Gå til innhold

Skikk og bruk i garderoben på treningssenteret


Riskrem

Anbefalte innlegg

iiiiiiish ! tampong bytting og imtimbarbering/føning i nærheten av andre uten dør mellom er bare EKKELT. Hørt om folkeskikk eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigress

Hui. Eg lurer litt på korleis eg skal klare å få tak i trusa mi i bagen om eg ikkje har hugsa på å ta ho fram før eg trener, og ikkje kjem på det før etter eg har dusja. Må eg ta på meg den gamle trusa att før eg bøyer meg for å finne den reine då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hui. Eg lurer litt på korleis eg skal klare å få tak i trusa mi i bagen om eg ikkje har hugsa på å ta ho fram før eg trener, og ikkje kjem på det før etter eg har dusja. Må eg ta på meg den gamle trusa att før eg bøyer meg for å finne den reine då?

Kan du ikke bare ta håndkle rundt deg da?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig problemet med å ha på seg truse og bh, eller et håndkle rundt kroppen? Det pleier jeg ofte å gjøre hjemme også, hvis krem osv skal trekke inn, eller jeg bare vil lufttørke. Ser ingen grunn til at det ikke skulle fungert i en garderobe også?

Blir helt målløs av hva noen her har opplevd. Selv har jeg bare hørt om ei som smurte seg inn med canesten i alles påsyn. Jeg kom heldigvis ikke inn i garderoben før hun var ferdig... :hakeslepp:

Forøvrig dusjer jeg sjelden på treningssenteret, men foretrekker å dra rett hjem. Men jeg tar jo ikke på meg vanlige klær før jeg går? :klø: Jeg har med meg en tørr t-skjorte og evt genser, og hiver den på meg før jeg tusler ut. Da synes jeg også det er tydelig at jeg har vært og trent, og det forsvarer det litt bustete, våte håret og rosene i kinnene! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mitt treningssenter er det heldigvis siviliserte tilstander - men så holder jeg meg unna den verste rushtiden også, så det er som oftest god plass mellom folk og null kø foran speil og dusj. Er alltid rent og pent også.

Selv har jeg ikke problem med nakenhet, har kun opplevd at det har vært ubehagelig én gang. En venninne og jeg satt sammen i badstu, begge med underlivet plassert på håndklær. Så kom det en dame med søreuropeisk utseende inn, uten håndkle - og hun la seg godt til rette på benken under oss med god spredning mellom bena - så vi fikk innsyn inn i hele stasen, indre kjønnslepper og det hele. Det var ikke så lett å se i en annen retning heller, da hun lå rett foran oss - kanskje en meters avstand mellom hennes underliv og våre ansikter. Det virkelig ubehagelige med opplevelsen var at man kunne kjenne blaff av kjønnslukt..

Selv tok hun ingen notis, hun lå fullstendig avslappet med øynene lukket og pustet dypt av komplett velvære :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På mitt treningssenter er det heldigvis siviliserte tilstander - men så holder jeg meg unna den verste rushtiden også, så det er som oftest god plass mellom folk og null kø foran speil og dusj. Er alltid rent og pent også.

Selv har jeg ikke problem med nakenhet, har kun opplevd at det har vært ubehagelig én gang. En venninne og jeg satt sammen i badstu, begge med underlivet plassert på håndklær. Så kom det en dame med søreuropeisk utseende inn, uten håndkle - og hun la seg godt til rette på benken under oss med god spredning mellom bena - så vi fikk innsyn inn i hele stasen, indre kjønnslepper og det hele. Det var ikke så lett å se i en annen retning heller, da hun lå rett foran oss - kanskje en meters avstand mellom hennes underliv og våre ansikter. Det virkelig ubehagelige med opplevelsen var at man kunne kjenne blaff av kjønnslukt..

Selv tok hun ingen notis, hun lå fullstendig avslappet med øynene lukket og pustet dypt av komplett velvære :fnise:

Seriøst?! :sjokkert::eeeh: Jeg begynner virkelig å lure på hva som feiler folk som bare legger seg ned naken å skræver foran helt fremmende mennesker. Greit nok at vi er kvinner men hallo! Det får da være måte på. Tror nesten jeg hadde bedt henne om ikke skræve så eller sette seg opp altså. Æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk tåler jammen lite her :fnise: Eg er einig i at intimbarbering og bytting av bind/tampong er noko ein gjer andre plassar enn i felles garderobe/dusj, men elles tåler eg det meste. Folk må gjerne få vandre nakne rundt og bøye seg uten truse på. Får då vere måte på kva ein skal klage over. Dei som ikkje tåler slikt, må nesten la ver å oppsøke slike plassar. Folk er jo så redde for nakenheit for tida at det er reint skremmande.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Kan du ikke bare ta håndkle rundt deg da?

Du såg'kje heilt ironien i innlegget? :-)

Eg kunne, sjølvsagt, ta eit håndkle rundt meg. Men eg ser ikkje heilt problemet med ein naken kvinnekropp i ein damegarderobe. Og synest dei som synest ræva mi er så ille får arbeide litt med det på eiga hand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke folk bare holde seg hjemme? Når folk går så langt at de klager på at folk er NAKENE?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk tåler jammen lite her :fnise: Eg er einig i at intimbarbering og bytting av bind/tampong er noko ein gjer andre plassar enn i felles garderobe/dusj, men elles tåler eg det meste. Folk må gjerne få vandre nakne rundt og bøye seg uten truse på. Får då vere måte på kva ein skal klage over. Dei som ikkje tåler slikt, må nesten la ver å oppsøke slike plassar. Folk er jo så redde for nakenheit for tida at det er reint skremmande.

Har ikke noe problem med folk som er nakne men det er da ikke vits i å sitte eller ligge på en benk å skræve så man ser ALT foran fremmende mennesker slik som Dainty forklarte. Det er bare nasty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn, så får jeg en mistanke av at mannfolka ville ha trivdes i en kvinnegarderobe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke det at folk er nakne som er problemet, det er det at enkelte bare må drøye det ut i unaturlig lang tid, og vri kroppene sine i merkelige vinkler nesten for å sikre at noen stakkars sjeler blir sikra innsyn rett hjem :gjeiper:

Og alt det andre som har blitt nevnt her...ja, man kan jo lure på hvor det har blitt av fornuft og normal folkeskikk hos folk :tristbla:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke folk bare holde seg hjemme? Når folk går så langt at de klager på at folk er NAKENE?

Det er ingen som klager på at folk er nakne. Men de trenger ikke brette ut alt de har!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor føner damen i artikkelen seg i skrittet?

For å tørke mushårene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, kjenner at jeg blir kvalm av å lese her. Skrifting av tamponger, barberding, tissing i dusjen og så videre. Huff, er det noe jeg ikke kan fordra så er det felles garderober. Liker heller ikke folk som vandrer rundt og viser alt. Man trenger ikke å oppføre seg som om man er hjemmet på badet alene, når det faktisk er mange andre til stedet.

På treningssenteret jeg trener har vi heldigvis små rom (med dør og lås) med dusj og plass til å skifte. Dusjer og kler meg i grunnen alltid hjemme jeg, men hvis man skal noe rett etterpå så er det greit å vite at man har muligheten til å dusje og kle seg på treningssenteret alene i fred og ro uten tilskuere :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, når jeg dusjer bruker jeg bodylotion. Etter badstu og skrubb blir da huden fuktig, så det tar tid før lotion trekker inn. Ergo gjør jeg det ANDRE før jeg kler på meg. Om noen skulle mistenke det for at jeg ønsker å vise meg fram, sprade eller annet, dem om det. Det er en garderobe, man er naken der. Jebus!Ellers har jeg et strålende treningssenter, ikke noe glaning, pissing, barbering, offentlig bløder-paraphernalia eller annet ugunstig.Morsomste er en gammel asiatisk dame som skrubber hele kroppen grundig med havsalt, hver gang. Det fikk jeg et tips. Og vasker dusjen etter seg.

På mitt treningssenter er det IKKE lov til å skrubbe seg i badstua. Det er ekkelt! :spy:

Jeg har vært skyldig i å bøye meg ned for å finne den rene trusa mi i bagen inni skapet etter dusjen, men ikke rett foran ansiktet til noen. Siden jeg har fått barn, er det vel på sin plass å ta håndkle rundt meg, og bøye knærne i det jeg stikker hodet inn i skapet skjønner jeg. :gjeiper:

Ellers må jeg bare si at jeg aldri ser hva andre driver med i garderoben! Jeg er liksom opptatt med å dusje og skifte.. :klo: Om det var noen jeg kjente i garderoben, hadde jeg sikkert ikke sett dem engang.

At andre følger med på hva jeg driver med synes jeg er pussig. :ninja:

Endret av loffen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...