VirreVapp Skrevet 9. oktober 2010 #121 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hurra hurra Jeg er tom for clearblue sine, men har prøvd med billigtestene.. sterkere strek i går enn i dag, så da regner jeg med EL er på hell..?? Har i alle fall stått på denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #122 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hurra hurra Jeg er tom for clearblue sine, men har prøvd med billigtestene.. sterkere strek i går enn i dag, så da regner jeg med EL er på hell..?? Har i alle fall stått på denne uka Det høres veeldig bra ut!! Herlig å stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #123 Del Skrevet 9. oktober 2010 *kjenner det kribler i magen* (av ELspenning, er ikke på symptomjakt heelt enda) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 10. oktober 2010 #124 Del Skrevet 10. oktober 2010 Håper så veldig at spira sitter for dere denne måneden, altså! Oktoberbølgen, hey, hey, hey! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #125 Del Skrevet 10. oktober 2010 Håper så veldig at spira sitter for dere denne måneden, altså! Oktoberbølgen, hey, hey, hey! Jaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #126 Del Skrevet 10. oktober 2010 Deilig å komme hjem fra jobb i dag, kjære hadde dekka bordet og ordna til nystekte rundstykker med deilig pålegg. Tok meg i å tenke at jeg håper jeg ikke kan spise vossafår og salami særlig lenger Selvfølgelig tid til litt : i dag også, EL er vel på hell nå.. Kan ikke forstå hvis spira ikke sitter denne måneden altså, har jo stått på som bare det Bunkra meg i sofaen med en kopp te, en bok og KG nå, kjære er dratt på jobb.. Har fri i morgen, så i kveld skal jeg sitte oppe leeenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 10. oktober 2010 #127 Del Skrevet 10. oktober 2010 Vi satser jo på oktober, gjør vi ikke det da Det skal gå nemlig!!!! Vi godtar ikke annet, da blir det reklamasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 10. oktober 2010 #128 Del Skrevet 10. oktober 2010 *kjenner det kribler i magen* (av ELspenning, er ikke på symptomjakt heelt enda) Håper spira har klort seg fast!! oktoberbølgen Det hørtes forresten utrolig fristende ut med nystekte rundstykker Hmm... kanskje jeg skal bake i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #129 Del Skrevet 10. oktober 2010 Vi satser jo på oktober, gjør vi ikke det da Det skal gå nemlig!!!! Vi godtar ikke annet, da blir det reklamasjon Hva skal vi levere tilbake da?? Eggstokkene? Mannen? Håper spira har klort seg fast!! oktoberbølgen Det hørtes forresten utrolig fristende ut med nystekte rundstykker Hmm... kanskje jeg skal bake i morgen Ripsy Så koselig at du stakk innom Det håper jeg og :rødme: Det var veeldig godt *går og smører på ett til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #130 Del Skrevet 10. oktober 2010 Zzzz... Finner senga med "Aldri mer fri" av Liza Marklund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #131 Del Skrevet 11. oktober 2010 Fri hele dagen, pg ingen spesielle planer. Skal kose meg inne i dag, surfe etter litt bryllupsinspirasjon og shine her hjemme *prøve å tenke på noe annet enn EL/spire/IKM* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #132 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Jaggu vanskelig å la være å tenke på noe, når man hele tiden tenker på at man ikke skal tenke på det Gjort unna litt her hjemme da - skifta på senga, vanna planter, tørka støv og vaska klær:) Og har titta litt på bryllupsting - tenk, det er under 10 måneder til jeg og kjære skal bli mann og kone :rødme: Nesten uvirkelig! Heldigste meg, som har verdens beste!! Har også begynt å tenke litt på julegaver - er ikke såå lenge igjen til jul heller nå! Lurer på hva jeg skal finne på til kjære, til både bursdag og jul - han har bursdag neste måned. Han har lissom alt han trenger..og jeg har allerede gitt han hjemmelaget album, egenlaget cd, egenlaget lerret, feriereise... :klø: *har jo tenkt på mye annet, og gjort en hel masse i dag - allikevel klarer spire-tankene å snike seg innemellom alt* Endret 11. oktober 2010 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 11. oktober 2010 #133 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hallo! Heldige deg som har hatt fri i dag! Klart det kommer spiretanker da... men det er jo bare fordi du snart ser sånn ut: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #134 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hallo! Heldige deg som har hatt fri i dag! Klart det kommer spiretanker da... men det er jo bare fordi du snart ser sånn ut: Håper jeg blir seende slik ut av de rette grunnene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 11. oktober 2010 #135 Del Skrevet 11. oktober 2010 kjenner meg godt igjen! Ikke lett når jeg sitter foran pc'n hele dagen og egentlig skal jobbe med oppgave.... Vurderer å stenge KG og google i morgen Det er jo ikke rart vi gleder oss og er spente på dette her - det er jo for det første et kjempestort valg å bestemme seg for å bli prøvere Og det å faktisk få det til vil jo bli en kjempestor endring i livet Åhh- for en spennende tid dette her er :rødme: Nå skal jeg bake rundstykker etter å ha blitt fristet her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #136 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) kjenner meg godt igjen! Ikke lett når jeg sitter foran pc'n hele dagen og egentlig skal jobbe med oppgave.... Vurderer å stenge KG og google i morgen Det er jo ikke rart vi gleder oss og er spente på dette her - det er jo for det første et kjempestort valg å bestemme seg for å bli prøvere Og det å faktisk få det til vil jo bli en kjempestor endring i livet Åhh- for en spennende tid dette her er :rødme: Nå skal jeg bake rundstykker etter å ha blitt fristet her inne! KG er avhengighetsskapende!! Hadde jeg skullet jobbet på dataen måtte jeg nok ha skrudd av KG for å få gjort noe fornuftig Mhm Har lissom ikke hatt helt "trua" de siste månedene, men denne måneden kjenner jeg at jeg er mer spent enn noensinne! Kjenner meg helt som en ny-prøver her jeg sitter La den sitte!!! Mmm, kos deg med baking! Her står tomatsuppe å putrer, og hvitløksbaguetten er i ovnen Endret 11. oktober 2010 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 11. oktober 2010 #137 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det er oktoberpositiviteten som slår til Synes det er så mange som er positive i dagbøkene her nå, og det er så moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #138 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ja, mange som har trua ....Oktober = høstmørket, høstvær, inneaktivitet Til sommeren = gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 12. oktober 2010 #139 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ja, mange som har trua ....Oktober = høstmørket, høstvær, inneaktivitet Til sommeren = gravid Jeg håper iallefall VELDIG at du blir gravid! Fram til jeg blir en prøver selv, så har jeg bestemt meg for å leve litt igjennom deg :D Så nå må du bli gravid for oss begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 12. oktober 2010 #140 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ja, mange som har trua ....Oktober = høstmørket, høstvær, inneaktivitet Til sommeren = gravid Jaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå