Gå til innhold

MonThes verden

MonThe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gleder meg så uendelig mye til UL.. Men håper jeg får før jul, selv om det sikkert ikke er så sannsynlig. Men andre bekjente som har mistet før, har fått tidlig UL i tillegg til ordinær. Hadde jo vært fint :rødme:

Hadde vært herlig å se den lille på UL :rødme: Og er leeenge å vente til februar! HAr du fått tilbud om tidlig UL? Har ikke fått det.. Men kanskje jeg skal spørre på legekontoret, de har faktisk UL på legekontoret mitt.. Håper du har det bra Virre! :hug:

Hei MonThe!

Har lest igjennom hele dagboken din og jeg må si at du har mange fornuftige og positive tanker! Kan ikke tenke meg hvordan det føles å ha en SA

MEEEN heldigvis visste jeg jo at vi ble gravide i sammen mnd og at en gladnyhet lå i vente etterhvert som jeg leste!

Gleder meg SÅ på dine vegne og håper det går bra for oss begge :rødme

Hei peace :velkommen:

Takk for hilsen! :jepp: Ja, dette skal gå bra! :jepp: Skal ta turen innom boka di også! :klem:

Går det bra, MonThe-vennen?

Har det bra, takk som spør! :hug: Håper du også har det bra!!

Hvordan går det MonThe?

Heii! :) Det går bra med meg! Så koselig at du titter innom og lurer på hvordan jeg har det :) Håper du også har det bra! :klem:

God helg, kos deg på hytta! :)

I will do! :) God helg Sushi :hug:

Kos deg på hytta! God helg :klem:

Det skal jeg gjøre :) God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg sånn på hytta! :hoppe:

God mat, snop, en god bok, og godt selskap! :hjerte:

I går kveld gikk jeg og tantebarngullet mitt en koselig kveldstur i mørket -- hadde med oss lommelykt, det var spennende for en liten sjel!! :jepp: ..og litt skummelt for tante, som egentlig er litt mørkredd og har sett en skrekkfilm eller to for mye :fnise:

I dag har vi egentlig ingen store planer, forutenom hjortestek med viltsaus, rosenkål og potet til middag :sikle:

Håper alle har en god helg!! :)

selv om jeg var veeeldig imot internett på hytta er det egentlig ganske kjekt å ha det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: MonThe!

Har ikke vært her på en liten stund, men nå er jeg tilbake for fullt! :)

Jeg regner med du får tidlig UL i og med at du har mistet tidligere. Har hørt at det er vanlig i alle fall. Kan jo dempe en del bekymringer hvis det dukker opp. Også er det jo helt herlig å se et bankende hjerte! :rødme:

Kos deg videre i helga!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: MonThe!

Har ikke vært her på en liten stund, men nå er jeg tilbake for fullt! :)

Jeg regner med du får tidlig UL i og med at du har mistet tidligere. Har hørt at det er vanlig i alle fall. Kan jo dempe en del bekymringer hvis det dukker opp. Også er det jo helt herlig å se et bankende hjerte! :rødme:

Kos deg videre i helga!

:klemmer:

HEi Shasna!! Velkommen tilbake! :hug:

Ja, skader iallefall ikke å spørre. HAr lyst til å vente til etter uke 10 uansett, var da vi mistet sist, og hadde sett et bankende hjerte da. Så føler det må være etter uke 10 for at det skal ha noen "dempe-bekymringene-effekt" :sjenert: Men bare så det er sagt så klarer jeg faktisk å glede meg mest, og bare bekymre meg pittelitt! :jepp: hjerte: Håper helga di også har vært bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme etter en herlig helg på hytta! Var godt å komme hjem også da, kjære har hatt arbeidshelg så han hadde ikke mulighet til å bli med. VAr kjempegodt å se han igjen i dag :hjerte: Er sjelden vi er borte fra hverandre! Egentlig litt deilig, å kjenne på hvor mye man savner hverandre så fort man er en stund borte fra hverandre! :rødme:

6+1 i dag :hoppe: *tiden snegler seg framover*

Symptomene er:

- fortsatt superømme pupper

- morgenkvalme (ikke oppkast)

- trett

Starter dagen med et gjesp, gjesper hele dagen, og sovner tidlig om kveldene :fnise: Kan kanskje være en blanding av gravidteteten og at dagene har blitt mørkere? Går stort sett greit med den der trettheta da, men synes det er et "ork" å være på senvakt når jeg er så trett. Mest lyst å sette meg ned å sove. Det hadde tatt seg ut! :fniser: Klager ikke da, bare sier! ;)

Håper alle andre også har hatt ei god helg! :klem:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som du hadde en fin helg! :klem: Håper du får en fin uke også! :jepp: Og gratulerer med 6 uker forresten - det går framover det her :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MonThe :hallo:

Er bare innom og oppdaterer meg litt i boken din:)

Ser ut som du har hatt en deilig helg på hytta - skulle ønske vi hadde hytte :)

Håper du får en fin uke.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempetrøtt jeg, slitsom :ler: Går virkelig konstant og gjesper, ser jo ikke ut.. Hehe..

Gleder meg til energien kommer tilbake, har funnet et treningstilbud jeg vil benytte meg av her. Trening for gravide et par ganger i uken..

Håper du får en fin uke :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bygdejenta

Hei :)

Jeg har nå lest gjennom 17 sider i dagboken din, og tok meg selv i å være spent gjennom hele dagboken for å se om du nå hadde fått en liten spire i magen :ler: (Jeg tok meg selv i å tenke at jeg hadde lyst til å trykke meg til siste side for å finne ut om alt hadde klaffa) :fnise:

Jeg ville bare si at jeg synes du formulerte deg så bra i forhold til tankene etter Sa'en. Jeg var selv på UL for 1,5 uke siden for å se på vår lille spire, men fant da ut at hjertet hadde slutta å slå. :tristbla: Så måtte ta kirurgisk abort forrige helg.

Derfor var det veldig godt å lese en solskinnshistorie av deg nå, slik at jeg selv kan håpe at ting ordner seg så snart som mulig. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du hadde en fin helg! :klem Håper du får en fin uke også! :jepp Og gratulerer med 6 uker forresten - det går framover det her :hjerte

Takk for det Plutseliten!Håper uka di også er fin :hug:

Ja, er jo jaggu 7 uker til helga! :hoppe:

Hei MonThe :hallo

Er bare innom og oppdaterer meg litt i boken din:)

Ser ut som du har hatt en deilig helg på hytta - skulle ønske vi hadde hytte :)

Håper du får en fin uke.

Klem

Hei :vinke:

Ja, det avr veldig deilig -- familie, avslapping, rett og slett "RO" :) Håper uka di også er fin! :klem:

Jeg er kjempetrøtt jeg, slitsom :ler Går virkelig konstant og gjesper, ser jo ikke ut.. Hehe..

Gleder meg til energien kommer tilbake, har funnet et treningstilbud jeg vil benytte meg av her. Trening for gravide et par ganger i uken..

Håper du får en fin uke :klemmer

Virre! :vinke:

Hehe, finnes ansiktsutrykk som er mer kledelig enn et digert gjesp ja :fnise: Åh, gravidtrening altså? Hvordan foregår det? Er det spesielt fokus på muskelgrupper som rygg etc?

Håper uka di også er fin! :hug:

Hei :)

Jeg har nå lest gjennom 17 sider i dagboken din, og tok meg selv i å være spent gjennom hele dagboken for å se om du nå hadde fått en liten spire i magen :ler (Jeg tok meg selv i å tenke at jeg hadde lyst til å trykke meg til siste side for å finne ut om alt hadde klaffa) :fnise

Jeg ville bare si at jeg synes du formulerte deg så bra i forhold til tankene etter Sa'en. Jeg var selv på UL for 1,5 uke siden for å se på vår lille spire, men fant da ut at hjertet hadde slutta å slå. :tristbla Så måtte ta kirurgisk abort forrige helg.

Derfor var det veldig godt å lese en solskinnshistorie av deg nå, slik at jeg selv kan håpe at ting ordner seg så snart som mulig. :Nikke

Hei Bygdejenta! :velkommen:

Så koselig med en hilsen fra deg! Og så trist å høre om MA`en din.. Uff, helt forferdelig. Blir tom for ord her nå... :troest: Håper du og din kjære har god støtte i hverandre gjennom dette tunge.. Og håper det klaffer raskt for dere igjen!! :klemmer: Har du dagbok foresten? :)

Innom med en mandags :klem og ønsker deg en fiiiin uke :sol

Tusen takk for mandagklemmen -- den er spesielt god på en onsdag! :jepp: Sender deg en stoor klem tilbake! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra jobb i dag -- kjennes ut som om jeg er helt tappa for energi, og "fyllesyk" som aldri før. :fnise: Satser på at en dag i sofaen hjelper på, så jeg kommer meg på jobb i morgen.

Skal bruke dagen til å gjøre ingenting annet enn å ligge i sofaen og se tv/lese bok/sove. Og håpe at oppkasten holder seg unna. ..oog oppdatere meg i dagbøkene på KG :popcorn:

Så ferdig serien "vår" i går -"Six Feet Under", noen som har forslag til en ny serie vi kan begynne på?? En serie som begge kan se ;)

Håper alle har en fin fin dag :klemmer:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring :klem:

Greit når man vet hva det kommer av :)

Dagboka mi ligger med som link :Nikke:

Takk for det :klem:

Så det først nå, titta innom deg med en hilsen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lastet ned Six Feet Under for lenge sidne, men har ikke sett noe mer enn en og annen episode. Men kanskje jeg skal gjøre noe med det nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring :klemmer: Håper du slipper å bli dårligere, men det kan jo være vel slitsomt å presse seg på jobb med kvalme også da... Ikke dra det for langt, i alle fall. Håper alt er fint med deg og spiren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lastet ned Six Feet Under for lenge sidne, men har ikke sett noe mer enn en og annen episode. Men kanskje jeg skal gjøre noe med det nå :jepp:

Min absolutte favorittserie, så den anbefales! :jepp: Liker at den er så alvorlig, og samtidig så full av humor. Bisarr humor! Og så blir man så gald i rollefigurene! :jepp: ..du har vel ikke tid til å se serier, du som skal starte med bryllupsplanlegging i helga? ;):strix:

God bedring :klemmer: Håper du slipper å bli dårligere, men det kan jo være vel slitsomt å presse seg på jobb med kvalme også da... Ikke dra det for langt, i alle fall. Håper alt er fint med deg og spiren. :)

Takk vennen :klemmer: Har dårlig samvittighet for å ringe på jobb og si jeg er syk, vet hvor kjipt det er når vi mangler folk. Men må sette meg selv og spira først. Og jobber ikke akkurat på en "kvalme-vennlig" plass heller :gjeiper: Føles ut som om alt er fint med spira, den gir iallefall mange signaler på at den er der :fnise: :rødme: Håper alt er fint med deg og spira også, Sushi. Tenk da, ikke mange ukene til du bærer på et foster!! :hoppe::strix:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funnet noen hudpleieprodukter jeg syns ser veeldig gode ut, fra "Mama Mio". Vurderer å kjøpe disse:

http://mamamio.no/produkt.asp?p=26480&c=400&c2=0&c3=0

http://mamamio.no/produkt.asp?p=20889&c=401&c2=0&c3=0

*er jo gratis på nett, er det ikke? *

Men, hvordan er det egentlig med den der tollen? Om jeg bestiller varer for ca 500, hvor mye må jeg da betale totalt? :vetikke:

Edit: Noen tipset meg om hvordan en regner ut med toll og mva, legger ut linken i tilfelle noen av dere andre skulle lure på det samme! :)

http://www.toll.no/templates_TAD/ImportCalc.aspx?id=153564

:)

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser kvalmen har slått til... :troest: Håper den ikke blir værende så lenge!

Så ferdig serien "vår" i går -"Six Feet Under", noen som har forslag til en ny serie vi kan begynne på?? En serie som begge kan se ;)

Sopranos? Den har vi sett nå.

*er jo gratis på nett, er det ikke? *

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...