har vært der 6 ganger og brukt tilsammen 470.000. Jeg har belånte investeringer i verdipapirer, men likevel en egenkapital der som forhåpentligvis kunne redusere kredittkortgjelden til et nivå jeg kan betjene med min lønn. Jeg håper å få inntekter på annet vis slik at jeg slipper å gi opp de investeringene. Investeringene var ment, kansje sammen med månedligs sparing, å gi grunnlaget for fremtidig rikdom og dermed også trygghet, frihet og muligheter til å komme bort fra dette helvetes landet og mulighet til å få etablert et parforhold. Jeg er ikke lysten på å gi opp disse investeringene. Jeg er også redd for at jeg ved å betale ned på kredittkortene vil bli fristet til å bruke kredittkort igjen. Selv private møter med disse jentene eller vanlig eskortepiker vil være mye dyrere enn jeg har råd til. Vi får se hva jeg gjør. Sansynligvis stopper det ikke før alle tenkelige kredittmuligheter er utnyttet. Det er uansett ikke lenge igjen. Jeg håper virkelig jeg slipper å realisere egenkapiteln på den aksjehandelskontoen. Har nok et illustrerende bilde her, TS "booby trap" Jeg antar at din situasjon er en variant av denne
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #193 Skrevet 20. september 2010 Har nok et illustrerende bilde her, TS "booby trap" Jeg antar at din situasjon er en variant av denne Morsomt. I noen tilfeller hadde jeg to jenter i bare trusa over meg. Og da var det ikke lett å si net. Ved et tilfelle da hun ba om en siste flaske så hun på meg, smilte og maserte meg( Nå snakker jeg ikke om skuldrene).
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #194 Skrevet 24. september 2010 Betalt 470.000 for å få kos og pikken din massert noen ganger??? Det er vel 10 årslønner til prostituerte i utlandet det... Kanskje du heller bør tenke på å flytte utenlands???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå