Gå til innhold

Skikk og bruk i garderoben på treningssenteret


Riskrem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva om dere ser en med stomi i dusjen (pose med urin på magen) Syntes du det er ekkelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om dere ser en med stomi i dusjen (pose med urin på magen) Syntes du det er ekkelt?

NEI, jeg hadde beundret personens styrke til å leve normalt!:) Hadde hun åpnet den og tømt den på gulvet, derimot! :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en jente som surret hele kroppen inn med plastfolie! Jeg hadde jakken på og var på vei ut heldigvis, fikk så latterkrampe at jeg måtte bare komme meg ut derfra! (vi var bare 3-4 jenter inne i garderoben). Men er litt nyskjerrig nå i ettertid om hun hadde tenkt å ha det under treningsklærne eller kanskje hun skulle inn i badestua! :fnise:

Det er også en jente som alltid har med seg en liten radio som hun spiller på full guffe hele tiden! Når hun skal dusje så setter hun den bare utenfor.

Kjæresten min som trener på samme gym har sett flere gutter som dusjer i både jeans og singlett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min som trener på samme gym har sett flere gutter som dusjer i både jeans og singlett!

:fnise: hva skal det være godt for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnakeOil

Så en jente som surret hele kroppen inn med plastfolie! Jeg hadde jakken på og var på vei ut heldigvis, fikk så latterkrampe at jeg måtte bare komme meg ut derfra! (vi var bare 3-4 jenter inne i garderoben). Men er litt nyskjerrig nå i ettertid om hun hadde tenkt å ha det under treningsklærne eller kanskje hun skulle inn i badestua! :fnise:

Tror man gjør akkurat dèt for å øke svettingen under trening.

Normalt er det stort sett bare boksere som skal veldig raskt ned i vekt som gjør det, da man stort sett kun opplever dehydrering og vekttap pga vannet som forsvinner. (kvinner ser jo ofte kun på nåla på vekta og ikke på fettprosenten, som indikator på hvor slank man er...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror man gjør akkurat dèt for å øke svettingen under trening.

Normalt er det stort sett bare boksere som skal veldig raskt ned i vekt som gjør det, da man stort sett kun opplever dehydrering og vekttap pga vannet som forsvinner. (kvinner ser jo ofte kun på nåla på vekta og ikke på fettprosenten, som indikator på hvor slank man er...)

Eller en haug med andre utøvere i en haug andre idretter som konkurrerer i bestemte vektklasser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnakeOil

Eller en haug med andre utøvere i en haug andre idretter som konkurrerer i bestemte vektklasser ;)

Beklager, kom bare på boksere, men det finnes sikkert andre. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calexica

I dusjen til svømmehallen har jeg ved to forskjellige anledninger opplevd den samme damen bedrive en slags kroppspeeling med neglene. Hun sto da med ett bein på krakken mellom dusjradene og skrapte av død hud fra kroppen sin. Veldig grundig, det tok kanskje 10 minutter. Jeg kunne tydelig se sånne strimler med hud drysse ned på gulvet, utenfor dusjen. Så det ble ikke skyllet ned noe sted men ble liggende der hvor folk tråkket hele tiden.

Det tok kaka for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke opplevd så altfor mye på treningssentere. Er ganske fornøyd med å aldri ha sett en annen jente bytte tampong eller noe slikt.

Det verste jeg vet er egentlig de som speiler og sminker seg foran vasken når det står tre damer bak de som gjerne vil fylle opp vannflaskene. Ellers er alt bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dusjen til svømmehallen har jeg ved to forskjellige anledninger opplevd den samme damen bedrive en slags kroppspeeling med neglene. Hun sto da med ett bein på krakken mellom dusjradene og skrapte av død hud fra kroppen sin. Veldig grundig, det tok kanskje 10 minutter. Jeg kunne tydelig se sånne strimler med hud drysse ned på gulvet, utenfor dusjen. Så det ble ikke skyllet ned noe sted men ble liggende der hvor folk tråkket hele tiden.

Det tok kaka for min del.

:spy:

ÆSj, du skulle nesten ha sagt noe. Jeg hadde ikke turt men..egentlig burde vi si fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calexica

Hva om dere ser en med stomi i dusjen (pose med urin på magen) Syntes du det er ekkelt?

Eh, nei. Nå har jeg litt erfaring med stomier, så det gjør ikke meg noe. Hadde heller syntes at personen er modig som tør å dusje sammen med andre til tross for stomien.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakne jenter som nettopp har komt ut av dusjen, og som stiller seg i de rareste posisjoner for å komme til med Body Lotion. Ofte trangt i garderoben også. Det fører til at jeg ser ting jeg ikke er så interssert i.... :roll:

Endret av Stellia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å stå og skreve i garderoben med en føhner mellom beina vitner om mangel på sosial intelligens.

Intelligens på alle mulige andre måter også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte registrere meg her bare for å svare...

Altså, alt dette med tampongskifting og intimbarbering osv er jeg helt enig i.. men å SPRADE naken??? Kåmm ånn, det er da for svarten en garderobe!? Hvis du ikke takler en naken kropp, gå ut!

Jeg er av de som ikke er sylslanke, men har født to barn og har en kropp som bærer preg av det. Jeg har ikke selvtillitt gjennom taket, men jeg stresser ikke med å kle på meg fordeom. Man er svett, fuktig i huden etter dusj eller klissen etter å ha smurt bodylotion. Det er varmt som i fy der inne som regel. Så skal man stresse med å kle på seg for at sarte sjeler ikke takler å se en naken kropp i en GARDEROBE?? Og for all del, ikke ha med deg en bag med noe i, sånn at du mot formodning skulle være nødt til plukke noe opp fra bagen. Det kan du ikke gjøre før du har kledd på deg. Men klærne ligger jo mest sannsynlig i bag`en... hmmm.... :nei:

Snakk om å lage seg problemer, sier nå jeg. :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente1990:)

Gud bedre! Er det virkelig noen som FØNER kjønnshårene og bytter tampong FORAN andre?! :daane:

Æsj ja! :spy:

Noe av det verste jeg har sett var en dame i 50 årene som sto naken med ryggen mot meg. Jeg satt på benken for å slappe litt av. Plutselig tar hun å bøyer seg ned for å hente noe i bagen som sto på gulvet! Vel før jeg rakk å snu meg fikk jeg godt innsyn rett inn i glufsa hennes. Går det ann å ta håndkle rundt seg før man bøyer seg eller? Har ikke noe problem med folk som er nakne men det går ann å være litt diskre da og bøye seg sånn at alle i garderoben kan se rett inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...