Gå til innhold

Skikk og bruk i garderoben på treningssenteret


Riskrem

Anbefalte innlegg

Gjest Tigress

Det siste du seier har eg reagert på også - folk vaskar seg ikkje skikkeleg før dei skal symje! Og damer med langt hår let det berre hengje laust. Det burde vore forbod mot å vere i symjebasseng utan badehette, det er så jævla motbydeleg å få ein klase hår i trynet når ein symjer altså. Blæh!

Redigert: samnorsk.

Endret av Tigress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det siste du seier har eg reagert på også - folk vaskar seg ikkje skikkeleg før dei skal symje! Og damer med langt hår let det berre hengje laust. Det burde vore forbod mot å vere i symjebasseng utan badehette, det er så jævla motbydeleg å få ein klase hår i trynet når ein symjer altså. Blæh!

Redigert: samnorsk.

Det finnes heldigvis svømmehaller der det er påbudt med badehette. Men kanskje altfor få.

Endret av fruBeist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste du seier har eg reagert på også - folk vaskar seg ikkje skikkeleg før dei skal symje! Og damer med langt hår let det berre hengje laust. Det burde vore forbod mot å vere i symjebasseng utan badehette, det er så jævla motbydeleg å få ein klase hår i trynet når ein symjer altså. Blæh!

Redigert: samnorsk.

Det er ikke alltid det er mulig å bruke badehette. Har hatt veldig langt hår i flere år (+ at det er ekstremt tykt.) så langt at det har gått lengre enn hoftene. Da sier det seg selv at en hette ikke kan holde på alt. Men en burde hvert fall bruke strikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke påbudt med badehette, selv om det blir anbefalt. Jenter med langt hår MÅ ha håret i strikk, mens gutter og forsåvidt jenter med kort hår kan slippe badehette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det burde vært bøyeforbud i fellesdusjer!! Bruk knærne damer! (og sikkert menn for den saks skyld også).

Jeg har opplevd å få gamle glefser i trynet 2 ganger! :nei:

Ob i fellesgardrobe?!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Det burde vært bøyeforbud i fellesdusjer!! Bruk knærne damer! (og sikkert menn for den saks skyld også).

Jeg har opplevd å få gamle glefser i trynet 2 ganger! :nei:

Men i all verda - kor hadde du trynet ditt då?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Ja. Gud forby at man får se en fitte i dusjen....

Edit:

Står dere helt oppå hverandre i dusjen eller? Jeg har seriøst aldri opplevd det som et problem at noen bøyer seg ned etter såpa, jeg står jo ikke med ansiktet i rumpehøyde, 10 cm unna når de bøyer seg. ned heller.

Endret av Raindrops
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i all verda - kor hadde du trynet ditt då?!

Ikke bokstavlig talt i trynet.

Jeg sitter på benken og tar på meg strømper, på vei til å rette meg opp, løfter jeg blikket og har ei glefse 1-2 meter fra trynet mitt...

En gang i dusjen, har bøyd meg ned(med bruk av knærne, med rumpa mot veggen) I det jeg reiser meg opp, ser jeg nok ein gang ei glefse 1-2 meter foran ansiktet mitt...

Det går fint an å bøye knærne i stedet for å bøye seg fremover.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle er like myke i kroppen vet du. Oss gamlekjærringer er litt stive i knærne.. :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Føler jeg seriøst må tenke over hva jeg gjør i en garderobe nå, jeg er ikke flau over kroppen min, og er garantert en av dem som sprader naken rundt, vier litt mye, bruker lang tid etc. :fnise:

Men noen ting som å skifte OB midt i garderoben er noe jeg aldri ville ha funnet på. :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Føler jeg seriøst må tenke over hva jeg gjør i en garderobe nå, jeg er ikke flau over kroppen min, og er garantert en av dem som sprader naken rundt, vier litt mye, bruker lang tid etc. :fnise:

Eg storfryder meg i garderoben, eg no. Her kan eg, berre ved å bøye meg i dusjen med stive bein, tørke håret i tangaen, vandre fram og attende til dusjen med handkledet i handa og la puppane få lufttørke syte for at ein del av desse andre som er der får noko å ergre seg over. Dermed får dei stygge rynker, som igjen gjer at eg vil sjå betre ut samanlikna med dei. Og det heile skjer medan eg berre ter med i garderoben slik det er mest høveleg for meg. Og eg får fryda meg over at eg samstundes ikkje gjer noko gale. Tre ting, dette er jo mest som Kinderegg! I morgon skal eg trene att, fram med stringen og det bittelille lette handkledet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jente1990:)

Eg storfryder meg i garderoben, eg no. Her kan eg, berre ved å bøye meg i dusjen med stive bein, tørke håret i tangaen, vandre fram og attende til dusjen med handkledet i handa og la puppane få lufttørke syte for at ein del av desse andre som er der får noko å ergre seg over. Dermed får dei stygge rynker, som igjen gjer at eg vil sjå betre ut samanlikna med dei. Og det heile skjer medan eg berre ter med i garderoben slik det er mest høveleg for meg. Og eg får fryda meg over at eg samstundes ikkje gjer noko gale. Tre ting, dette er jo mest som Kinderegg! I morgon skal eg trene att, fram med stringen og det bittelille lette handkledet.

Du liker å provosere og irritere folk du altså. Kanskje jeg skal sitte på en benk å skræve sikkelig mens jeg barberer underlivet kun for å irritere de andre i garderoben

Endret av Jente1990:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baben

Eg storfryder meg i garderoben, eg no. Her kan eg, berre ved å bøye meg i dusjen med stive bein, tørke håret i tangaen, vandre fram og attende til dusjen med handkledet i handa og la puppane få lufttørke syte for at ein del av desse andre som er der får noko å ergre seg over. Dermed får dei stygge rynker, som igjen gjer at eg vil sjå betre ut samanlikna med dei. Og det heile skjer medan eg berre ter med i garderoben slik det er mest høveleg for meg. Og eg får fryda meg over at eg samstundes ikkje gjer noko gale. Tre ting, dette er jo mest som Kinderegg! I morgon skal eg trene att, fram med stringen og det bittelille lette handkledet.

Teit å gjøre det bare for å provosere. Gidd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Eg storfryder meg i garderoben, eg no. Her kan eg, berre ved å bøye meg i dusjen med stive bein, tørke håret i tangaen, vandre fram og attende til dusjen med handkledet i handa og la puppane få lufttørke syte for at ein del av desse andre som er der får noko å ergre seg over. Dermed får dei stygge rynker, som igjen gjer at eg vil sjå betre ut samanlikna med dei. Og det heile skjer medan eg berre ter med i garderoben slik det er mest høveleg for meg. Og eg får fryda meg over at eg samstundes ikkje gjer noko gale. Tre ting, dette er jo mest som Kinderegg! I morgon skal eg trene att, fram med stringen og det bittelille lette handkledet.

Haha sant :fnise: Jeg må si at jeg ikke sprader mindre rundt av denne tråden. Men jeg legger kanskje litt mer merke til hva folk gjør, så langt er det stort sett det normale. Ingen ob skifting, ingen tørking av kjønnshår med føner etc. Sp jeg konkluderer dermed med at jeg har normale treningsfolk i min garderobe :fnise:

Kom igjen dere andre, jeg oppfatter Tigress som ironisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, artig tråd dette her! Jeg jobber på treningssenter, og har sett alt fra tissing, barbering, tamponger, osv. Er lite stas å tørke opp blodflekker, kjønnshår og skrubbflekker i dusj/garderobe. Også kjipt å ta hårene i sluken når det lukter urin lang vei.

Ellers er det sjokkerende mange som piller seg i nesen og gnir det på veggen på do! Folk er nasty.. snus er også blitt et stort irritasjonsmoment:s

Det som plager meg oftest er de som stirrer i en evighet når jeg er naken. Er sikkert mer utsatt siden jeg jobber der, og de kanskje forventer at jeg har en utenomjordisj kropp eller noe. Men når de ser at jeg ser ut som alle andre synes jeg de kan snu seg igjen. Lite stas å få kritiske blikk når en er naken, og deretter høre på hviskingen etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...