Gå til innhold

Skikk og bruk i garderoben på treningssenteret


Riskrem

Anbefalte innlegg

Jeg må innrømme jeg synes en del av dere er skikkelig pripne hvis dere reagerer på at folk er nakne i en garderobe :P Da bør man kanskje vurdere å trene/dusje hjemme.

Ellers er jeg rystet over ting som å skifte bind/tampong, barbere seg i dusjen osv - er det virkelig mulig? Jeg vet ikke om jeg hadde greid å la være og be dem ta slike ting på privaten, og helst hjemme hos seg selv. Så utrolig usmakelig!

Jeg har faktisk aldri opplevd noe i nærheten av dette i noen garderobe, det eneste som irriterer meg er når folk setter skitne sko i skapene slik at de blir skitne i bunn, det har jeg opplevd flere ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en av de som går naken i garderoben. Hvorfor skal jeg ikke kunnegjøre det? Har dere noe jeg ikke har, eller omvendt? Jeg reagerer mer på når andre damer går inn på do for å skifte, det må være trist å ha et så anstrengt forhold til kroppen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Første som møtte meg i garderoben på det nye treningssenteret mitt var en middelaldrende dame som skrevet godt ut og fønet seg lenge og vel i skrittet. Med føneren som hører til i garderoben.

:eeeh::sjokkert::haar:

Hva i alle dager feilier det folk?? Det var bare nasty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

intimbarbering og skifting av bind og ob er noe dere kan gjøre inne på doen eller så får dere vente til dere kommer hjem.

Synes heller ikke noe om folk som okuperer store plasser av benken. Som sprer klærene og tingene utover så vi andre så vidt får plass. En gang måtte jeg seriøst dytte noe bortover sånn jeg hvert fall kunne få sitte plass på benken.

Har ikke noe problem med folk som er nakne men folk som bøyer seg kliss nakne foran meg er ekkelt. Ja selvfølgelig kan man snu seg vekk eller la hver å se på men ikke alltid man er forbredt på at folk skal bøye seg så man ser hele underlivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungjenter som skal parfymere bort svettelukten med tjue parfymedusj framfor å dusje. Skjønner at ikke alle er like gira på å dusje i fellesdusj, men.. korttenkt? Det er IKKE gøy å være allergiker og komme inn i en garderobe som lukter kjempekjempetungt av en eller annen billig kjendisparfyme. :( Forstår jo at folk kanskje sprayer på seg litt parfyme før de går ut, men når du lukter parfymelukta langt utenfor dusjen.. neeeeh.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkelig glad jeg ikke har sett noen barbere musa eller skifte ob/bind på treningssenteret. Det høres utrolig rart ut at noen gjør sånt.

Så en gang en dame som tiset i dusjen. Det synes jeg er unødvendig når det er en do 10 steg unna dusjen liksom.

Som har blitt nevnt så er det irriterende når folk står foran speilet kjempe lenge for å sminke seg eller style håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy fader - jeg er glad jeg ikke trener i studio. Jeg hadde ALDRI klart å holdt kjeft.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg har trent i studio i mange år, men har aldri opplevd noe barbering eller tampongskifting eller lignende greier. Det henger et skilt om å ikke barbere seg i dusjen da, syns det er litt snedig at det skal være nødvendig, men folk følger det i alle fall. Men, nå er jo jeg en av de gærningene som finner på å være naken (!!) i garderoben, så kanskje jeg er immun mot slike syn eller noe.

En gang fant jeg et plaster på krana på dusjen jeg skulle bruke, det var ganske ekkelt. Og en annen ting jeg syns er dårlig oppdragelse er når folk ikke plukker opp etter seg når de bommer på søppelbøtta. Det ligger alltid masse papir rundt, skikkelig unødvendig, skaper dårlig miljø og er dårlig gjort ovenfor de som vasker der.

Endret av strykebrett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! Tisser virkelig folk i fellesdusjen? Er det mulig? :lete:

Æsj ja! Det var utrolig unødvendig og ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnakeOil

Hahaha, må si dette var et interessant dypdykk inn i kvinnegarderobene og jeg må si at jeg er ganske sjokkert over det jeg har lest, for noen grisepiker...! :fnise:

Løsning

- Kast de som griser ut

- Kast alle klærne til "roterne" inn i herregarderoben, så kan de jo hente det der.

- Send spraderene over til herregarderoben først som sist.

- Evt kan jo også resten av dere som er snille, rene og pene, benytte herregarderoben også, jo flere vi er sammen ^^

Har aldri opplevd noe spes, bortsett fra et par spradebasser, det gjør meg ikke så mye, de vandrer stort sett fra dusjen og bort til vasken og tilbake igjen og pakker stashet før de drar boxer'n over snabelpakka.

Synes det stort sett har vært rent og greit på de fleste stedene jeg har trent/svømt på.

Vi har heller aldri noe særlig med stash, så det er svært sjelden at det er noe spesielt med rot og space-hoggers heller.

Men sikkert noen som tar noen tak i dusj og bastu, selv har jeg aldri sett det.

Jenter er rotete de. :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja at folk gjør mye rart i garderobene kan jeg skrive under på! Har jobbet en tid som renholder i en gymsal og YUCK! Løssnus spyttet ut i dusjen, tamponger på garderobegulvet, bananskall klint opp etter veggene.. noen mennesker er rett og slett neandertalere!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudameg, hvor i alle dager er det dere trener? :hakeslepp: Aldri opplevd slike ting, vår garderobe er fantastisk fin og lukter himmelsk :) Det er flere damer som tutler rundt naken, men jeg bare snur meg en annen vei. Jeg skjønner at de vil tørke seg helt ferdig enn å dra på en jeans når man er fuktig på legger og lår.

Men WTF tampongskifting, barbering i garderoben og låning av andres håndkler? Hårreisende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinneguiden damene slenger ut puppen på resturranger og ellers andre steder, men nakene damer i en garderobe GUD BEDRE... :skratte:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kvalm av å lese denne tråden! Noen folk er så ekkle.

Jeg mener tissing i dusjen, barbering av underlivet i dusjen eller garderoben, tampongskifting, stå å føne underlivet osv er bare helt sjokkerendes. Kan ikke skjønne at noen gjør sånt? :klø: Synes noen tar seg litt for mye til rette og gjør ting i garderoben som de gjør hjemme på badet liksom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, når jeg dusjer bruker jeg bodylotion. Etter badstu og skrubb blir da huden fuktig, så det tar tid før lotion trekker inn. Ergo gjør jeg det ANDRE før jeg kler på meg. Om noen skulle mistenke det for at jeg ønsker å vise meg fram, sprade eller annet, dem om det. Det er en garderobe, man er naken der. Jebus!

Ellers har jeg et strålende treningssenter, ikke noe glaning, pissing, barbering, offentlig bløder-paraphernalia eller annet ugunstig.

Morsomste er en gammel asiatisk dame som skrubber hele kroppen grundig med havsalt, hver gang. Det fikk jeg et tips. Og vasker dusjen etter seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som så mange andre her, må jeg si at jeg er sjokkert! Noe av det dere beskriver er jo helt motbydelig! Jeg lurer også på hvor dere trener hen, dere som ser bytting av tamponger og bind, tissing i dusjen og initimbarbering! Æsj :spy:

Jeg har aldri opplevd noe slikt, heldigvis. Jeg irriterer meg over dem som ikke tar av seg ytterskoene utenfor garderobeområdet, slik skiltene sier man skal. Jeg vil ikke ha skitten snøslaps på sokkene mine. At folk er nakne kunne jeg ikke brydd meg mindre om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakne folk er selvsagt helt ok i en garderobe (så lenge de ikke slår hjul eller går ut spagaten e.l.) På mitt treningssenter har jeg ikke sett noe til tampongskifting eller underlivsføning, så jeg vet ikke helt hvor store slike problemer er. Det jeg misliker er folk som roter og ikke rydder opp, folk som går inn med skitne og våte sko og folk som okkuperer all plassen foran speilet slik at ingen andre slipper til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første som møtte meg i garderoben på det nye treningssenteret mitt var en middelaldrende dame som skrevet godt ut og fønet seg lenge og vel i skrittet. Med føneren som hører til i garderoben.

:skratte: HAHAHA. Herreguuuuuud! Jeg tror jeg hadde reagert mer på det enn tampongskifting faktisk.

Jeg har aldri sett slike ting som dere forteller på mitt treningssenter. Fins jo de plagsomme som tar mye plass, bruker evigheter foran speilet, osv. men ikke tampongskiftende, kjønnshårfønende damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Rettetangsmafiaen er et skikkelig irritasjonsmoment for min del. Jentene som står forran speilet i eviiigheeeteeer for å rette håret, herregud, da kan jeg klikke litt innvendig.

Husker da jeg var på Hovefestivalen i sommer. Der var det helvetes vanskelig å få vaska hendene, fordi alle jentene stod og retta håret sitt med strøm fra stikkontaktene ved siden av vasken/speilet.

Haha, husker jeg sa "du, kan du flytte deg, jeg vil gjerne vaske hendene mine" til en av rettetangsbertene, og fikk bare et sånt tomt blikk tilbake..

Makan..

Ellers er det ikke så mye som irriterer meg i slike garderober.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...