Gå til innhold

Xperia X10 Mini Pro


Gjest Atanih2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :)

Nå har jo mange av dere her inne hatt telefonen en stund. Sånn alt i alt, er dere fornøyd? Hva misliker dere og hva liker dere spesielt godt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter android-oppdateringa regna jeg med at kontakter osv var sletta, så jeg importerte kontaktene fra simkortet da jeg fikk spm om det under konfigurasjonen. det jeg oppdaga etterpå var at de lå der fra før av, og at jeg nå har to sett kontakter! noen som vet om en kjapp løsning på dette, eller må jeg slette alle for hånd?

ellers var det jammen på tide av vi fikk muligheten til å sende bilder ved hjelp av bluetooth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får ikke til å oppdatere telefonen lenger. Hvordan fikser man dette? Når jeg kobler til internett, så fungerer nettet helt normalt. Men når jeg trykker på last ned oppdatering så kommer det opp en beskjed om at den ikke kan koble til nettverk?

Hvordan ordner jeg problemet her? Jeg er frustrert nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Violently Happy

Et sprsml, jeg klarte idag av alle mulige ting å miste mobilen i gulvet. Den falt ned på lineoleum gulv og skled litt bortover. Ingen ytre skade skjedd, den virker ok og fin, men likevel, den falt fra ca. 70 cm høyde. Tåler den det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goodtwin

jeg tror jeg må ha kommet bort i en instilling, for hver gang noen ringer meg så snakker personene automatisk på høytaler... og jeg skvetter like mye hver gang (og blir litt småflau hvis jeg er på en plass med mye folk..)

Noen om vet hvordan jeg fikser dette?

Det lille ionet som viser at datatrafikk er deaktivert (oppe til venstre i statusmenyen) er også borte, selv om jeg gang på gang har sjekket at datatrafikken er deaktivert... merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest BabyBlue

Jeg får denne til jul! :bolledeig:

Hva er det første jeg burde gjøre når jeg har den i hånda og den er fulladet? Er det noe jeg må fikse på slik at den ikke tømmer penger? Fiksing på innstillinger? Er uten abonnement, forresten. Min første touch mobil :P

Kan man skifte bakgrunn og "theme" på den? : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får denne til jul! :bolledeig:

Hva er det første jeg burde gjøre når jeg har den i hånda og den er fulladet? Er det noe jeg må fikse på slik at den ikke tømmer penger? Fiksing på innstillinger? Er uten abonnement, forresten. Min første touch mobil :P

Kan man skifte bakgrunn og "theme" på den? : )

Du bør skru ned skjermlyset og skru av leveringsrapport ihvertfall.. Leveringsrapport skrur du av når du er inne på innboksen din, trykker på knappen til venstre, innstillinger og hake av leveringsrapport. Skjermlyset skrur du ned på innstillinger. Tror kanskje jeg skrudde av noen av nettinnstillingene også, men jeg husker ikke hvilke.

Ikke mist motet når telefonen lader ut raskt de første dagene, det blir bedre etter hvert når du har ladet den :)

Du finner forsåvidt masse gode tips i denne tråden! :)

Endret av Rosa Pute
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Takk for svar ^ : D

Har lest gjennom den, og er mye bra her :klemmer:

Men hvor mye tåler den telefonen? Er ikke så veldig "slipphendt", men vil helst unngå at det skjer noe med den. Har noen av dere mistet den i bakken o.l? Skrapes skjermen opp fort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Jeg fant en liste med masse forskjellige symboler inne på brukerveiledningen som jeg lasta ned fra sony ericsson :D, så det er jo bra (nå var jo riktignok ikke tanhjulsymbolene på den lista, men de forsvinner vel etterhvert...)

Men en ting jeg lurer på, Timecape virker jo litt tøft, men er det mulig å oppdatere den slik at den bare tar med kontakter jeg har interesse av å ha med der? På facebook er det jo noen venner som er typisk gikk i samme klasse på barneskole, uten å ha så mye kontakt i dag, så hadde vært greit om den plassen der gikk til folk jeg faktisk kommuniserer en del med.

Jeg finner ikke den brukerveiledningen? Skulle gjerne ha sett gjennom den før jeg fikk mobilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg har mistet min i gulvet kanskje 10 ganger siden juli, og den fungerer helt fint. Jeg er litt klumsete, men akkurat mobilen klarer jeg å tviholde på. Det følger med en beskyttelsesfilm til skjermen. Denne er det lurt å feste med en gang (altså før du tar på skjermen i det hele tatt), dersom du er som meg og har tenkt å ha mobilen liggende løs i veska/sekken/jakkelomma/hvor som helst.

Jeg ble ganske forbannet da jeg oppdaterte telefonen. Sikkerhetskopien fungerte ikke, så jeg mistet ALLE innstillinger og nedlastinger (internett, kontakter, apps, alarmer, notater, kalenderhendelser, osv). I tillegg fungerer fortsatt ikke Bluetooth for meg :(

Det kan være lurt å laste ned Handcent SMS som SMS-program. Jeg synes det fungerer en god del bedre enn SMS-programmet som ligger i fra før.

Så den er ikke ferdig oppdatert når jeg får den? Tror jeg oppdaterer den før jeg gjør noe annet, da...

Komplisert :fnise: Jeg går fra en gammel walkman mobil til android. Tøff overgang :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Violently Happy

Har noen av dere mistet den i bakken o.l? Skrapes skjermen opp fort?

Da du fikk mobilen, kom det med en sånn beskyttende "plastikkfilm" til å legge oppå skjermen? Bruk den.

Jeg bruker det da, og denne beskytter mobilskjermen for smuss, støv og skraper.

Mobilen min fikk skraper i plastikkfilmen sin da jeg mistet den på et linoleumsgulv fra 70 cm høyde. Under plastikken var mobilskjermen helt fin- ikkeno skraper.

Touchskjermen er like bra med sånn plastikkfilm på som uten. :)

Man ser jo at det ligger noe oppå skjermen, men hva er viktigst- at mobilen ser fin ut eller at den er "beskyttet"?

(Jeg synes mobilen min ser fin ut selv om den har den beskyttende plastikkfilmen over).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violently Happy

Jeg ble ganske forbannet da jeg oppdaterte telefonen. Sikkerhetskopien fungerte ikke, så jeg mistet ALLE innstillinger og nedlastinger (internett, kontakter, apps, alarmer, notater, kalenderhendelser, osv). I tillegg fungerer fortsatt ikke Bluetooth for meg :(

Det står det på siden til SE at "Merk: Programinnstillinger, kalenderdata og brukerordbøker beholdes ikke i telefonen etter oppgraderingen", men det er jo rart at kontaktene dine forsvant. :o

Har ikke oppdatert mobilen min ennå jeg og tror jeg venter litt med det. <.<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mauna Lee

Jeg finner ikke den brukerveiledningen? Skulle gjerne ha sett gjennom den før jeg fikk mobilen...

Hmm. jeg husker dessverre ikke hvor jeg fant den :( (og fant den ikke i farta nå heller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...