Gjest Alabama Skrevet 22. oktober 2010 #201 Del Skrevet 22. oktober 2010 Spennende med IKM i morra! Håper det klaffer for dere igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #202 Del Skrevet 22. oktober 2010 Spennende med IKM i morra! Håper det klaffer for dere igjen nå. Takk for det Alabama! Det håper jeg òg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shasna Skrevet 22. oktober 2010 #203 Del Skrevet 22. oktober 2010 hurra for morgenkvalme :hoppe: Krysser alt jeg har for gode nyheter i morgen Spennende dette!! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #204 Del Skrevet 22. oktober 2010 hurra for morgenkvalme :hoppe: Krysser alt jeg har for gode nyheter i morgen Spennende dette!! God helg Takk for det! --------- Litt mensen-følelse nå i kveld.. Håper det ikke er TR som er på vei... *VILIKKEVILIKKEVILIKKE* Krysser fortsatt det som krysses kan for gode nyheter på morgenkvisten i morgen :pls: Spist aaalt for mye pizza, og alt for mye snop i kveld Se en film nå, før vi finner senga ...håper lørdag bringer herlige nyheter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 22. oktober 2010 #205 Del Skrevet 22. oktober 2010 Spennende! Du må opp tidlig i morgen å oppdatere, altså Jeg krysser alle fingre og tær! 10 kg babystøv til deg: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 22. oktober 2010 #206 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ja, opp tidlig og teste Jeg sender over litt av mitt superferske babystøv til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 22. oktober 2010 #207 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ååå, jeg håper vi snart får MonThe med i klubben, Virre! Mange små oktoberspirer :rødme: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shasna Skrevet 22. oktober 2010 #208 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ja, opp tidlig og teste Jeg sender over litt av mitt superferske babystøv til deg Ja, oppdatere oss KG-damene så tidlig som mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 22. oktober 2010 #209 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ååå, jeg håper vi snart får MonThe med i klubben, Virre! Mange små oktoberspirer :rødme: Jaaaaaaa Ja, oppdatere oss KG-damene så tidlig som mulig! Nemlig, det er viktig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. oktober 2010 #210 Del Skrevet 22. oktober 2010 :pls: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #211 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) 10 kg babystøv til deg: :strix: Tuusen tuuusen hjertelig takk søta! Ja, opp tidlig og teste Jeg sender over litt av mitt superferske babystøv til deg Tuuuusen tuuuusen takk Virre!! Tenk, at du har en herlig liten fersk spire i magen!!! Det er fantastisk det :rødme: Ååå, jeg håper vi snart får MonThe med i klubben, Virre! Mange små oktoberspirer :rødme: Ja, jeg har veldig, veldig lyst til å være med i den klubben. Ingen andre klubber duger! Ja, oppdatere oss KG-damene så tidlig som mulig! Klart det, først dere, så mannen! eller var det omvendt....? :pls: Søte du! ----- Ååh, dere HERLIGE jenter!! Endret 22. oktober 2010 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #212 Del Skrevet 22. oktober 2010 Lenge siden jeg har vært så ivrig når det har nærma seg IKM. Faren for en stoor skuffelse er så absolutt tilstede. Har forsøkt å forberede meg på at det ikke har klaffa, har jo ikke så mange symptomene på at det har det heller, men allikevel mer spent enn på lenge. Rart det der.. Mange det har klaffa for denne måneden da Klarer ikke konsentrere meg om film. Finne senga med boka mi nå. Er igang med "Drømmehjerte" av Cecilia Samartin. Er ikke kommet lengre enn rundt side 30, men liker den godt allerede:) Natti natt alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #213 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Det er en strek. En svak strek, men en strek. Kan det være en skyggestrek? Ser den helt klart og tydelig, selv om den er svak. Herregud. Kan det være at det har klaffa denne måneden?? *Må kjæpe en digital test senere i dag* Edit. Må bare legge til at streken er rosa, som kontrollstreken. Men svakere.. Endret 23. oktober 2010 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. oktober 2010 #214 Del Skrevet 23. oktober 2010 En strek er en strek! Legg ut bilde da, slik at du slipper å tolke alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shasna Skrevet 23. oktober 2010 #215 Del Skrevet 23. oktober 2010 Sier de ikke at en strek er en strek da??? Sjansene er store for at du er gravid!!! Oktober er visst den stoooore klaffemåneden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 23. oktober 2010 #216 Del Skrevet 23. oktober 2010 Er streken der, så er du gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #217 Del Skrevet 23. oktober 2010 Kjære har også tatt en test nå, den var blendahvit Streken min er helt klart en strek :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shasna Skrevet 23. oktober 2010 #218 Del Skrevet 23. oktober 2010 ÅÅÅÅ, gratulerer!!!! :strix: Blir spennende å følge med deg videre også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 23. oktober 2010 #219 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hurra!! Har sett deg i prøverdagbøkene, og da jeg leste hos Sushi at du skulle teste i dag måtte jeg skynde meg inn her og se hvordan det gikk! Gratulerer så masse, utrolig gøy Oktober er virkelig måneden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 23. oktober 2010 #220 Del Skrevet 23. oktober 2010 Gratulerer med positiv test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå