Gå til innhold

Mamma for andre gong :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra, no er mannen på veg heim! Om ca 2 timar er han her!! :bolledeig::nigo::strix::hjerter_rundt::smilorange::duskedame::sol::hjertesmil::hoppe::humpe::hoppendeglad::kyss::rodmer::kline::biggrin::hjerter::hjerte::danse:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra, no er mannen på veg heim! Om ca 2 timar er han her!! :bolledeig::nigo::strix::hjerter_rundt::smilorange::duskedame::sol::hjertesmil::hoppe::humpe::hoppendeglad::kyss::rodmer::kline::biggrin::hjerter::hjerte::danse:

WIIIIII!

Jeg og har fått den gavepakken fra BAM, hehe, men har ikke sett ordentlig på hva jeg har fått :sjenert:

Skrevet

Hurraaaa for 31 uker i går! :strix::bolledeig:

...hvordan får man sånne gratis-ting? jeg liker nemlig også ting som er gratis :sjenert::fnise:

Meldte meg inn i liberoklubben og der tror jeg at jeg skulle få noe gratis da :biggrin: når det nærmer seg termin sikkert...

Skrevet (endret)

Hurraaaa for 31 uker i går! :strix::bolledeig:

...hvordan får man sånne gratis-ting? jeg liker nemlig også ting som er gratis :sjenert::fnise:

Meldte meg inn i liberoklubben og der tror jeg at jeg skulle få noe gratis da :biggrin: når det nærmer seg termin sikkert...

Sjå her f.eks :) Trur nok Libero og apotekpakkane er dei beste, men alt som er gratis er flott! ;)

Edit: Apotek1 sin pakke er med på lista, men ikkje Vitusapoteket sin. Dei har også pakke: Babybaby.no

Endret av silverdoe
Skrevet

Ja, gratis er fantastisk! :nigo: Skal til byen i løpet av veka, då må eg hugse å hente Vitusapotekpakken, for den hadde dei ikkje fått inn sist gong eg var der :)

----------------------

I dag våkna vi til skikkeleg haustidyll! Klokka var halv sju, det var blikkstille på fjorden, sola var i ferd med å stå opp og i hagen gjekk ei rågeit med kalven sin! Helledussen! :hjerte: Vi har sett spor nedom hagen før, i snøen, men aldri sett dei faktisk vere der :)

Og i går kom endeleg pusen vår heimatt! Ho hadde vore vekke sidan mandagskvelden, og vi har ropt og ropt og til og med gått tur for å finne ho.. :( På laurdagskvelden gjekk vi tur, men møtte berre på eit par andre pusar i nabolaget. Vi sa til dei at viss dei såg ho, måtte dei sei til ho at ho måtte kome heim.. :fnise: Dei gjorde sikkert det, for søndags formiddag kom ho tilbake! :) Og ho har vore skikkeleg purrete og kosete heeeile tida :)

Fekk fiksa passet mitt i dag også :) Trengte visst ikkje nytt passbilete, for dei hadde sånn fancy maskin på lensmannskontoret, der dei tok bilete og fingeravtrykk. Så då kan mannen min få tilbake biletet av meg..då blir han nok glad, for det var tungt for han å gi det frå seg :rodmer:

Og så må de hugse å stemme i dag, folkens!! :opplyser::tommelsmil:

Skrevet

Så snille nabolagpusene er som gir beskjed til pusen deres at hun må komme seg hjem :fnise:

*kremt* jeg orker ikke å reise meg og dra for å stemme :sjenert:

Skrevet

Så snille nabolagpusene er som gir beskjed til pusen deres at hun må komme seg hjem :fnise:

Godt det ikke bare er jeg som har brøte borgerplikten min i dag :sjenert::fnise:

Skrevet

Godt det ikke bare er jeg som har brøte borgerplikten min i dag :sjenert::fnise:

De altså, rampejenter som ikkje stemmer! :fy_fy::fnise:

Her i kommuna var det ikkje noko overraskande valgresultat i alle fall.

Men i natt drøymde eg at mannen min og eg hadde sagt ja til å vere listefyll på Høgre, trur eg det var (vi stemmer ikkje det da)..kandidat 15 og 16 :fnise: MEN, så fekk vi så mange personstemmer at vi kom inn i kommunestyret som nr 3 og 4!! :sjokkert::daane: Bra det berre var ein draum! :ler:

I dag sov eg leeeenge! Var berre på do ein gong i natt, det var fint! :tommelsmil: Så i natt sov eg ganske godt, men var likevel trøytt då vi stod opp kl 6. Så eg la meg igjen kl halv 8, las litt Superstjernebok, og sovna etter ei stund. Og så stod eg opp kl ett igjen :fnise: Då hadde eg dratt meg sidan ca kl 12 :) Godt å sove litt ;)

Skrevet

Jeg skal stemme ved stortingsvalget da :sjenert: Men jeg visste ikke helt hvilket parti jeg skulle stemme i år og jeg orket ikke å sette meg inn i politikken. Gjør det om 2 år i stedet for når det er stortingsvalg :fnise:

HAHA, for en drøm :skratte:

Det var bra du fikk sove litt i natt og heldiggrisen deg som kun stod opp 1(!) gang i natt for å tisse. Håper det fortsetter slik for din del :)

Skrevet

Godt det bare var en drøm!! Hadde vært et mareritt i mitt tilfelle om jeg plutseligen skulle blitt politikker og sittet i kommunestyret :fnise: Jeg virkeligen hater politikk :P

Gjest frøken am
Skrevet

Eg tenkte eg kunne driste meg til å lage ei lita utstyrsliste, som eg fyller ut etterkvart.

Utstyr til babyen:

• Sprinkelseng
  • Vippestol
  • Mawok hengevugge (til å ha på soverommet vårt)
  • Stellekommode med badekar
  • Smikker: Frotté: 2
    Jersey: 4
  • Klutar: Frotté: 15 stk
  • Bilstol (Maxi Cosi)
  • Barnevogn (Simo, bag)
  • Dyne og pute x 2 (i ulike str.)
  • Sengesett (Str 65x80: 2. Str 80x100: 4)
  • Laken (Til seng: 1 blått. Til vogn: 1 kvitt)
  • Smukk: 1
  • Tepper: Helsetepper: 1 blått
    1 kvitt
    Strikkatepper: ?
  • Handdukar: 2 stk

Klede:

• Bodyar -
    Langerma:
    Str 50: 1
    Str 56: 1
    Str 60: 2
    Str 62: 7
    Str 68: 1
    Str 74: 1
    Str 80: 3
    Korterma:
    Str 50: 0
    Str 56: 0
    Str 62: 1
    Str 74: 0
    Str 80: 0
  • Genserar/jakker:
    Str 62: 3
    Str 68: 0
  • Bukser -
    Sparkebukser:
    Str 56: 2
    Vanlege bukser:
  • Sokkar Str 0-1 mnd: 6 par
    Str 2-3 mnd: 2 par
  • Luer
    Bomull -
    Strikka: Djevellue i str 0-3 mnd (men kanskje litt stor??)
  • Pysjamasar
    Str 50: 1
    Str 74: 1
    Str 80: 1
  • Jakker
  • Fleecedress: 1 i str 62

Utstyr/klede til meg:

?

Utstyr/klede vi manglar:

• Vottar
  • Skjerf (held på og strikkar)
  • Tåteflaske
  • Smokk
  • Smikker
  • Lammeskinn
  • Vognpose
  • Brystpumpe?
  • Klutar (men kanskje nokre i flanell?)
  • Amme-bhar

Eg kjem til å føre opp meir etterkvart som eg kjem på kva vi manglar ;)

AT jeg ikke har vært her før! :kjefte:

Jeg liker at DIN utstyrsliste står fullstendig blank :ler:

Skrevet

AT jeg ikke har vært her før! :kjefte:

Jeg liker at DIN utstyrsliste står fullstendig blank :ler:

Hahaha, ja kanskje på tide å kjøpe inn litt til meg sjølv også?! :skratte: (Eg har jo kjøpt inn litt mammaklede da, men eg har ikkje skrive det opp.. :sjenert: )

:velkommen: skal du vere, forresten! :jepp:

-----------------------------

I går var det både ein gledens dag og ein sorgens dag.. GLEDE fordi det var nøyaktig 2 månader til termin!! Woohoo!! :hoppendeglad: Det er ikkje mykje, det!

SORG fordi det var akkurat 2 år sidan min favoritt Patrick Swayze :hjerte: døydde :trist::cry3: Eg burde jo markert dagen med å sjå min favorittfilm: Dirty Dancing.. Men eg kjem altså ikkje på kor eg har lagt dvd-en! :kjefte: Heldigvis har eg sett den rundt 100 gongar før, så eg veit korleis den ender :fnise:

I dag tenkte eg å prøve Benni si oppskrift på bollar :) Tenkte å lage nokre skillingsbollar og nokre skulebollar :) Tipper vekta mi kjem til å gå OPP til i morgon ja! :ler:

I går kjøpte eg Storgårdsfolk nr 52 som ENDELEG kom i butikken. Og så las eg den ut, så no må eg vente heilt til januar før det kjem ny.. sukk.. :sukk:

Heldigvis har eg ei dobbeltbok med Superstjerne som eg kan forgifte hjerna mi med ;) Og så bør eg lese 4. bok i Twilight ein gong til, før filmen kjem.. Tenk, når den kjem, så har eg blitt mamma!! Vi må skaffe barnevakt for å gå på kino! Surrealistisk! :ler:

I morgon skal eg til byen og klippe meg :) Tippar det blir siste gong før fødsel, og siste gong på leeeeenge etter fødsel også :fnise:

Gjest frøken am
Skrevet

:helen:

Åhh jeg har så vidt mammaklær. Det går i litt store, posete klær bare.. Men jm fortalte oss at det var deilig med mammaklær etter fødsel, så jeg får se og kjøpe litt til :jepp:

DEILIG med bare to mnd til! Herreguuud jeg blir gal og jeg er i dag på uke 27 ... plutselig går det liksom kjempesakte?! :kjefte:

Da kommer hormontrollet frem :ler:

Hørtes deilig ut med både boller og hårklipp! Hvis jeg synes jeg har blitt sløv og lat NÅ, hvor står vi om tre mnd hahaha :ler:

Skrevet

:helen :

Åhh jeg har så vidt mammaklær. Det går i litt store, posete klær bare.. Men jm fortalte oss at det var deilig med mammaklær etter fødsel, så jeg får se og kjøpe litt til :jepp :

DEILIG med bare to mnd til! Herreguuud jeg blir gal og jeg er i dag på uke 27 ... plutselig går det liksom kjempesakte?! : kjefte:

Da kommer hormontrollet frem : ler:

Hørtes deilig ut med både boller og hårklipp! Hvis jeg synes jeg har blitt sløv og lat NÅ, hvor står vi om tre mnd hahaha : ler:

Eg tipper det går eeeenda treigare dess nærmare termin vi kjem ;) Eg har fått litt strikkeangst no da, tenk om eg ikkje blir ferdig!! Trur eg må sette meg ned og strikke no :fnise:

--------------------------

No har eg også baka, bakermeisteren - that's me! ;) Det vart rundt 18 skulebollar og 30 skillingsbollar. Mååå ete nokre sjølv, og så skal såklart mannen få når han kjem att frå jobb (haha, slemme meg viss eg et opp ALT sjølv :ler: ), men resten skal i frysaren. Sånt kan vere godt å ha klart til ca 14. november! :tommelsmil:

Skrevet

Var det en god bolleoppskrift? Har lyst å prøve den ut selv, men er redd jeg overspiser :sjenert:

Skrevet

Den var veldig god! :tommelsmil: Eg har ete ein skulebolle og ein kanelsnurr, og begge falt veeeeldig i smak! ;) Men no må eg ikkje ete meir, for det er snart middag :fnise:

Gjest frøken am
Skrevet

Herregud du er flink. Jeg hadde vel kastet i meg alt på en gang :ler:

Skrevet

Det vart visst ein skulebolle til frukost i dag ;)

Vekta i dag var 8,9 (huff, desse bollane gjorde verkeleg susen på vekta gitt.. :sjenert: ), men i går var eg 8,4 så eg trur ikkje eg har lagt på meg 500 g med feitt berre sidan i går da ;) Blir spennande å sjå til neste fredag, men må begynne å passe meg no! :jepp:

Og så må eg :hoppe: litt for 32 veker!! Berre 8 veker igjen! Hurra!! :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...