Gå til innhold

Skikk og bruk i garderoben på treningssenteret


Riskrem

Anbefalte innlegg

Eg storfryder meg i garderoben, eg no. Her kan eg, berre ved å bøye meg i dusjen med stive bein, tørke håret i tangaen, vandre fram og attende til dusjen med handkledet i handa og la puppane få lufttørke syte for at ein del av desse andre som er der får noko å ergre seg over. Dermed får dei stygge rynker, som igjen gjer at eg vil sjå betre ut samanlikna med dei. Og det heile skjer medan eg berre ter med i garderoben slik det er mest høveleg for meg. Og eg får fryda meg over at eg samstundes ikkje gjer noko gale. Tre ting, dette er jo mest som Kinderegg! I morgon skal eg trene att, fram med stringen og det bittelille lette handkledet.

Hah! Alle som heretter bøyer seg i dusjen, ikke bruker håndkleet rundt seg til og fra dusjen, eller gud forby har ett knøttlite ett som ikke dekker noe!! Føner håret i bare tangaen og bruker lang tid på å smøre seg med bodylotion, ja alle de skal jeg kjefte rasende på! For de må vel ha lest denne tråden på KG og er bare ut etter å provosere! :kjefte::nei:

:fnise: Seriøst da folkens! Om dere ikke tåler nakenhet så ikke kom i garderoben da. Gå hjem for å dusje så blir ikke deres uskyldige syn og hode besudlet med slike forferdelige ting som ei naken damerumpe eller et par pupper.

Jeg funderer om dere noengang har vært på ei strand? Det er ikke akkurat plagg som overlater noe til fantasien der altså. Og der er det spradere i tillegg :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en person som aldri har likt min egen kropp, så når jeg leser her så får jeg virkelig noia, dette er virkelig ikke tråden for meg.

Ihvertfall, jeg har nå kommet over terskelen for å i det hele tatt ta en dusj etter trening (før måtte jeg dra hjem og dusje), for meg er det vanvittig flaut å vise frem kroppen min, jeg ble tross alt mobbet for den i mange år. Uansett, jeg tenker at det er flott med mangfold, og jeg er så heldig at treningssenteret der jeg går er det mennesker av alle typer. Jeg merker så klart at jeg har både cellulitter og strekkmerker, for svært mange av de som går der er også slike "perfekte" treningsbabes med legger opp til månen, og ja, da hender det at jeg krymper meg.

Allikevel, jeg klarer ikke å bry meg på samme måte som mange her inne, eller: jeg klarer ikke å finne de feilene som en del gjør her. Det er ikke før jeg leser her at jeg egentlig tenkte over disse flotte jentene som også går på treningsstudioet, og hva må de vel egentlig tenke om meg? Jeg får følelsen av jeg egentlig burde bare låst meg inne. Egentlig synes jeg folk skal passe sin egen business og holde seg for god til å kommentere andres kropp, med mindre man har noe fint å si. Eller på en annen måte: er det ikke flott at de som ikke er topptrente og syltynne også vil trene og holde seg i form?

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første som møtte meg i garderoben på det nye treningssenteret mitt var en middelaldrende dame som skrevet godt ut og fønet seg lenge og vel i skrittet. Med føneren som hører til i garderoben.

Denne måtte jeg le skikkelig høyt av. Tror faktisk at dette innlegget er det morsomste jeg noengang har lest på et forum :laugh: :laugh: :laugh:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Yvonne: støtter innlegget ditt. Tror mange kan ha gpdt av en litt mer avslappet holdning til kropp, både sin egnen og andres.

Hørte nettopp på radioen at programlederen fortalte om en lapp som hang i garderoben på treningssenteret hans:

"Beklager lukten, det er noen som har urinert i badstueovnen"

Det er visst ikke bare hos jentene det forekommer ekle ting :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vræææl, jeg måper og kommer med høylytte utbrudd for meg selv her jeg sitter og leser...

Har det veldig greit på treningssenteret mitt, ikke sett noen store stunt enda. Nå dusjer jeg generelt hjemme, og bare på treningssenteret etter å ha vært i basseng da, men.

Jeg er nok dessverre av typen som "sprader" rundt naken, men sjeldent lengre enn nødvendig, og når jeg bøyer meg ned for å kaste håret over og tørke det.. Såå prøver jeg å aaalltid sentrere bakparten min mot veggen, så folk slipper å stirre inn i ratata. (Jeg skjønner jo at folk syns man kan ta på seg undertøy før man begynner hårtørken i det hele tatt, men jeg har laaangt hår, og MYE hår, så hvis jeg skal klare å faktisk holde kroppen tørr, så må håret virkelig tørkes en del først.. Og ja - HJEMME bruker jeg to håndduker. Gidder ikke dette når det må dras med og bæres på..)

Uff, jeg grøsser enda av tanken på folk som skifter tampong foran meg. Guud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...