Gå til innhold

Skikk og bruk i garderoben på treningssenteret


Riskrem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Inimbarbering gjør man IKKE i en fellesdusj. Det er utrolig kvalmt! I fjor så jeg en jente som sto å barberte hele underlivet rett ved siden av meg. Hadde nesten lyst til å be henne om å gå inn på doen eller vente til hun kom hjem. Å tissing i dusjen er hvert fall noe man ikke gjør. Greit at du gjør det hjemme men ikke i en fellesdusj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sprut parfyme og hårspray på alle som står rundt deg. Ikke sikkert at alle vil lukte chanel no 5 selv om du synes det er verdens herligste lukt :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Ikke sprut parfyme og hårspray på alle som står rundt deg. Ikke sikkert at alle vil lukte chanel no 5 selv om du synes det er verdens herligste lukt :nei:

signerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett ikke mye å sette fingeren på ved treningssenteret jeg går, heldigvis.

Men en gang så jeg noe som virkelig TOK KAKA:

Ei dame drev intimbarbering i GARDEROBEN (ikke i dusjen...). Stod med ett bein på gulvet og det andre på krakken rett ved skapet, og fikset på bikinilinja. Irriterte meg i lange tider at jeg ikke fikk sagt noe til henne, men jeg ble helt perpleks! :dåne:

Synes forøvrig barbering (uansett armhuler, intim eller legger) ikke hører hjemme i en fellesgarderboe/dusj what so ever... Seriøst!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jente1990:)

Stort sett ikke mye å sette fingeren på ved treningssenteret jeg går, heldigvis.

Men en gang så jeg noe som virkelig TOK KAKA:

Ei dame drev intimbarbering i GARDEROBEN (ikke i dusjen...). Stod med ett bein på gulvet og det andre på krakken rett ved skapet, og fikset på bikinilinja. Irriterte meg i lange tider at jeg ikke fikk sagt noe til henne, men jeg ble helt perpleks! :dåne:

Synes forøvrig barbering (uansett armhuler, intim eller legger) ikke hører hjemme i en fellesgarderboe/dusj what so ever... Seriøst!!

Det er jo en ting å stå i dusjen å barbere seg nedentil men i garderoben?! :hakeslepp: Det får da være grenser her! Det går ann å ta litt hensyn til andre rundt deg og ikke stå midt i en garderoben å barbere musa de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis til gode å se tampongskifting eller barbering i garderobene. ;)

Synes det er veldig irriterende med folk som tramper inn med møkkete sko, når det står henger et stort skilt på døra hvor man bes ta av seg skoene. Det forundrer meg også når folk setter disse uteskoene oppå sittebenkene. Dessuten er det fryktelig irriterende når folk legger igjen søppelet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en gang en dame som tok på seg sykkelshorts uten å ha undertøy under..syntes det var nasty da det vil være en mindre barriere for svetten å gå gjennom..

På sykkelshortser med padding er det ikke meningen at man skal ha på truse, så det er ikke unormalt. Dessuten er det vel meningen at man skal vaske over sykkelsetet når man er ferdig, så jeg ser ikke helt at det spiller noen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at noen bytter tampong i det heletatt ett sted hvor toalettpapir ikke er enkelt tilgjengelig. Eneste delen jeg fysisk berører direkte på en brukt tampong er tråden!

Der jeg trener er det sånn at enkelte låser skapet når de går, og lar hengelåsen sin henge på skapet. Låst! Grusomt irriterende å måtte LETE etter ledig skap når det nesten ikke er folk på trenignssenteret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg er enig i mye her, selv om jeg sldri har opplevd hverken barbering (ikke tilatt der jeg trener) eller tampongskift.

Jeg er imidlertidig uenig hva angår såkalt "sprading". Jeg er naken i gareroben en stund etter jeg kommer ut av dusjen, for å smøre meg med krem og å vente på at den trekker inn. At noen syns jeg sprader orker jeg ikke å ta hensyn til. Jeg hverken skrever eller dytter puppene mine/rompa mi inni andre folk slik noen her visstok er fryktelig plaget av (hvem gjør egentli det?), så jeg mener det er rimelig å tillate meg selv å være naken i en garderobe.

Når det gjelder barbering på Roskildefestival må jeg si det er nesten verre enn på trening. Som personen selv sa så er det laaang kø, og da er det utrolig ego å somle med slike ting i dusjen når en 70-100 andre står og venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg trener er det sånn at enkelte låser skapet når de går, og lar hengelåsen sin henge på skapet. Låst! Grusomt irriterende å måtte LETE etter ledig skap når det nesten ikke er folk på trenignssenteret.

Der jeg trener klipper de alle låste skap etter stengetid hver kveld, og det henger oppslag om dette. Foreslå det for ditt treningsstudio også kanskje?

Der jeg trener er det mange muslimer, og etter å ha lest denne tråden ser jeg fordelene med å trene sammen med folk som anser det som haram å vise noe av kroppen mellom brystet og knærne. Blir lite tampongbytting og intimbarbering av sånt. :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at barbering og tampongskifting ikke på noen måte hører hjemme i en offentlig garderobe. Men at noen reagerer på at man er naken virker for meg temmelig rart. :klø:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er imidlertidig uenig hva angår såkalt "sprading". Jeg er naken i gareroben en stund etter jeg kommer ut av dusjen, for å smøre meg med krem og å vente på at den trekker inn. At noen syns jeg sprader orker jeg ikke å ta hensyn til. Jeg hverken skrever eller dytter puppene mine/rompa mi inni andre folk slik noen her visstok er fryktelig plaget av (hvem gjør egentli det?), så jeg mener det er rimelig å tillate meg selv å være naken i en garderobe.

Enig i at det skal være lov å være naken (det er jo en garderobe), men det er vel ikke nødvendig å vente med påkledningen til alt annet er klart, slik som noen gjør? Føne håret naken, style håret naken, sminke seg naken (omstendelig!), rydde sammen alle tingene sine naken og så til slutt kle på seg. Da får jeg følelsen av at det handler mest om såkalt sprading og ikke det at det er naturlig å være naken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det skal være lov å være naken (det er jo en garderobe), men det er vel ikke nødvendig å vente med påkledningen til alt annet er klart, slik som noen gjør? Føne håret naken, style håret naken, sminke seg naken (omstendelig!), rydde sammen alle tingene sine naken og så til slutt kle på seg. Da får jeg følelsen av at det handler mest om såkalt sprading og ikke det at det er naturlig å være naken.

Nå er det jo temmelig varmt og fuktig i en del garderober, så full påkledning før man styrer med alt det der kan bli en heit opplevelse. Men man kan jo ta på truse og BH før man begynner "stæsje-og-pakke-sammen" prosessen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer antagelig til å angre på at jeg spør... :gjeiper:

Men dere som faktisk sier dere har sett noen bytte tampong i garderoben: Hvor gjore de av den etterpå? Og hvor gjorde de av toalettpapiret? Kastet de alt i en åpen søplebøtte? Eller tørket de av seg med håndkle? Eller finnes det faktisk folk som er som de lover i reklamen, rene og tørre under mensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kommer antagelig til å angre på at jeg spør... :gjeiper:

Men dere som faktisk sier dere har sett noen bytte tampong i garderoben: Hvor gjore de av den etterpå? Og hvor gjorde de av toalettpapiret? Kastet de alt i en åpen søplebøtte? Eller tørket de av seg med håndkle? Eller finnes det faktisk folk som er som de lover i reklamen, rene og tørre under mensen?

jeg tror hun kastet det i søppla. Om hun pakket det inn i papir aner jeg ikke men hun tørket seg i skrittet med håndklet i hvert fall da hun hadde dratt den ut. Noe jeg synes var max kvalmt! Jeg bare skjønner ikke hvorfor man ikke kan gå inn på doen for å gjøre slike ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror hun kastet det i søppla. Om hun pakket det inn i papir aner jeg ikke men hun tørket seg i skrittet med håndklet i hvert fall da hun hadde dratt den ut. Noe jeg synes var max kvalmt! Jeg bare skjønner ikke hvorfor man ikke kan gå inn på doen for å gjøre slike ting?

Syntes det er litt kvalmt at folk faktisk følger med på slikt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det skal være lov å være naken (det er jo en garderobe), men det er vel ikke nødvendig å vente med påkledningen til alt annet er klart, slik som noen gjør? Føne håret naken, style håret naken, sminke seg naken (omstendelig!), rydde sammen alle tingene sine naken og så til slutt kle på seg. Da får jeg følelsen av at det handler mest om såkalt sprading og ikke det at det er naturlig å være naken.

Å ja er så enig, tripper rundt en halvtime for å gjøre alt mulig, føne, sminke osv. Shpyyyr bare av sånne jenter.. "Hei se hvor deiiilig jeg er da, nå skal jeg gå rundt en halvtime heelt naken så dere får studert meg skikkelig fra topp til tå" For meg er det veldig unaturlig å skulle sprade rundt naken foran totalt ukjente folk. kler på meg så fort som mulig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...