Gå til innhold

Xperia X10 Mini Pro


Gjest Atanih2

Anbefalte innlegg

Blir nesten litt skeptisk til å kjøpe den jeg.. når jeg leser alt dette.. ting står på som man må betale penger for uten at man har slått det på selv osv...

Synes ikke det høres bra ut i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar! :) Tenker på GPS, Internett osv.. høres ut som om det står på uten at man har slått det på osv... Og at batteriet blir tappet veldig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hva det betyr at det står en "R" over det symbolet som viser dekningssignal? Altså øverst i høyre hjørne.. Brukermanualen ble sletta da jeg oppdaterte telefonen i starten, og finner den ikke på nett. Håper på svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Violently Happy

Er det noen som vet hva det betyr at det står en "R" over det symbolet som viser dekningssignal? Altså øverst i høyre hjørne.. Brukermanualen ble sletta da jeg oppdaterte telefonen i starten, og finner den ikke på nett. Håper på svar! :)

Fant oppdatert brukermanual på nett. R over dekningssignalet betyr "Roaming".

Oppdaterte mobilen min idag jeg. AAARGH! Den ble jo nesten helt ny i og med at jeg må sette meg litt inn i den igjen.

Fx hva i huleste betyr den H'en som står over de to piltastene som går i hver sin retning?

Vanligvis har det enten stått E for Edge tilgjengelig, G for GPRS tilgjengelig eller 3G tilgjengelig, men H??!?

Endret av Violently Happy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant oppdatert brukermanual på nett. R over dekningssignalet betyr "Roaming".

Oppdaterte mobilen min idag jeg. AAARGH! Den ble jo nesten helt ny i og med at jeg må sette meg litt inn i den igjen.

Fx hva i huleste betyr den H'en som står over de to piltastene som går i hver sin retning?

Vanligvis har det enten stått E for Edge tilgjengelig, G for GPRS tilgjengelig eller 3G tilgjengelig, men H??!?

Takk for svar! Etter et besøk på wikipedia vet jeg nå også hva roaming betyr. :sjenert: Gjerne legg ut linken til brukermanualen hvis du gidder! Aner ikke hva den H'en kan bety dessverre, vet ikke hvilken bokstav det pleier å stå på min engang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Hjelp! Etter jeg oppdaterte til den nyere android versjonen finner jeg ikke ut hvordan man slår av den jækla leveringsrapporten -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Yes, det er det det betyr =) har selv gjort det med vilje... hva vil det si, egentlig? ;p har trådløst hele tiden, så trenger vel ikke ha noen betydning for hva jeg gjør online?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde tenkt å kjøpe denne telefonen igår, men fikk beskjed om at den var utsolgt i butikken og de kom mest sannsynlig ikke til å få den inn igjen heller. Da den er på vei ut fra markedet. Kunne kun få kjøpt den på internett, slik at de sendte fra ett annet lager.

Noen som vet hvorfor den er på vei ut? Den har jo ikke vært ute på markedet såååå lenge? eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Violently Happy

Det er vel bare sånn at det kommer masse mobiler fortere nå enn for noen år tilbake. Den kom jo ifjor engang husker jeg.

Folk kjøper jo mobiler oftere også. Har følelse det bare er meg som har mobilen i 5+ år før jeg skifter den ut.

Det kan jo også være at mobilen ikke solgte så bra som den andre Minien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violently Happy

Idag fikk jeg en melding fra djuice. Det sto følgende:

Din telefon er ved en feil satt opp med SMS-kvittering, som koster 35 øre pr. melding. Beløpet refunderer vi for perioden 1.5.2010- 14.1. 2011. Fra 15. januar må du betale for tjenesten. Hvis du ønsker å slå av tjenesten se brukerveiledningen for din telefon...

Ja, men jeg har jo slått av tjenesten... <.<

Hva liksom? O.o

Hjelp.. >.<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg en melding fra djuice. Det sto følgende:

Ja, men jeg har jo slått av tjenesten... <.<

Hva liksom? O.o

Hjelp.. >.<

Fikk akkurat samme mld for noen dager tilbake og skjønte heller ingenting... Så jeg sendte mail til djuice og spurte hva konkret det var jeg skulle gjøre - siden leveringsrapporten var avslått og hadde vært det i laaaaange tider.

Fikk svar tilbake om at de så at jeg nå hadde slått av leveringsrapporten, så alt var greit (hadde vel rukket å sendt noen mld i fjorsommer rett etter jeg kjøpte mobilen, før jeg oppdaget det og slo av leveringsrapport), og at jeg ble kreditert fra jeg kjøpte tlf til jeg slo av tjenesten.

Så de henger vel bare litt etter i systemet sitt, sikkert...? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Enkelte ganger når jeg får MMS, blir jeg bedt om å gå på telenor sine sider for å se meldingen. Noen ganger kommer MMS'n rett opp på mobilen.

Why?? :klo:

Trodde først at det var pga at mobilen var oppdatert, og dermed mista oppsettet for MMS på noe vis, så jeg sendte MMS-konfigurasjon fra nettet til mobilen og innstalerte dette. Men det er jo fortsatt ikke alltid at meldinga vises på tlf.

Er det i min tlf problemet ligger, eller er det den som sender MMS'n som har noe rart ved seg? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...