Ripsy Skrevet 1. november 2010 #301 Del Skrevet 1. november 2010 Hurra for superømme pupper *jeg ønsker meg også det...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 1. november 2010 Forfatter #302 Del Skrevet 1. november 2010 Hurra for superømme pupper *jeg ønsker meg også det...* Ja, hurra!! Aldri før jublet over kvalme, smerter og rare følelser i kroppen Ønsker meg at du får det jeg også Ripsy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 1. november 2010 Forfatter #303 Del Skrevet 1. november 2010 Hei Da er første arbeidsdag denne uka overstått Kjenner det er litt krevende å organisere og planlegge arbeidsdagen slik at jeg skal slippe å gå på de "tyngste" brukerne, på en diskret måte.. I dag ble det et skikkelig puslespill for å få det til å gå rundt, og en litt merkerlig/uvanlig løsning, var nok noen som stusset på opplegget.. Hadde kanskje bare vært bedre å sagt det rett ut, at jeg er gravid.. Men er ikke klar for det. De får bare tenke sitt Mye bra som skjer denne uka! - hjertet til den lille spira begynner å banke :rødme: - fri i morgen, og iingen planer - jeg har bursdag - frihelg - hyttetur i helga med familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 1. november 2010 #304 Del Skrevet 1. november 2010 Er innom for å se hvordan det er å være "nygravid" Skikkelig misunnelig og skikkelig nysgjerrig på hvordan det er Ser ut som det går bra for deg selvom det kan bli litt puslespill med jobb, men om noen uker kan du fortelle og da blir det lettere. Gratulerer så mye med dagen som kommer Håper du får en fin feiring. Kos deg med fridag, bursdag og hyttetur i helgen Ha en fortsatt fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 1. november 2010 #305 Del Skrevet 1. november 2010 Mye bra som skjer denne uka! - hjertet til den lille spira begynner å banke :rødme: - fri i morgen, og iingen planer - jeg har bursdag - frihelg - hyttetur i helga med familien Høres ut som om du har en fantastisk uke i vente Tenk at hjertet begynner å banke :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 2. november 2010 #306 Del Skrevet 2. november 2010 Hei - hjertet til den lille spira begynner å banke :rødme: - fri i morgen, og iingen planer - jeg har bursdag - frihelg - hyttetur i helga med familien Jeg veeet, lille hjertet Er ganske fantastisk synes jeg, at det skjer noe så stort så tidlig :rødme: Og hurra hurra for bursdag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 2. november 2010 #307 Del Skrevet 2. november 2010 Så bra! Blir gøy å feire bursdagen din som gravid! :D Tror nok det på jobben ordner seg fint, så får du vel kanskje si det litt senere når du føler deg trygg på det. Jeg fortalte det til noen på min jobb, med visshet om at de kunne si det videre, sånn at jeg ikke trengte å si det til alle, men at alle tok hensyn til meg og tunge løft. Senere, når jeg mistet, så fortalte jeg det bare de noen få (min nærmeste venner), og de igjen sa det til hele staben, og at jeg ikke ville ha masse klemmer og "går det bra?"-greiene. Funket egentlig veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. november 2010 Forfatter #308 Del Skrevet 2. november 2010 Er innom for å se hvordan det er å være "nygravid" Skikkelig misunnelig og skikkelig nysgjerrig på hvordan det er. Ser ut som det går bra for deg selvom det kan bli litt puslespill med jobb, men om noen uker kan du fortelle og da blir det lettere. Gratulerer så mye med dagen som kommer Håper du får en fin feiring. Kos deg med fridag, bursdag og hyttetur i helgen Heii! Koselig at du titter innom! Ja, skal absolutt ikke klage!! Tusen takk for det! Håper uka di også er fin Arven1! Høres ut som om du har en fantastisk uke i vente. Tenk at hjertet begynner å banke Ja, tenk det! :rødme: Håper uka di blir fin også Ripsy, krysser fingrene for at den kommer med gode nyheter Jeg veeet, lille hjertet Er ganske fantastisk synes jeg, at det skjer noe så stort så tidlig :rødme: Og hurra hurra for bursdag! Helt utrolig, at noe så stort kan skje, i noe så lite! :rødme: Tenk det, at akkurat nå banker det et pittelite hjerte i begge oss to Virre!! Så bra! Blir gøy å feire bursdagen din som gravid! :D Tror nok det på jobben ordner seg fint, så får du vel kanskje si det litt senere når du føler deg trygg på det. Jeg fortalte det til noen på min jobb, med visshet om at de kunne si det videre, sånn at jeg ikke trengte å si det til alle, men at alle tok hensyn til meg og tunge løft. Senere, når jeg mistet, så fortalte jeg det bare de noen få (min nærmeste venner), og de igjen sa det til hele staben, og at jeg ikke ville ha masse klemmer og "går det bra?"-greiene. Funket egentlig veldig bra. Kanskje det er en måte å gjøre det på ja! Lar det bare skure og gå en stund til, så får vi se Ja, akkurat det jeg ønska meg, å være gravid! :rødme: Blir "rolig" denne uka, men kosekveld med kjære på bursdagen, og med familie i helga:) Blir feiring med venner neste helg, min kjære har også bursdag, neste uke, og vi pleier å feire bursdagen vår sammen med å invitere venner på mat og diverse. Satser på at ingen tenker noe over hva jeg har i glasset --------- Starta dagen med en tur på treningssenteret i dag! 30 minutter på tredemølle og så 30 minutter squash med kjære, er så herlig! Vet ikke om det har noe med graviditeten å gjøre, men ble så sinnsykt fort sliten på tredemølla.. Vanligvis så går jeg raskt i ca 5 minutter, før jeg begynner å jogge, og veksler så mellom jogging/rask gange i en halv time. Etter 5 minutter ble jeg kjempesliten, bare av å gå raskt. :klø: Oog, ømme pupper + jogging/squash er ikke bra!! Noen som har et bra tips til hvordan "skåne" puppene under trening? AUAUAU!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 2. november 2010 #309 Del Skrevet 2. november 2010 Så sprek du er da! Godt å lese om det her jeg ligger på sofaen (Jeg skal også trene når jeg blir bedre!) En god trenings-BH er sikkert lurt når puppene er ømme, men egentlig vet jeg ikke noe om det, for mine er helt som før Skikkelig skuffende, er de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. november 2010 Forfatter #310 Del Skrevet 2. november 2010 Synes det er litt vanskelig å spise så sunt som jeg skal. Blir ikke nok fiskemiddager, og kan også være vanskelig å få i meg 5-om-dagen. Har nå fylt opp kjøleskapet med bokser med makrell i tomat, en flaske Tran og masse frukt/grønnsaker. Har skåret opp frukt + grønnsaker i skiver, og lagt i plastbokser -- nå har jeg ingen unnskyldning Oog, det blir grove fiskekaker ( Erlings fra Rema 1000, de er såå gode! ) med mos av potet,gulrot g kålrot til middag i dag! *klapper meg selv på skuldra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. november 2010 Forfatter #311 Del Skrevet 2. november 2010 Så sprek du er da! Godt å lese om det her jeg ligger på sofaen (Jeg skal også trene når jeg blir bedre!) En god trenings-BH er sikkert lurt når puppene er ømme, men egentlig vet jeg ikke noe om det, for mine er helt som før Skikkelig skuffende, er de. ..prøver innimellom Du skal aboslutt ikke ha dårlig samvittighet over å ligge på sofaen -- du må bruke alle dine krefter på å komme deg på fotene igjen, og på å hold på maten du nå! Har jo en treningsbh med ganske god støtte i.. Men det hjelper lissom ikke på brystvortene.. Kanskje jeg må polstre litt ekstra foran? Ikke noe å trakte etter, de der ømme puppene.. Du har nok med kvalmen du! Må fordele godene vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. november 2010 Forfatter #312 Del Skrevet 2. november 2010 Fikk foresten innkallelse til ordinær UL i dag -- skal på UL den 4. februar klokken 11 :rødme: ..vi vurderer tidlig, privat UL også.. som en liten (stor!) julepresang til hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 2. november 2010 #313 Del Skrevet 2. november 2010 Fikk foresten innkallelse til ordinær UL i dag -- skal på UL den 4. februar klokken 11 :rødme: ..vi vurderer tidlig, privat UL også.. som en liten (stor!) julepresang til hverandre Veldig god ide! Da tror jeg nok også at du blir litt roligere til sinns Uff, jeg kjenner jeg blir misunnelig her jeg sitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 3. november 2010 Forfatter #314 Del Skrevet 3. november 2010 Veldig god ide! Da tror jeg nok også at du blir litt roligere til sinns Uff, jeg kjenner jeg blir misunnelig her jeg sitter. Ja, hadde vært godt å vite at alt er i orden! ..men tror vi vil vente til etter uke 10, siden det var da det gikk galt sist... Gleder meg til det er din tur Niennas!! Du må huske å ta godt vare på babystøvet fram til den 1.januar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 3. november 2010 #315 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg gleder meg så uendelig mye til UL.. Men håper jeg får før jul, selv om det sikkert ikke er så sannsynlig. Men andre bekjente som har mistet før, har fått tidlig UL i tillegg til ordinær. Hadde jo vært fint :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peace Skrevet 3. november 2010 #316 Del Skrevet 3. november 2010 Hei MonThes! Har lest igjennom hele dagboken din og jeg må si at du har mange fornuftige og positive tanker! Kan ikke tenke meg hvordan det føles å ha en SA MEEEN heldigvis visste jeg jo at vi ble gravide i sammen mnd og at en gladnyhet lå i vente etterhvert som jeg leste! Gleder meg SÅ på dine vegne og håper det går bra for oss begge :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 5. november 2010 #317 Del Skrevet 5. november 2010 Går det bra, MonThe-vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 5. november 2010 #318 Del Skrevet 5. november 2010 Hvordan går det MonThe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 5. november 2010 Forfatter #319 Del Skrevet 5. november 2010 Hei! Bare en kjapp tur innom, drar straks på tur på hytta nemlig! Alt er strålende her, har hatt en fin uke, og en fantastisk bursdag, og nå ser jeg fram til en helg på hytta med familien! Skal oppdatere meg på KG iløpet av helga! Håper dere alle har det bra, GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 5. november 2010 #320 Del Skrevet 5. november 2010 God helg, kos deg på hytta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå