Gå til innhold

Skikk og bruk i garderoben på treningssenteret


Riskrem

Anbefalte innlegg

De unge som skal mase i evigheter inne i garderoben, helst på kryss av garderoben mens det er flere folk der, irriterer meg litt. Det går jo gjerne i "og så bare, og så bare og så liksom" mas mas mas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jente1990:)

Første som møtte meg i garderoben på det nye treningssenteret mitt var en middelaldrende dame som skrevet godt ut og fønet seg lenge og vel i skrittet. Med føneren som hører til i garderoben.

:sjokk::sjokk:

Er det virkelig mulig?! :hakeslepp:

Men enig i at folk som står evig lenge foran speilet for å rette håret, sminke seg osv er sikkelig irriterende. Det er faktisk andre som å vil speile seg litt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skifter tamponger på do, sprader ikke noe særlig rundt naken(Men om noen skulle virkelig sprade, ja da hadde jeg tenkt; Så fint at de er stolt og fornøyd med kroppen sin, tenk om jeg kunne følt det samme! :) ), bruker mine egne håndklær, rydder søplet mitt, roter ikke overalt og setter de skitne skoene mine i skohylla i gangen.

Men jeg barberer meg, og kan faktisk slå til med bikinilijebarbering :lur:

Jeg gjør det selvsagt ikke når det er mange folk og kø, men ellers. Liker å ha barberte legger og armhuler. Og trener jeg hver dag så får huden det veldig tøft om jeg skal dusje både hjemme og etter trening, og jeg passer på at alt blir skyldt ned :gjeiper:

Ellers så synes jeg det er verre med all fotsoppen som florere i garderobene rundt om kring, enn om jeg skulle være så uheldig å tråkke på et kjønnshår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange som føner tissen sin hjemme??? Er liksom noe jeg aldri har hatt behov for

Det er sikkert kun dem som har en god hårmanke der nede som trenger å føne "tissen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir irritert når folk opptar alle benkene i garderoben. Det vil si at de har slengt alt yttertøyet utover, satt bagen eller bagene utover benken, og alt annet dilldall slik at det ikke er plass til å sitte ned og ta på skoene.

Det er garderobeskap, og det er mulig å samle skrotet sitt litt sammen slik at flere får plass.

Ganske utrolig at to personer klarer å oppta to hele benker med stuffet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linda sofie

Blir irritert når folk opptar alle benkene i garderoben. Det vil si at de har slengt alt yttertøyet utover, satt bagen eller bagene utover benken, og alt annet dilldall slik at det ikke er plass til å sitte ned og ta på skoene.

Det er garderobeskap, og det er mulig å samle skrotet sitt litt sammen slik at flere får plass.

Ganske utrolig at to personer klarer å oppta to hele benker med stuffet sitt.

Enig! Det er til å bli gal av. Som jeg skrev tidligere så måtte jeg en gang dytte tingene til ei som hadde strødd alt sammen utover for å få sitteplass i hvert fall. Kan ikke folk legge klærene og annetdill dall hvert fall oppi bagen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg barberer meg, og kan faktisk slå til med bikinilijebarbering :lur:

Jeg gjør det selvsagt ikke når det er mange folk og kø, men ellers. Liker å ha barberte legger og armhuler.

Nei, vær så snill, slutt med det. Det er ubehagelig å se på. Gjør det hjemme, du trenger vel ikke dusje på nytt av den grunn. Bare skyll med hånddusj.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneguiden damene slenger ut puppen på resturranger og ellers andre steder, men nakene damer i en garderobe GUD BEDRE... :skratte:

Shit, det må være slitsomt å ha såpass lite hjernekapasitet at man ikke skjønner at det kanskje ikke nødvendigvis er det samme menneskene som ammer i øst og vest som reagerer på å få ei rompe i trynet i en garderobe.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, det må være slitsomt å ha såpass lite hjernekapasitet at man ikke skjønner at det kanskje ikke nødvendigvis er det samme menneskene som ammer i øst og vest som reagerer på å få ei rompe i trynet i en garderobe.

Shit må være slitsomt å være så dum at dy ikke kan se lengre en nesa si. Ps: slutt å glo på andre mennesker. Dumme mennesker som glor er bare kvalmt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så galt å føne seg i skrittet da? Er jo ikke som om føneren er nær heller da. Litt styr å ta med egen hårføner overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så galt å føne seg i skrittet da? Er jo ikke som om føneren er nær heller da. Litt styr å ta med egen hårføner overalt.

En trenger forsåvidt ikke å føne skrittet sitt heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det så galt å føne seg i skrittet da? Er jo ikke som om føneren er nær heller da. Litt styr å ta med egen hårføner overalt.

Å stå og skreve i garderoben med en føhner mellom beina vitner om mangel på sosial intelligens.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En trenger forsåvidt ikke å føne skrittet sitt heller da.

Jo, hvis man har mye hårvekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, hvis man har mye hårvekst.

Jeg har mye hår og har aldri fønet meg i skrittet. Holder i massevis med et diiiigert badelaken. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har mye hår og har aldri fønet meg i skrittet. Holder i massevis med et diiiigert badelaken. :jepp:

Hvis noen liker den varme lufta så synes jeg folk skal respektere det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Hvis noen liker den varme lufta så synes jeg folk skal respektere det.

Men den som liker den varme lufta skal ikke respektere at andre kanskje ikke har lyst til å se rett inn i skrævet på dem i garderoben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen liker den varme lufta så synes jeg folk skal respektere det.

Nei, jeg synes ikke at andre må respektere folk som eksponerer underlivet sitt i en offentlig garderobe fordi de "liker" det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke nødvendig å være så pripne vel. Det er tross alt en garderobe! Må da være lov å være naken.

Men,(trykket send litt raskt) det er unødvendig å sprike og skifte tampong i andres påsyn. Selv er jeg vel en av de som bruker rettetangen flittig, men jeg flytter meg hvis folk trenger speilet. Bruker også føner, selv om jeg nå vurderer å slutte i og med at folk bruker den til å føne kjønnshår.

Endret av Adeleine
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...