vingle Skrevet 24. februar 2011 #821 Del Skrevet 24. februar 2011 De hornene så veldig gode ut, har lurt på om ikke jeg skulle lage en runde med noe sånt jeg også. Er enig med mannen din i at det er lurt å ha noe ordentlig mat lett tilgjengelig også! Jordmødrene ja...der sa du noe. Har akkurat sett film her vi nå, Memoirs of a Geisha. Nå fristet det litt å se noen flere episoder med hva-nå-enn det er vi har i vente... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 25. februar 2011 #822 Del Skrevet 25. februar 2011 De hornene så veldig gode ut! (skrv ut oppskrifta jeg - så blir nok laget i løpet av helga) Ønsker deg en fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 25. februar 2011 #823 Del Skrevet 25. februar 2011 De tenkte jeg å bake og, dersom jeg rekker da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #824 Del Skrevet 25. februar 2011 Mornings, jenter (eller...det er vel bare jeg som klarer å sove bort halve dagen ) I dag kjenner jeg det godt i korsryggen. Etter at jeg hadde lagt meg i går, begynte det å stikke i hele magen, og den ble steinhard. Det var skikkelig ubehagelig, men jeg kom frem til at det måtte være en kraftig kynner, bare. Den ville ikke gi slipp, og jeg lå vel sånn i ca en halvtime. Da begynte det å løsne, og snuppa ble helt krakilsk i magen. Hun sparket så hardt som hun aldri noengang har gjort før; og det rett utover i magen (hun pleier å sparke til siden eller opp eller ned, men nå var det rett ut). Hun holdt et svare leven lenge, og jeg prøvde å bytte liggestilling og å stryke på henne, og til slutt sovnet jeg. Merkelige greier... Jeg har ellers hatt en helt vanlig natt, men merker når jeg sitter her nå at snuppa er ekstremt aktiv igjen. Jeg kjenner som sagt også litt ubehag i kortryggen, samt i bekkenet. Lurer på om det kan være at hun kom lengre ned i bekkenet, eller har festet seg. I don't know Bortsett fra dette føler jeg meg bra Jeg fikk gjort alt jeg skulle gjøre i går, og i dag har jeg lyst til å bake de hornene, men jeg har ikke sjekket om jeg har alle ingrediensene enda. Ellers har jeg ingen planer. Skal bare slappe av og roe rogna i dag Hva er deres planer, da, jenter? Bake horn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. februar 2011 #825 Del Skrevet 25. februar 2011 Uff det hørtes ikke godt ut. Jeg har også hatt noen lignende perioder de to siste ukene, ikke særlig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #826 Del Skrevet 25. februar 2011 Forbanna NAV Ringte dem igjen i dag, og sa at jeg bare har fått halvparten av sykepengene mine, og at det er utrolig dårlig av dem siden legen min har skrevet på tidligere sykemeldinger at jeg skal sykemeldes ut svangerskapet. Møter selvfølgelig på den mest tafatte NAV-ansatte ever, han klarer jo såvidt å få ordene ut av kjeften *sint* Høres nesten ut som at han sitter og sover. Jeg spør ham om de har fått den siste sykemeldingen min, men det hadde de ikke, og neste utbetaling ble "fysste maRs" (på sånn stygg dialekt - sorry hvis jeg støter noen) Hun jeg pratet med på onsdag klarte til og med å si at det beste hadde vært om legen skrev ut sykemelding for hele måneden. Hallo, er dama helt fjern, eller?! Leger har kun lov til å skrive ut sykemelding for en' måned av gangen, så hvis man kommer dit den 14. i en måned, så kan man jo ikke få sykemelding ut neste måned igjen! For et brød! Ikke er det noe vits å da få sykemelding for to uker, for deretter å få ny igjen den 1. i neste måned, når man vet at man skal være sykemeldt i lang tid! Får de utdannelsen sin på postordre, eller?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 25. februar 2011 #827 Del Skrevet 25. februar 2011 Så utrolig irriterende!! Har hatt mitt med NAV jeg også.. Kjenner ingen som jobber der, men fy hvor grusomme noen av de ansatte der er! Enten er de dumme som brød som du sier eller så er det noe totalt galt med systemet der som gjør at de må oppføre seg sånn og utøve den type kundeservice.. For det er ikke annet enn forbedringspotensiale der, det er sikkert og visst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #828 Del Skrevet 25. februar 2011 Helt enig med deg, Dine. Kan ikke fatte og begripe at man er nødt til å ringe dem hver måned fordi at noe ikke er som det skal. Vanligvis ordner de opp med en' gang (i hvertfall har de gjort det til nå), men han jeg måtte på i dag var skikkelig tafatt. ___________________________________________________________________ Nå har jeg heklet ferdig en' baby booties: jeg skjønte endelig oppskrifta Nå skal jeg ha pause, så kanskje jeg begynner på nr. 2 senere i dag. De ble veldig søte, spesielt med mine sjarmerende førstegangs-feil et par steder :gjeiper: Åsså må jeg ikke glemme å for Tusle, som endelig er i gang heia heia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 25. februar 2011 #829 Del Skrevet 25. februar 2011 Så flink du er som kan hekle det!!! Synes de er så fine, men klarer ikke selv.. Heldig du er Lyst å legge ut et bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #830 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Skulle gjerne lagt ut bilde, men jeg aner ikke hvordan jeg gjør det :gjeiper: Kanskje mannen kan hjelpe med det når han kommer hjem fra jobb. Jeg har ikke sydd på knapper på dem enda, da, for de er ikke kjøpt inn enda. Men altså: jeg har bare heklet superenkle bestemorruter før, så jeg kan ikke alle maskene. Jeg brukte youtube, jeg; veldig greit å se film av hvordan de forskjellige maskene er Endret 25. februar 2011 av ~lillefot~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 25. februar 2011 #831 Del Skrevet 25. februar 2011 Synes du er flink uansett jeg Gleder meg til å se bilde om du får til å legge ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #832 Del Skrevet 26. februar 2011 Huff, i dag føler jeg bare at alt er dritt Været er helt elendig, med underkjølt regn og vanskelige kjøreforhold, så da blir det vel bare å sitte inne hele dagen. Det hater jeg. Jeg gleder meg alltid til lørdagene, for da kan jeg og mannen finne på noe sammen, og få gjort ting. Søndager er jeg ikke noe glad i, for da er ingen butikker åpne, pluss at jeg går og gruer meg til å stå opp tidlig dagen etter. I tillegg har det gått opp for meg at jeg snart skal føde baby; jeg tenkte ikke på annet i hele går kveld. Det hjelper ikke å tenke at "alle andre" har vært gjennom det før meg heller, for nå gruer jeg meg noe helt for j*****. Ikke vil jeg ha keisersnitt heller, så jeg prøver å manne meg litt opp, men det hjelper liksom ikke... Jeg synes det er koselig å være gravid, men akkurat nå lengter jeg etter å kunne planlegge ting og vite at jeg kan utføre det uten å måtte se an formen først. Jeg er lei av blodtrykksfall hver dag, og å ikke vite om jeg orker å gå på cafe' med venninner. I dag er jeg rett og slett bare sliten. Jeg gleder meg til å møte prinsessa i magen, og til at fødselen er over, men det tar skikkelig på psyken min ikke å vite når det hele starter, eller hvordan det blir. Jeg er visst i skikkelig sytehumør i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 26. februar 2011 #833 Del Skrevet 26. februar 2011 Uff. Må si jeg kjenner meg igjen i det du skriver i dag Lillefot... Prøver å tenke positivt at "dette skal jeg klare fint", leste litt i fødselsboken fra Sandviks og det hjalp litt, men i dag har jeg en sånn kjip følelse som du beskriver her jeg også, som liksom ikke vil slippe taket. Skal prøve ut den horn-oppskriften du delte tenkte jeg, kanskje det hjelper på humøret. Hadde du prøvd den ut ennå? Jeg tror jeg gleder meg litt for mye til å få ut babyen nå... :gjeiper: Men det hjelper ikke på dagens dritthumør. Det er lov å ikke være glad hele tiden, synes du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 26. februar 2011 #834 Del Skrevet 26. februar 2011 Nytter ikke å gå rundt å være i superhumør hele tida! I min verden er det lov med en sytedag iblant! til deg Lillefot! Nav-ansatte tror jeg blir litt oppgitt av de kompliserte skjemaene og alle de teite reglene de må forholde seg til hver dag, samt alle de som misbruker systemet mens de bare må se på at det gjøres uten å kunne gjøre noe... Jeg har tenkt mitt de gangene jeg har vært innom et Nav kontor jeg og. Enkelte der er rett og slett bare plassert der tror jeg fordi de var overflødige andre plasser... Så du har min fulle støtte i sinne rettet mot den offentlige servicen! Ønsker deg en riktig GOD HELG selv om det er blitt glatt ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #835 Del Skrevet 26. februar 2011 Da skal jeg for første gang prøve å legge ved noen bilder her... Jeg har heklet ferdig mine første baby booties, og tenkte å vise dem frem. Ja, de har nybegynnerfeil, men det er vel bare sjarmerende, er det ikke? Håper dere får dem opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #836 Del Skrevet 26. februar 2011 Tenkte også å legge ved et bilde av gravidemagen når jeg først er i gang. Bildet er fra tirsdag, da jeg var 36+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #837 Del Skrevet 26. februar 2011 Sånn, da har jammen jeg fått til å legge ut bilder her også, ikke verst! (måtte ha hjelp av mannen til å forminske dem, da, så de ikke ble megastore) Humøret har ikke vært på topp i dag; jeg har nesten ikke gjort noenting. Jeg har heklet ferdig den andre baby bootiesen, men jeg har ikke festet trådene eller satt på knapper enda. Jeg kommer nok til å lage flere sånne, det var ganske gøy å få det til, selv for en noob som meg :gjeiper: Jeg ser at jeg har gjort feil oppå selve foten på bootiesene, men siden jeg gjorde samme feil på begge to, så bryr jeg meg ikke så mye. Ikke har jeg funnet ut hva jeg gjorde galt heller, så da kunne jeg jo ikke ha forbedret dem... Vingle: Jeg har ikke laget fylte horn enda, får håpe jeg får gjort det i morgen. I dag har jeg ikke ork eller lyst til noenting i grunnen. Det er bra dere er enige med meg i at humøret ikke kan være på topp hele tiden. Jeg må jo innrømme at jeg får dårlig samvittighet også, når jeg er så negativ. Da er det godt å høre at andre har det likedan Nå holder mannen på å lage middag til oss, åsså skal vi se film etterpå. Tror den het Dragetemmeren eller noe sånt. Ha en fin kveld alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. februar 2011 #838 Del Skrevet 26. februar 2011 Så fin mage og fine booties! Så flink du er! Det er fullstendig lov å ikke orke noe som helst i svangerskap og hvertfall såpass langt på vei! Synes du er flink og står på for det jeg altså Kos deg med film og mannen i kveld - sett pris på den tiden dere har bare dere to, for filmkveld har ikke mannen og jeg hatt en eneste gang siden fødsel og nå er sønnen vår 8 uker i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 27. februar 2011 #839 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Fine magen, og for noen fine booties!! Flink er du! Det er helt normalt og helt lov å ikke ha humøret på topp hele tiden! Nyt de siste ukene nå, og bare gjør akkurat det du har lyst til Ha en fin søndag Lillefot Endret 27. februar 2011 av Jesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 27. februar 2011 #840 Del Skrevet 27. februar 2011 Fine magen og bootisene! Håper filmkvelden med mannen ble velykket og at søndagen er litt bedre enn lørdagen (sånn humør messig). til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå